Vastattu

Taloyhtiölaajakaista saatavilla sivuston mukaan

  • 5 tammikuu 2019
  • 53 kommenttia
  • 2469 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
  • Entinen OmaYhteisön jäsen
  • 14255 kommenttia
Hei.

Minulla on Kaapelimodeemi 50M/10M hintaan 19,90 kotikuituna vuodeksi normaalisti 32,90. Nyt kun teen saatavuushaun uudelleen, tarjoaa se taloyhtiölaajakaistaa jota ei ole ennen ollut 0 € kk. Sama 50M/10M maksaisi sivuston mukaan sen sijaan 4,90. Näin ollen maksan nyt ylihintaa?

10M on perusnopeus ja jos Elisaan luottamista, niin sehän on jämpti nopeus minulle?

Mistä voisin varmistaa asian, täytyykö olla isännöitsijään yhteydessä. Laitan yksityisviestiä sakarialanne sinulle, niin otetaan selvää ensin Elisan kautta. Mitään tietoa tästä ei liiku.

Onko tämä saatavuushaku totta, sillä Realian isännöitsijältä, tai edes Elisalta ei ole tullut mitään juttua taloyhtiölaajakaistasta. Onko kenelläkään muulla tietoa tästä? Kiitos.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru 5 tammikuu 2019, 15:37

Ilmainen netti, soitin Realialle.

Sitten Elisan chatissa laitettiin 10M/10M ILMAISEKSI eli miksi maksaa netistä, kun kuuluu hintaan? Perusnopeus mitä kaivannutkin, kiitoksia Elisa ja Realian isännöinti.

Juhlat pystyyn ja 1M puhelimessa, hyvin toimii peruskäyttöön.

Ei mitään juttua tai tiedotetta, mutta isännöitsijä sanoi että vasta vuoden alussa muuttui ja vuokrakaan ei nouse. Mitä mitä mitä, olen iloisempi kuin koskaan. Kiitos kaikille.

50M maksaisi 4,90 jne. Sanoin että ilmainen laitetaan ja jos kaipaan 50 megaa, niin sitten päivitetään joskus siihen. Mutta minulla on 10M aiemminkin ollut - hyvin toimi koko ajan.
Katso alkuperäinen viesti

53 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Kiitos, toivotaan ettei satu jatkossa.

Oli aika tyrkyttävä myyntipuhelu, mutta en ole onneksi toiminut sen mukaan, niin säästin teille hieman aikaa ettei tarvitse soppareita edestakaisin pyöritellä täysin turhaan.

Edullinenhan tuo tuplalaajakaista on ja sen maksua jatketaan €9,90 kk.

Kaikkiin tuntemattomasta numerosta tuleviin puheluihin ei kannata vastata. :wink:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Kuinka näin pääsi käymään

Missä puhelinmyyjä, siellä petos.

Joo, ei kyllä tällaiseen firmaan puhelimia siirretä, kun asiakasta yritetään viilata linssiin.

Tämän kokemuksen takia voisi jatkossakin tehdä liittymäsopimuksia toisaalla.

Elisalta ei edes pahoittelua tähän liittyen ketjussa, kertoo jotain firmasta… Pyysin sentään käsittelemään tämän sisäisesti että vastaavilta vältyttäisiin ja miksi ylipäätään tapahtui.

Pahoittelua ei vielä ole kuulunut koska vasta nyt kerittiin tänne moderoimaan. Tässä se siis tulee: Olemme pahoillamme tapahtuneesta :( 

 

Järjestelmässä olleen virhetilanteen myötä on siis Enialle päätynyt väärää tietoa soittojärjestelmän kautta, minkä johdosta tuo virheellinen markkinointipuhelu sinulle tuli. Syy järjestelmässä ilmenneeseen häiriöön on selvityksessä ja pyrimme tottakai osaltamme siihen, ettei näin jatkossa kävisi! Olemme siis mitä nöyrimmin pahoillamme harmista minkä tilanne sinulle aiheutti 😞 Missään nimessä ei tarkoituksemme ole ollut ketään viilata linssiin ja mikäli näin olisi päässyt käymään että olisit siirtynyt virhetilanteen myötä kalliimpaan sopimukseen, olisi tämä tottakai korjattu sitten jälkikäteen! Perusarvomme kaikessa liiketoiminnassa ovat kuitenkin asiakaskeskeisyys, vastuullisuus, uusiutuminen, tuloksellisuus ja yhteistyö.

Kiitos, toivotaan ettei satu jatkossa.

