Kysymys

Toimitus


Tähän saakka kaikki mennyt kuten pitikin. Laitteet tulivat pari viikkoa tilauksen jälkeen, ADSL-asennus juuri sovittuna päivänä ja boxin vaihto kaapelimalliin on hoidossa. Hienoa!

Pieni  hauska yksityiskohta on, että Saunalta tuli TÄNÄÄN sähköposti ja tekstari, joissa molemmissa ilmoitettiin, että ADSL-asennus on tehty ja käyttövalmis. Siis 4 päivää tapahtuneen asennuksen jälkeen. 🙂

10 kommenttia

Minullekin ilmoitettiin vasta tänään että liittymä on nyt käyttövalmis vaikka jo tiistaina se kytkettiin 🙂

Sen sijaan Saunavisiota ei ole vielä tullut.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kuulostaa siltä, että ilmoitus kytkennän suorittamisesta on tullut Saunalahdella turhan myöhään.
Hyvis ei mikään tyhmä tyyppi olekaan. 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Asianhan voisi ilmaista niin, että Saunalahti on viivytellyt saamansa tiedon kanssa. Kuulostaa paremmalta syyttää edellistä porrasta.  ::)
No joo, minusta se kuvaa sitä, että kaikki muu toimii hyvin paitsi asiakaspalvelu. 😉

En minä sitäkään pahasti hauku. Joihinkin juttuihin on vastaus sähköpostilla tullut seuraavana päivänä ja sitten j atkossa vielä nopeammin.
Tein tilauksen 9.6 ja ADSL arvioitu asennus 8.7. Viellä vain puuttuu Wippies HomeBox ja SaunaVisio digiboksi kaapeliverkkoon.
Minä taas tein tilauksen 26.5 ja arvioitu asennuaika 1.7. Tänään on jo 2.7 eikä vieläkään toimi. Olen nyt ollut kotona päivän ilman nettiä, ja elämää tuntuu niin tyhjältä. Miten saa helpoiten tietoa missä vaiheessa toimtus on? Työpanokseni pienenee kun joudun omia juttuja tekemään töissä.
Kotitotaali tilattu 31.5 arvioitu asennus aika 31.7 eikä vieläkään ole netti auennut?
Kaikki muut kilkkeet on kyllä tullut!

Pari kertaa soitettu vikanumeroon luvattu ilmoittaa kun selviää miksi ei ole auennut!
Eipä ole mitään kuulunut!

Jani  😞
Soitin aspaan ja kyselin taas kerran miksei ole netti auennut ajallaan, ensin jonossa yli puoli tuntia ja sitten kun joku kerkes vastaamaan, laittoi minut uudestaan odottamaan yli vartiksi ja lähti kysymään joltain. ilmoitti että asennus siirtyy eteenpäin, sanoi vaan toivottavasti ensi viikon aikana aukeaa!
Samana päivänä tuli seuraava viesti!

Arvoisa asiakas,

tilaamanne Saunalahden ADSL -liittymän uusi arvioitu toimitusaika on 15.08.2008.

Aika Surkeeta toimintaa jos ei saada liittymää auki, vaikka on ollut kaksi kuukautta aikaa!!! 😠

Toivotaan että tuo 15:sta päivä aukeaa!

Onko jollain kokemuksia saako näistä viivästyksistä jotain korvauksia kun on ollut ilman nettiä?

Jani


Soitin aspaan ja kyselin taas kerran miksei ole netti auennut ajallaan, ensin jonossa yli puoli tuntia ja sitten kun joku kerkes vastaamaan, laittoi minut uudestaan odottamaan yli vartiksi ja lähti kysymään joltain. ilmoitti että asennus siirtyy eteenpäin, sanoi vaan toivottavasti ensi viikon aikana aukeaa!
Samana päivänä tuli seuraava viesti!

Arvoisa asiakas,

tilaamanne Saunalahden ADSL -liittymän uusi arvioitu toimitusaika on 15.08.2008.

Aika Surkeeta toimintaa jos ei saada liittymää auki, vaikka on ollut kaksi kuukautta aikaa!!! 😠

Toivotaan että tuo 15:sta päivä aukeaa!

Onko jollain kokemuksia saako näistä viivästyksistä jotain korvauksia kun on ollut ilman nettiä?

Jani



Ei muutakuin reklamoimaan mielestäsi kohtuuttumasta toimitusajasta kyllä sieltä aina voidaan korvata vaikka kk:n maksut tai jotain. Aina kannattaa yrittää, lienee kuitenkin tapauskohtaisia nämäkin?

Osallistu keskusteluun