Kysymys

Toimitusajat ja toimivuudet

  • 23 tammikuu 2008
  • 72 kommenttia
  • 4007 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Lueskelin vanhoja aiheita toimitusajoista ja toimivuudesta...Onkohan tilanne yhtään parantunut? Mikä siis on ADSL:lle keskimääräinen toimitusaika?

72 kommenttia


Lueskelin vanhoja aiheita toimitusajoista ja toimivuudesta...Onkohan tilanne yhtään parantunut? Mikä siis on ADSL:lle keskimääräinen toimitusaika?


Hei,

En tarkasti tiedä mitä ketjuja tarkoitat, mutta viime kevään/kesän joitakin alueita koskeneet toimitusongelmat ovat takanapäin.

Toimitusajat vaihtelevat alueittain, mutta ovat pääsääntöisesti noin 2-5 viikkoa tilausvahvistuksesta. PKS tällä hetkellä noin 2 viikkoa, Turku ja Tampere noin 3-5 viikkoa. Yksittäisissä toimituksissa voi toki kestää vähemmän tai pidemmän aikaa. Yleensä pidemmät ajat johtuvat esim.

- siitä ettei asentaja tavoita asiakasta koska liittymää ei voikaan toimittaa pistorasialle ilman että pitää päästä asuntoon ja seuraavan kerran asentaja pääsee yrittämään vasta viikon päästä,
- liittymä tilataan, mutta verkko-operaattori hylkää tilauksen, koska osoitteessa toimii jonkun toisen operaattorin laajakaista, jolle ei ole irtikytkentää -> Tämä kestää usein vähintään 1-2 viikkoa ja kun vanhan liitymän irtikytkentä näkyy verkko-operaattorilla lähtee toimitusaika alusta. Tähän onneksi on olemassa vaihtotilaus, joka toimii kunhan myös vanhan liittymän omistaa sama henkilö. Joskus tulee ongelmia kun muutat uuteen osoitteeseen ja siellä on vanhan asukkaan liittymä, eikä sitä ole irtisanottu - Uuden tilaaminen voi olla hankalaa.

Toivottavasti vastasi edes osittain kysymykseesi?

Jukka / Saunalahti
Paskanmarjat!

Minulla 2kk tilausvahvistuksesta ja viikko luvatusta/vanhan katkaisemisesta. Ei näy eikä kuulu.

Paskanmarjat!

Minulla 2kk tilausvahvistuksesta ja viikko luvatusta/vanhan katkaisemisesta. Ei näy eikä kuulu.



2-5 viikkoa tilausvahvistuksesta koskee täysin uusia tilauksia. Jos kyseessä on vaihtotilaus, kuten tässä, niin silloin yleensä pelataan varman päälle jotta vaihdossa ei tulisi katkosta / päällekkäislaskutusta.

Liittymäsi on meille kuitattu kytketyksi (on tehty jo aiemmin, mutta kuittausta ei ole kuulunut), joten jos liittymä ei edelleenkään toimi kannattaa olla yhteydessä vikailmoituksiimme numerossa 09-4243 0730

Jukka / Saunalahti

Jos kyseessä on vaihtotilaus, kuten tässä, niin silloin yleensä pelataan varman päälle jotta vaihdossa ei tulisi katkosta / päällekkäislaskutusta.


Näin tosiaan lupailtiin tilatessa.

Koska on merkattu "kytketyksi" ?
Suoraansanottuna en luota tällä hetkellä Saunalahteen pätkääkään. Tilasin ADSL-liittymän 17.12 Tampereen keskustan lähellä olevaan asuntoon. Neljä viikoa toimitusaika  Noh, kuukausi mennä vilahti ja soitin. Yllättäen toimitusajaksi ilmoitttiin viikko kuusi joka tuli ja meni sekin. Olen soitellut perään mutta en ole vieläkään saanut mitään tietoa uudesta deadlinestä. En kyllä pätkääkään luota seuraavaankaan lupaukseen. Hinnanalennusta ovat luvanneet mutta eihän se mitään nettiä korvaa. Kännykän kautta pystyy nettiä käyttämäään mutta perhe tarttisi nettiä myös päiväsaikaan työ- ja opiskeluasioissa.