Oli aika tyrkyttävä myyntipuhelu, mutta en ole onneksi toiminut sen mukaan, niin säästin teille hieman aikaa ettei tarvitse soppareita edestakaisin pyöritellä täysin turhaan.

Edullinenhan tuo tuplalaajakaista on ja sen maksua jatketaan €9,90 kk.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Kuinka näin pääsi käymään

Missä puhelinmyyjä, siellä petos.

Joo, ei kyllä tällaiseen firmaan puhelimia siirretä, kun asiakasta yritetään viilata linssiin.

Tämän kokemuksen takia voisi jatkossakin tehdä liittymäsopimuksia toisaalla.

Elisalta ei edes pahoittelua tähän liittyen ketjussa, kertoo jotain firmasta… Pyysin sentään käsittelemään tämän sisäisesti että vastaavilta vältyttäisiin ja miksi ylipäätään tapahtui.

Pahoittelua ei vielä ole kuulunut koska vasta nyt kerittiin tänne moderoimaan. Tässä se siis tulee: Olemme pahoillamme tapahtuneesta :( 

 

Järjestelmässä olleen virhetilanteen myötä on siis Enialle päätynyt väärää tietoa soittojärjestelmän kautta, minkä johdosta tuo virheellinen markkinointipuhelu sinulle tuli. Syy järjestelmässä ilmenneeseen häiriöön on selvityksessä ja pyrimme tottakai osaltamme siihen, ettei näin jatkossa kävisi! Olemme siis mitä nöyrimmin pahoillamme harmista minkä tilanne sinulle aiheutti :( Missään nimessä ei tarkoituksemme ole ollut ketään viilata linssiin ja mikäli näin olisi päässyt käymään että olisit siirtynyt virhetilanteen myötä kalliimpaan sopimukseen, olisi tämä tottakai korjattu sitten jälkikäteen! Perusarvomme kaikessa liiketoiminnassa ovat kuitenkin asiakaskeskeisyys, vastuullisuus, uusiutuminen, tuloksellisuus ja yhteistyö.

Käyttäjätaso 5

 

Missä puhelinmyyjä, siellä petos.

Joo, ei kyllä tällaiseen firmaan puhelimia siirretä, kun asiakasta yritetään viilata linssiin.

Tämän kokemuksen takia voisi jatkossakin tehdä liittymäsopimuksia toisaalla.

Elisalta ei edes pahoittelua tähän liittyen ketjussa, kertoo jotain firmasta…

Jos jättäisin käyttämättä kaikken linssiin viilanneiden yritysten palvelut , ei tarvitisi paljoa ostella. Itseäni ovat viilanneet linssiin niin pinkin kuin violetin operaattorin edustajat. Pinkki jopa mielestäni rikkoi jopa lakia yrittäessään saada minua asiakkaaksi. Violetin myyjä yritti kaupata hybridilaajakaistaa ominaisuuksilla, joita purkissa ja palvelussa ei edes ollut - mainittakoon esim että purkki on 5G yhteensopiva (tähän myyjä päätyi ymmärrettyään väärin 5 GHz wifi-taajuden merkityksen). Ja ei ole kuule pahoitteluja kuulunut. 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Kuinka näin pääsi käymään

Missä puhelinmyyjä, siellä petos.

Joo, ei kyllä tällaiseen firmaan puhelimia siirretä, kun asiakasta yritetään viilata linssiin.

Tämän kokemuksen takia voisi jatkossakin tehdä liittymäsopimuksia toisaalla.

Elisalta ei edes pahoittelua tähän liittyen ketjussa, kertoo jotain firmasta… Pyysin sentään käsittelemään tämän sisäisesti että vastaavilta vältyttäisiin ja miksi ylipäätään tapahtui.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Kuinka näin pääsi käymään

Missä puhelinmyyjä, siellä petos.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Hei!

Hyvä, että asia selvisi! Ei tosiaan ole yhtiön puolesta tehty muutosta talon vuokraan kuuluviin netteihin. Olen yhteydessä Elisaan, että ovat jatkossa yhteydessä isännöintiin.

Ystävällisin terveisin

Meidän Isännöitsijä
Isännöitsijä ITS, LKV
Realia Management Oy

Kuinka näin pääsi käymään, että minuun yhteys Enialta ja kerrottiin että laajakaistahinta nousee, koska taloyhtiön tekemä sopimus päättyy. Isännöinti vahvisti eilisen Elisan viestin, että tämä ihana talokaistasopimus edelleen voimassa eikä ole mihinkään päättymässä.

