Skip to main content

Taloyhtiöön sovittu laajakaista 100/10 joka sisältyy yhtiövastikkeeseen. Samalla neuvoteltu modeemin/reitittimen hinta 89,10 euroa. Tilattu kyseinen härpäke ja ostoskorissa hinta  + toimitusmaksut yllämainittu. Nyt oma elisassa lasku 166 euroa. Kuka vetää välistä?

Kumpi vaihdetaan taloyhtiössä? Isännöitsijä vai Elisa? Tosin tuo kiinteä laajakaista on käytännössä 20/10, vähän petrattavaa siinäkin.

 

EDIT / Asiakasnumero siistitty pois. -MiikaMoi

Asiakasnumeroa ei kannattaisi jaella ihan yleisesti vaan se tulee sinun lisätä omiin käyttäjätietoihin ja ainoastaan Elisan työntekijät näkevät sen.


@sakarialanne sähän hoitelet kiinteän verkon asioita?


@sakarialanne sähän hoitelet kiinteän verkon asioita?

Hoitelen, mutta näistä modeemihinnoitteluista en tiedä tarpeeksi. Sen tiedän, että yhtiövastikediiliä tehtäessä on erilaisia sopimuksia taloyhtiöiden kanssa tehty, eli annetaanko modeemi veloituksetta, puoleen hintaan, jollain spesiaalihinnalla, vaiko normaalihinnalla.

Yleisellä tasolla tätä tapausta en pysty selvittämään, joten pyydänkin aloittajaa laittamaan viestiä OmaYhteisö -tiimille asian selvittämiseksi. Kukaan ei vedä välistä, kyse on jostain muusta.


Taloyhtiöön sovittu laajakaista 100/10 joka sisältyy yhtiövastikkeeseen. Samalla neuvoteltu modeemin/reitittimen hinta 89,10 euroa. Tilattu kyseinen härpäke ja ostoskorissa hinta  + toimitusmaksut yllämainittu. Nyt oma elisassa lasku 166 euroa. Kuka vetää välistä?

Kumpi vaihdetaan taloyhtiössä? Isännöitsijä vai Elisa? Tosin tuo kiinteä laajakaista on käytännössä 20/10, vähän petrattavaa siinäkin.

 

EDIT / Asiakasnumero siistitty pois. -MiikaMoi

Moi @Olinko eka ja tervetuloa OmaYhteisöön 🙂 Siistin tuon asiakasnumerosi tuosta viestistäsi pois, sen voi halutessaan käydä OmaYhteisö-profiiliin lisäilemässä mistä me moderaattorit voimme sen tarvittaessa vilkaista :thumbsup:

Kuitenkin tähän kysymykseesi liittyen, niin uskon että jos olet sopinut laitteen hinnaksi tuon 89,10€ niin se myös pitää paikkansa. Voi olla ettei tuollaista etuhintaa ollut tilausvaiheessa käytettävissä jonka takia tuossa tilausvahvistuksessa modeemi näkyy täyshintaan ja hyvitykset lisäillään tuleville laskuillesi että hinta on tuo sovittu.

Voidaan tämä asia tottakai tarkistaa, jos nappaat meille yksityisviestiä .