Ottaa aivoon erityisesti sen takia että oon ollut tosi tyytyväinen Saunalahteen ja harmittaa kitistä huonosta palvelusta ja katteettomista lupauksista. .
niin... Saunalahti on osa Elisaa. Ja sen kyllä huomaa.

Alkaakohan Saunalahti jossain vaiheessa päivittämään laskutusjärjestelmää ja sitten kolisee ihan mitä sattuu -laskuja postista ihan milloin sattuu. Ja vuosien takaa laskutetaan muutaman euron yrityspalvelunumeroihin muka soitettuja puheluita joita ei kukaan normaali ihminen pysty muistamaan.

Kusetusta koko Elisan touhu, toivottavasti Saunalahti pysyy mahdollisimman pitkään erillään Elisasta - niin paljon kuin mahdollista. Muuten on edessä vaihto... uh.. soneraan tai dna:han?

Ei ole helppoa suomalaisella netti/matkapuhelinasiakkaalla...
No joo. Eilen tuli tekstiviesti että liittymä kytketty. Tänään olisin varmaan palstalla tuuletellut iloa mut eipä tässä paljon aihetta iloon ole kun olivat käyneet kytkemässä väärään osoitteeseen. Huomenna pitäis saada lisätietoa taas kerran. Veikkaan että ei niin kauaa tarvitse odotella asentajan vierailua kun aikaisemmin. Saattoihan naapurilta lähteä nettiyhteys. Tosin en uskalla käydä kysymässäkään. Meitä onkin jo varmaan kaksi soittelemassa ja toivomassa oikeita kytkentöjä. Huolimatonta sanon minä.

Ainoa positiivinen puoli on hyvä asiakaspalvelu joka selvitteli asiaa ja ohjeisti kun vikaa etsittiin. Siitä kiitos. Mut kuitekin rassaa ihan älyttömästi.
Viisi viikkoa on todellakin alakanttiin annettu "keskimääräinen" toimitusaika. Vaihtotilauksessani pelasin varman päälle ja sovin 7,5 viikosta. Nyt on kulunut kohta yhdeksän viikkoa ja toimitusta ei kuulu. Harmi vain että edellinen operaattori kytki omansa jo pois...
Eli asiakkuutta harkitseva: Älä usko höpöjä?
Sopimukseni irtisanomisilmoitus on jo tekeillä... Mitäpä tällaisella "asiakaspalvelulla" tekee...
Tilasin liittymän 4.4 ja toimitusajankohdaksi luvattiin viikko 17. Tänään tuli sähköpostiviesti että adsl on kytketty. Niinpä oli :)
Vielä kun tulisi se saunavisio digiboxi.
Tosiaan, milloin tämä SaunaVisio tulee postissa? Kotitotaali näyttää sopimuksissa vihreää eli on käytössä (Internet toiminut jo viikon verran). Eikös se niin ollut että laskutus alkaa vasta kun kaikki paketin tuotteet ja palvelut on toimitettu?

Tosiaan, milloin tämä SaunaVisio tulee postissa? Kotitotaali näyttää sopimuksissa vihreää eli on käytössä (Internet toiminut jo viikon verran). Eikös se niin ollut että laskutus alkaa vasta kun kaikki paketin tuotteet ja palvelut on toimitettu?


Mulle tuli noin pari viikkoa muiden palveluiden toimittamisen jälkeen ja sopimus oli tosiaan vihreänä jo sen ajan kun boksia vielä odottelin.
Mikäköhän siinä boksin toimittamisessa mättää? Laitteita ei maahantuoda tarpeeksi vai  mitä?