Minulle se näyttäytyi yritykseltä myydä kalliimpaa tuotetta väärin perustein. Jos olisin tilannut puhelinmyyjän ukaasin mukaan heti puhelun aikana €24,90 tuplakaistan, maksaisin paljon enemmän ja normaalihintaan €40+ 24 kk kampanjan päästä. Huhhuh.

Varma olen siitä, että kun teiltä joku soittaa ja myy jotain, niin lyön luuria korvaan.

Ei tällaista asiakkaan ala-arviointia ja suoraa koijausta voi olla 2020, eihän?!?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Jotain mystistä on nyt tuossa saatavuushaussa. Edelleenkään taloyhtiömme osoitteeseen ei ole saatavilla kamo yhteyttä. Naapuriosoitteisiin, jotka ovat omakotitaloja, kamo-yhteys on tarjolla. Naapuri taloyhtiö, jonka osoite on toiselle kadulle mutta on meidän rajanaapuri, ei myöskään saa enää kamo-yhteyttä. Nyt Elisan on syytä avata salaisuuden verhoja ja kertoa, että mistä on kyse. En enää usko järjestelmävirheeseen.

Kyllä on ollut järjestelmävirhe, josta johtuen kamo-saatavuuksia on osoitteilta poistunut. Tilalla on näkynyt sitten muita kiinteän verkon saatavuuksia tai pelkkiä 4G-saatavuuksia. Virhe on tutkinnassa ja korjauksessa.

Päivitetään tähän, että virhetilanne on nyt ohi. Pahoittelut ylimääräisestä “hämmennyksestä”, jota tilanteesta itse kullekin aiheutui.

Sehän hämmensi myös elisalaisia puhelinmyyjiä, kun soitettiin jo päivittämään liittymiä fttc:lle meidän taloyhtiössä… uskomatonta ja kalliimpaan ei taloyhtiökaistahintaan.

Hienoa, että tämä oli kuitenkin vahinko ja vika palvelussa.

Katastrofi olisi, jos minulla ei olisi enää €0 kotikuitu 50 Mb vaikka sopparit teidän kanssa ok.

Nyt soi S3RL feat. Lexi - Genre Police (Toy Soldier Remix).

Jotain mystistä on nyt tuossa saatavuushaussa. Edelleenkään taloyhtiömme osoitteeseen ei ole saatavilla kamo yhteyttä. Naapuriosoitteisiin, jotka ovat omakotitaloja, kamo-yhteys on tarjolla. Naapuri taloyhtiö, jonka osoite on toiselle kadulle mutta on meidän rajanaapuri, ei myöskään saa enää kamo-yhteyttä. Nyt Elisan on syytä avata salaisuuden verhoja ja kertoa, että mistä on kyse. En enää usko järjestelmävirheeseen.

Kyllä on ollut järjestelmävirhe, josta johtuen kamo-saatavuuksia on osoitteilta poistunut. Tilalla on näkynyt sitten muita kiinteän verkon saatavuuksia tai pelkkiä 4G-saatavuuksia. Virhe on tutkinnassa ja korjauksessa.

Päivitetään tähän, että virhetilanne on nyt ohi. Pahoittelut ylimääräisestä “hämmennyksestä”, jota tilanteesta itse kullekin aiheutui.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Jotain mystistä on nyt tuossa saatavuushaussa. Edelleenkään taloyhtiömme osoitteeseen ei ole saatavilla kamo yhteyttä. Naapuriosoitteisiin, jotka ovat omakotitaloja, kamo-yhteys on tarjolla. Naapuri taloyhtiö, jonka osoite on toiselle kadulle mutta on meidän rajanaapuri, ei myöskään saa enää kamo-yhteyttä. Nyt Elisan on syytä avata salaisuuden verhoja ja kertoa, että mistä on kyse. En enää usko järjestelmävirheeseen.

Kyllä on ollut järjestelmävirhe, josta johtuen kamo-saatavuuksia on osoitteilta poistunut. Tilalla on näkynyt sitten muita kiinteän verkon saatavuuksia tai pelkkiä 4G-saatavuuksia. Virhe on tutkinnassa ja korjauksessa.

Taisi koskea myös nopeuksia se virhe, nyt ei ainakaan 1 Gb/s:ää näy enää.

En toki olisi tilannutkaan, sillä €0 50M on tarpeitani vastaava.