Vai haluaako SL tuolla parin viikon jaksolla varmistaa, että wippiesboksi ja fullrate toimivat kuten pitää, ennen kuin täyttävät loppuosansa sopparista?
Kävin eilen liikkeestä tilaamassa kotitotaalin ja olen vanha asiakas. Olisi kaksi kysymystä:
1. Minulla on tärkeät nettisivut saunalahden osoitteessa www.saunalahti.fi/****** pysyykö tämä osoite minulla automaattisesti ilman, että minun täytyisi siitä ilmoittaa tai tehdä jotain muutoksia. Olisi kiva tietää, että pitääkö minun ottaa siitä jotain talteen.
2. Kauankohan tuo nopeuden nostaminen kestää, kun jo löytyy saunalahden adsl-liittymä?

Kiitos.


- liittymä tilataan, mutta verkko-operaattori hylkää tilauksen, koska osoitteessa toimii jonkun toisen operaattorin laajakaista, jolle ei ole irtikytkentää -> Tämä kestää usein vähintään 1-2 viikkoa ja kun vanhan liitymän irtikytkentä näkyy verkko-operaattorilla lähtee toimitusaika alusta. Tähän onneksi on olemassa vaihtotilaus, joka toimii kunhan myös vanhan liittymän omistaa sama henkilö. Joskus tulee ongelmia kun muutat uuteen osoitteeseen ja siellä on vanhan asukkaan liittymä, eikä sitä ole irtisanottu - Uuden tilaaminen voi olla hankalaa.



Onko syytä olla huolissani, kun sanoin vanhan yhteyteni (paikallinen puhelinyhtiö joka ei ollut teidän vaihtolistalla) irti samoihin aikoihin kun tilasin KotiTotaalin, ja se yhteys lakkasi toimimasta eilen aamupäivällä, 1.7. Saunalahden arvioitu asennusaika oli 1.7.2008. Vielä tänä aamuna ainakin olin ilman nettiä. ADSL-tilaukseni #8922285
Täytyy kiittää Saunalahtea, mulla kaikki on sujunut tähän asti ongelmitta. Kotitotaalin tilasin 7.5.08 (vaihtotilauksena Elisa > SL), kun Saunavision kaapeliboxi tuli tarjolle. Homebox (black) tuli seuraavalla viikolla, Saunavision tallenteet pystyi asettamaan ohjeiden mukaan netin kautta. Kaapeliboxi tuli kesäkuun puolella. Liittymän vaihtopäivä oli 7.7., ja eilen illalla mietin että pitääkin lukea meilit jos netti katkeaa pitkäksikin aikaa. Äsken sitten koneelle, ja kaikki toimii kuten luvattu, nopeus vielä testaamatta. Kohta Saunavision testaukseen..
Noniin, Saunavisio asentui ihan kuten pitääkin. Netin nopeutta testasin:http://ftp://ftp.funet.fi/dev/100Mrnd ' TARGET='_blank ja vauhtia oli 2000-2200 kt/s, eli varsin riittävä. Tallenteita en ole vielä kokeillut katsoa selaimella. Mutta tähän asti kaikki mennyt hyvin..
Kenelläkään havaintoa miten kauan tällä hetkellä menee tilauksen käsittelyn kanssa, tai miten kauan teillä on kestänyt tilausvahvistuksen saapumisen kanssa? Kotitotaalin tilaus ollut nyt reilun viikon sisässä, mutta tilausvahvistusta ei ole tullut vieläkään. Tiedustelin asiaa aspastakin, mutta eivät osanneet sanoa asiasta sen tarkemmin. Eipä tässä muuten hätää, mutta muutto tulossa hiljalleen ja olisi kiva tietää joutuuko kauankin odottelemaan nettiä, tai pitäisikö hankkia jokin mokkula varayhteydeksi.

Kenelläkään havaintoa miten kauan tällä hetkellä menee tilauksen käsittelyn kanssa, tai miten kauan teillä on kestänyt tilausvahvistuksen saapumisen kanssa? Kotitotaalin tilaus ollut nyt reilun viikon sisässä, mutta tilausvahvistusta ei ole tullut vieläkään. Tiedustelin asiaa aspastakin, mutta eivät osanneet sanoa asiasta sen tarkemmin. Eipä tässä muuten hätää, mutta muutto tulossa hiljalleen ja olisi kiva tietää joutuuko kauankin odottelemaan nettiä, tai pitäisikö hankkia jokin mokkula varayhteydeksi.


Ei kannata liikoja odotella. Joillakin se on ilmeisesti tullut kuukauden sisässä, joillakin vähän pitemmän ajan puitteissa. Itse odottelen edelleen jonkinlaista tilannetietoa saunalahdelta, reilu kuukausi on tilauksesta tällä hetkellä. Tänään olen huvikseni jälleen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun asian tiimoilta ja jonottanut yhteensä yli tunnin. En tietenkään ole päässyt läpi. Eikä sähköpostilla ja aspan lomakkeella lähetettyihin ole vastattu, ensimmäinen on lähetetty kaksi viikkoa sitten.


Ei kannata liikoja odotella. Joillakin se on ilmeisesti tullut kuukauden sisässä, joillakin vähän pitemmän ajan puitteissa. Itse odottelen edelleen jonkinlaista tilannetietoa saunalahdelta, reilu kuukausi on tilauksesta tällä hetkellä. Tänään olen huvikseni jälleen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun asian tiimoilta ja jonottanut yhteensä yli tunnin. En tietenkään ole päässyt läpi. Eikä sähköpostilla ja aspan lomakkeella lähetettyihin ole vastattu, ensimmäinen on lähetetty kaksi viikkoa sitten.


Auts. Eli oot yli kuukauden odottanut jo pelkkää tilausvahvistustakin? Ja sama homma tuon aspan kanssa.. eilen aloitin aamulla soittelemaan ja soitin useamman kerran pitkin päivää. Kaikesta päätellen välillä koko järjestelmä kyykkäsi kokonaan, kun vaikutti siltä, että puheluun olisi vastattu, mutta mitään ei kuulunut. Lopulta pääsin n. klo 18 aikoihin läpi suht lyhyellä jonottamisella. Ikävämpi juttu vaan se, että neljän aikoihin oli sitten tuotantopuolen (?) kaverit päässeet jo kotiin jotka olisivat voineet sanoa tarkemmin aikatauluista yms.



Ei kannata liikoja odotella. Joillakin se on ilmeisesti tullut kuukauden sisässä, joillakin vähän pitemmän ajan puitteissa. Itse odottelen edelleen jonkinlaista tilannetietoa saunalahdelta, reilu kuukausi on tilauksesta tällä hetkellä. Tänään olen huvikseni jälleen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun asian tiimoilta ja jonottanut yhteensä yli tunnin. En tietenkään ole päässyt läpi. Eikä sähköpostilla ja aspan lomakkeella lähetettyihin ole vastattu, ensimmäinen on lähetetty kaksi viikkoa sitten.


Auts. Eli oot yli kuukauden odottanut jo pelkkää tilausvahvistustakin? Ja sama homma tuon aspan kanssa.. eilen aloitin aamulla soittelemaan ja soitin useamman kerran pitkin päivää. Kaikesta päätellen välillä koko järjestelmä kyykkäsi kokonaan, kun vaikutti siltä, että puheluun olisi vastattu, mutta mitään ei kuulunut. Lopulta pääsin n. klo 18 aikoihin läpi suht lyhyellä jonottamisella. Ikävämpi juttu vaan se, että neljän aikoihin oli sitten tuotantopuolen (?) kaverit päässeet jo kotiin jotka olisivat voineet sanoa tarkemmin aikatauluista yms.


Joo, siis jos tarkoitat tilausvahvistuksella sitä mikä pitäisi ilmeisesti tulla postissa? Ainoa merkki koko tilauksesta on nettipuhelinvahvistuksen saapuminen postin kautta. Ja tietysti kaikki ohjelman tallennukset ja iso g:t yms. toimii kyllä. Mutta itse nettiliittymästä ja boksista ei ole kuulunut mitään. Pitää kai se itsekkin joskus illalla kokeilla soittaa, vaikka ensi viikolla, ei enää tällä viikolla kiinnosta. Rupeaa vaan enemmänkin huvittamaan koko touhu kun et saa mitään kautta asiakaspalvelua.