Jotain mystistä on nyt tuossa saatavuushaussa. Edelleenkään taloyhtiömme osoitteeseen ei ole saatavilla kamo yhteyttä. Naapuriosoitteisiin, jotka ovat omakotitaloja, kamo-yhteys on tarjolla. Naapuri taloyhtiö, jonka osoite on toiselle kadulle mutta on meidän rajanaapuri, ei myöskään saa enää kamo-yhteyttä. Nyt Elisan on syytä avata salaisuuden verhoja ja kertoa, että mistä on kyse. En enää usko järjestelmävirheeseen.

Kyllä on ollut järjestelmävirhe, josta johtuen kamo-saatavuuksia on osoitteilta poistunut. Tilalla on näkynyt sitten muita kiinteän verkon saatavuuksia tai pelkkiä 4G-saatavuuksia. Virhe on tutkinnassa ja korjauksessa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Juuri nyt! Nyt tuli toisaalta tieto että saatavuus oli poikki, koska oli päivityksiä teidän verkossa?

Uudet nopeudet

Lisänopeudet 10 / 10 Mbit/s, 50 / 10 Mbit/s, 100 / 10 Mbit/s, 200 / 10 Mbit/s ja 1000 / 50 Mbit/s.

Tämän myös sakarialanne varmaan olisi kertonut, mutta tosiaan puhelinmyyjänne väitti, että meidän sopimus teidän kanssa Realian tekemänä olisi katkennut. Ei ollut siitä kysymys.

Onneksi en ole ostanut myyjältänne mitään enkä taida jatkossa mitään ostaakaan.

Jos asiakkaalle kerrotaan väärää informaatiota KAHDESTI eri asioista puhelun aikana.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Juuri nyt! Taloyhtiölaajakaista EI OLE poistumassa.

Chatissa oleva heppu lupasi ottaa yhteyttä ja ottikin, saatavuus korjattu.

TALOYHTIÖLAAJAKAISTA EI OLE POISTUMASSA, toisin kuin teidän kovaa ja aggressiivisesti puhuva Enian myyntitykki puhui. Hän sanoi jos haluat nauttia ilmaisesta netistä, ÄLÄ TEE MITÄÄN! Mutta kirjettä sieltä tulee, soitanko kun alennus pättyy??? Eli hän olisi mielellään myynyt minulle €9,90 tuplakaistan tilalle €24,90 tuplakaistan??? Onko tämä ELISAn tapa???

Joka olisi 24 kk etukauden jälkeen yli €40 kk???

Ja kirjettähän ei ole tulossa??? Korjattiinko muissakin kohteissa saatavuus ??

Voisitteko Elisalla käsitellä tämän sisäisesti eli miksi puhelinmyyjänne soitteli teiltä meille ja uhkaili sopimuksen nostolla sopparin päättymiseen taloyhtiömme kanssa ja YRITTI myydä NORMAALIhintaista tuplakaistaa lista-alennuksella? Paha jälkimaku jäi suuhun toiminnasta.

Tuskin mitään hyvitystä tule, pieni pahoittelu on toki sekin jotain.

Eli €0 kotikuitu 50M jatkuu myös tänä vuonna ja edullinen €9,90 mokkula.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Chatissa sanottiin että elisa myy parasta verkkoa taloon, joka on kohdallani FTTC. Tämä taas aiheutti kysymyksen miksi aiemmin kun yritin ostaa kamon sijasta VDLS2 minulle sanottiin että priorisoidaan kamoja ja ostin jos on dsl/vls saatavilla. Ja täytyykö minun vaihtaa tekniikkaa ja modeemit. Ei kuulemma ollut nettikaupassa haussa mitään vikaa, vaan elisa myy fttc.

Naapurilta kysyin niin hänelle ei olla soitettu ja TV näkyy, eli tuskin cable olisi hävinnyt.

Hänelläkin netti toimii eikä ole tullut kirjeitäkään sen kallistumisesta.

Aikamoisen sekasotkun saitte aikaiseksi kun puhelinmyyjänne soittaa..

Nainen teiltä halusi jo EILEN päivittää sopparini €24,90 tuplalaajakaista 50MCM+100M4G, mutta entä jos talokaista on edelleen auki? Minulla ei ole kirje sen päättymisestä, mutta hän tiesi siitä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Saisiko Elisalta vastausta miksi minulle soitettiin ja jos talokaista päättyy niin milloin ja mitä käy kaapelimodeemille? Täytyykö vaihtaa fttc? Katsovatko teidän myyntitykit heti kun laajakaistasaatavuus loppuu ja sitten pommittavat?? Kai he ovat tietoisi tästä bugista???