Edit. No niin, nyt vihdoin jotain positiivistakin täällä saralla. Tilasin siis kotitotaalin reilu kuukausi sitten. Kaikki netissä toimivat palvelut alkoivat välittömästi toimia, ja parin päivän päästä tuli vahvistus nettipuhelimesta. Tämän jälkeen ei pariin viikkoon kuulunut mitään, jolloin myös oma.saunalahtea tarkastellessani huomasin adsl-liittymäni tilana "tilaus peruttu". Tämän asian tiimoilta olen nyt muutaman viikon yrittäny saada saunalahden päästä jonkun kiinni, että kertoisivat tilauksen tilan, ja miksi se on "peruttu".

Nyt vihdoin n. 15 minuutin puhelimessa jonotuksen jälkeen minulle vastattiin asiakaspalvelussa (voin kertoa että säikähdin ja menin sekunniksi lukkoon koska en ollut siihen lainkaan varautunut). Kerroin tilanteen, ja selvisi että liittymäni tilaksi on joku vahingossa laittanut "peruttu", ja tämän vuoksi tilaus ei ole edennyt. Sinällään harmillista, koska kotitotaalin toimitus on viivästynyt sen vuoksi jonkin verran. Plussaa saunalahdelle erittäin mukavasta asiakaspalvelusta! Tosin sen toimivuus on erittäin kyseenalaista tällä hetkellä. Olen siis jonkin mielenhäiriön vuoksi jonottanut lähes kaksi tuntia maksulliseen asiakaspalveluun saunalahden tekemän virheen vuoksi. Noh, pääasia että homma nyt selvisi ja tilauksen pitäisi edetä normaalisti. Toivottavasti jo elokuun puolella olisi se saunavisio telkkarin alla.

Joo, siis jos tarkoitat tilausvahvistuksella sitä mikä pitäisi ilmeisesti tulla postissa? Ainoa merkki koko tilauksesta on nettipuhelinvahvistuksen saapuminen postin kautta. Ja tietysti kaikki ohjelman tallennukset ja iso g:t yms. toimii kyllä. Mutta itse nettiliittymästä ja boksista ei ole kuulunut mitään. Pitää kai se itsekkin joskus illalla kokeilla soittaa, vaikka ensi viikolla, ei enää tällä viikolla kiinnosta. Rupeaa vaan enemmänkin huvittamaan koko touhu kun et saa mitään kautta asiakaspalvelua.

Edit. No niin, nyt vihdoin jotain positiivistakin täällä saralla. Tilasin siis kotitotaalin reilu kuukausi sitten. Kaikki netissä toimivat palvelut alkoivat välittömästi toimia, ja parin päivän päästä tuli vahvistus nettipuhelimesta. Tämän jälkeen ei pariin viikkoon kuulunut mitään, jolloin myös oma.saunalahtea tarkastellessani huomasin adsl-liittymäni tilana "tilaus peruttu". Tämän asian tiimoilta olen nyt muutaman viikon yrittäny saada saunalahden päästä jonkun kiinni, että kertoisivat tilauksen tilan, ja miksi se on "peruttu".

Nyt vihdoin n. 15 minuutin puhelimessa jonotuksen jälkeen minulle vastattiin asiakaspalvelussa (voin kertoa että säikähdin ja menin sekunniksi lukkoon koska en ollut siihen lainkaan varautunut). Kerroin tilanteen, ja selvisi että liittymäni tilaksi on joku vahingossa laittanut "peruttu", ja tämän vuoksi tilaus ei ole edennyt. Sinällään harmillista, koska kotitotaalin toimitus on viivästynyt sen vuoksi jonkin verran. Plussaa saunalahdelle erittäin mukavasta asiakaspalvelusta! Tosin sen toimivuus on erittäin kyseenalaista tällä hetkellä. Olen siis jonkin mielenhäiriön vuoksi jonottanut lähes kaksi tuntia maksulliseen asiakaspalveluun saunalahden tekemän virheen vuoksi. Noh, pääasia että homma nyt selvisi ja tilauksen pitäisi edetä normaalisti. Toivottavasti jo elokuun puolella olisi se saunavisio telkkarin alla.