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4

Tunnetussa ETH kohteessa näkyy oikein, mutta kamo kohteeseen on tosiaan vaihtunut pelkkä korttelikuitu näkyville.

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Pystyykö joku testaamaan jos on taloyhtiölaajakaistasaatavuus, näkyykö sellaista verkkokaupassa? Yhdessä tietämässäni kohteesa tarjottiin 4G:tä, muissa FTTC-yhteyksiä. @sakarialanne lupasi selvittää asiaa Elisan päässä, kun nuo asiakaspalvelijat oli ainakin Chatissa ihan pihalla… Toivottavasti palaa tänään asiaan ja hyvin uutisin.

Muuten valitettavasti se on DNA:lle lähtö, jos pahin on edessä.

Mitään FTTC-modeemia VDLS2 en rupea hommaamaan kun ei kamokaan vanha ole.

Enkä varsinkaan ilman talokaistasopparia.

Käyttäjätaso 5

Jotain mystistä on nyt tuossa saatavuushaussa. Edelleenkään taloyhtiömme osoitteeseen ei ole saatavilla kamo yhteyttä. Naapuriosoitteisiin, jotka ovat omakotitaloja, kamo-yhteys on tarjolla. Naapuri taloyhtiö, jonka osoite on toiselle kadulle mutta on meidän rajanaapuri, ei myöskään saa enää kamo-yhteyttä. Nyt Elisan on syytä avata salaisuuden verhoja ja kertoa, että mistä on kyse. En enää usko järjestelmävirheeseen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Taitaa tuo saatavuushaku olla pikkasen rikki. Tuo lottomylly tarjoaa minulle 4G yhteyttä vaikka käytössä on kamo. Lisäksi omien sivujen kautta kamo- liittymän päivitys ei onnistu. Voisiko Elisan myyjänkin järjestelmässä sama virhe olla ?

Voihan se olla, mutta se tässä soppa onkin, onko minua yritetty tuon virheen takia saada tilaamaan heti puhelun aikana korvaavaa tuotetta, koska “laskuhan sinulle tulee, kun ei talokaistaa enää saa”. Myyjän mukaan sellaista ei enää ole täällä ja laskua tulee.

Pettynyt olisin, jos Elisan aspa on tätä tasoa.

En oikein jaksa uskoa, että täältä olisi yhteys lähtenyt vasta nyt, kun vuosi on jo alkanut. Kyllä tiedotetta olisi aiemmin tullut. No isännöitsijä saa vastata ja jos soppari on heillä kunnossa niin sitten tuli turha yhteydenotto sinne, mutta kovastihan tämä pelotteli kun tuli ukaasi.

Että soiton aikana voidaan tehdä parempi soppari, koska “hinta nousee joka tapauksessa” ja lisäksi tuosta sanottiin väärin, että €9,90 tuplakaistassa olisi joku määräaikatarjous. Patomiäs sanoi juuri että oli toistaiseksi ja enemmän minä häneen luotan kuin Enian myyntitykkiin.

Kun kysyin tuliko puhelu Elisalta, niin ei kuulemma oltu merkattu. Mutta 050 ovat varmaan?

Käyttäjätaso 5

Taitaa tuo saatavuushaku olla pikkasen rikki. Tuo lottomylly tarjoaa minulle 4G yhteyttä vaikka käytössä on kamo. Lisäksi omien sivujen kautta kamo- liittymän päivitys ei onnistu. Voisiko Elisan myyjänkin järjestelmässä sama virhe olla ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Kyllä tässä kuulkaa nyt joku mättää. Teillä soittaa puhelin myyjä ja sanoo että taloyhtiömme on sanonut irti sopparin teidän kanssa koska hän ei näe omalta päätteeltä taloyhtiölaajakaistaa meille. Minä haen nyt ne samat tiedot ja huomaan että Elisan verkkokauppa tarjoaa FTTC-yhteys. Meillä on KAMO-yhteyden talokaistasopimus eli herää epäilys haluttiinko myydä kalliimpaa sopparia väärin perustein vai onko tuo kaapeliverkko irtisanottu kun teidän sivu ei enää löydä KTV-netti. Vai onko teidän verkkopalvelussa taas vika, vai missä vika, ja nuo tuplakaistat normaalihintaan sikakalliit. Sakarialanne lupasi selvittää asiaa siitä hänelle kiitos kun aspa on vähän pihalla. Minulle jäi fiilis, että nyt todellakin sekoitetaan ihmismieltä turhaan. Lisäksi tuo cable modem netti toimii ja on päällä niin mistä syystä Elisan verkkokauppa ei näytä sitä tällä hetkellä. Onko teillä soppareiden teko kesken että näytätte väliajan muita vaihtoehtoja.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Kiitos, odotellaan.

Loppuviikosta olen viisaampi kuitenkin puhelussa haluttiin jo myydä, kun halusin selvittää asian isännöinnin kanssa. Minulla on vielä ilmainen €0 50M laajakaista ja se ei mene pois mihinkään ennen kuin tulee mahdollinen kirje ja tieto koska muuttuu maksulliseksi ja uudet hinnat.

Tuo 24,90 combo voisi olla ok, kun sillä saisi 100M 4G ja pystyisin saamaan siitä edelleen €9,90.

Näin ollen maksettavakseni jäisi €14,90 kotikuidusta 50M. Se olisi paljon halvempi kuin €19,90 24 kk erikseen ostettuna ja normaalihinta €32,90. Netti ei ole siis vielä katki, ilman netti ei siis olla.

Tietysti uuden vuoden fiilis siinä meni muutamaksi päiväksi, selvyyttä odotellessa.

Chatissa nainen lisäksi sanoi teillä että entä jos sopimus olisi vaihtunut DNA:lle? Minä sanoin heti, että on kuule Elisan monopolialuetta - kamo ja VDLS2 Elisan nyt ja aina...

Onko muilla taloyhtiö sanonut irti sopparit Elisan kanssa ensimmäisen vuoden jälkeen ja miksi? Oma veikkaukseni on, että Elisa myy ensimmäisen vuoden halvalla ja sitten hinnankorotus, minkä ei isännöitsijä ole sitten hyväksynyt. Tuskin siellä nyt laskuja jää rästiin?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Niin ja siitä vielä palautetta Elisalle.

Kun tein tämän sopparin että €9,90 tuplalaajakaista 50M 4G €9,90 kk ja 50M KAMO €0 kk niin siinä EI MISSÄÄN VAIHEESSA ollut puhe tarjouksen määräajasta!!! Soittajan mukaan siinä olikin joku tarjousaika eli hinta olisi joka tapauksessa noussut??? Myyjä kun myi tuota sanoi että €9,90 toistaiseksi… Ja ei tilausvahvarissakaan lue mitään tarjouksen kestosta. Uskonko teidän soittajia, myyjiä vai tilausvahvistuksia. No nythän se hinta joka tapauksessa nousee että samapa se.

Kysyin kaksi, jopa kolme kertaa, onhan hinta €9,90 koko talokaistan voimassaoloajan.

En minä olisi muuten sitä tilannut, jos en olisi kuullut kyllä.

Ei toi sun hinta ollut määräaikainen vaan ihan toistaiseksi voimassaoleva. Pahoitteluni soittajan mokasta :( Ja ymmärrän että tuo tilanne harmittaa, mutta nyt kannattaa toistaiseksi ottaa vähän jäitä hattuun ja ootella se isännöitsijän kommentti aiheeseen että onko tosiaan näin että soppari ei päässyt jatkolle

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Niin ja siitä vielä palautetta Elisalle.

Kun tein tämän sopparin että €9,90 tuplalaajakaista 50M 4G €9,90 kk ja 50M KAMO €0 kk niin siinä EI MISSÄÄN VAIHEESSA ollut puhe tarjouksen määräajasta!!! Soittajan mukaan siinä olikin joku tarjousaika eli hinta olisi joka tapauksessa noussut??? Myyjä kun myi tuota sanoi että €9,90 toistaiseksi… Ja ei tilausvahvarissakaan lue mitään tarjouksen kestosta. Uskonko teidän soittajia, myyjiä vai tilausvahvistuksia. No nythän se hinta joka tapauksessa nousee että samapa se.

Kysyin kaksi, jopa kolme kertaa, onhan hinta €9,90 koko talokaistan voimassaoloajan.

En minä olisi muuten sitä tilannut, jos en olisi kuullut kyllä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Siitä Elisalle bonuspisteitä että asiasta soitettiin: taloyhtiö sanoi irti sopimukset teidän firman kanssa, eli tässä on aikaa reagoida hinnankorotukseen. On se huonoa koijata asukkaita laajakaistalla ilmaiseksi ja vuoden päästä viedä pois. Kyllä lähti isännöintiin asiasta tieto, että ovatko unohtaneet uusia vai mikä on. Vai oliko vain yksi tapa saada vuokrakorotus läpi.

Osallistu keskusteluun