Noniin, hienoa kuulla, että hommat vihdoin etenee. Melko nopeasti ilmoittivat asennuspäivän nyt kun asita lopulta lähti eteenpäin. Vai ovatkohan vähän nopeuttaneet käsittelyä, kun kestänyt jo muutenkin noin kauan?


Joo, siis jos tarkoitat tilausvahvistuksella sitä mikä pitäisi ilmeisesti tulla postissa? Ainoa merkki koko tilauksesta on nettipuhelinvahvistuksen saapuminen postin kautta. Ja tietysti kaikki ohjelman tallennukset ja iso g:t yms. toimii kyllä. Mutta itse nettiliittymästä ja boksista ei ole kuulunut mitään. Pitää kai se itsekkin joskus illalla kokeilla soittaa, vaikka ensi viikolla, ei enää tällä viikolla kiinnosta. Rupeaa vaan enemmänkin huvittamaan koko touhu kun et saa mitään kautta asiakaspalvelua.

Edit. No niin, nyt vihdoin jotain positiivistakin täällä saralla. Tilasin siis kotitotaalin reilu kuukausi sitten. Kaikki netissä toimivat palvelut alkoivat välittömästi toimia, ja parin päivän päästä tuli vahvistus nettipuhelimesta. Tämän jälkeen ei pariin viikkoon kuulunut mitään, jolloin myös oma.saunalahtea tarkastellessani huomasin adsl-liittymäni tilana "tilaus peruttu". Tämän asian tiimoilta olen nyt muutaman viikon yrittäny saada saunalahden päästä jonkun kiinni, että kertoisivat tilauksen tilan, ja miksi se on "peruttu".

Nyt vihdoin n. 15 minuutin puhelimessa jonotuksen jälkeen minulle vastattiin asiakaspalvelussa (voin kertoa että säikähdin ja menin sekunniksi lukkoon koska en ollut siihen lainkaan varautunut). Kerroin tilanteen, ja selvisi että liittymäni tilaksi on joku vahingossa laittanut "peruttu", ja tämän vuoksi tilaus ei ole edennyt. Sinällään harmillista, koska kotitotaalin toimitus on viivästynyt sen vuoksi jonkin verran. Plussaa saunalahdelle erittäin mukavasta asiakaspalvelusta! Tosin sen toimivuus on erittäin kyseenalaista tällä hetkellä. Olen siis jonkin mielenhäiriön vuoksi jonottanut lähes kaksi tuntia maksulliseen asiakaspalveluun saunalahden tekemän virheen vuoksi. Noh, pääasia että homma nyt selvisi ja tilauksen pitäisi edetä normaalisti. Toivottavasti jo elokuun puolella olisi se saunavisio telkkarin alla.


Noniin, hienoa kuulla, että hommat vihdoin etenee. Melko nopeasti ilmoittivat asennuspäivän nyt kun asita lopulta lähti eteenpäin. Vai ovatkohan vähän nopeuttaneet käsittelyä, kun kestänyt jo muutenkin noin kauan?


Voipi olla että pistivät vähän nopeammin hommaa eteenpäin, kun kuulosti se asiakaspalvelun mieskin vähän nolostuneelta kun olivat vahingossa laittaneet tilauksen perutuksi. 😃 Toivotaan että ne siellä sinullakin päin laittavat hommat kulkemaan! Vähän mietityttää että olisiko minulla jo esim. tuo netti auki jos eivät olisi saunalahdella sählänneet. Joudan minä kyllä odottelemaan, kunhan eivät tätä nykyistä yhteyttä liian aikaisin katko ja parempi olla laittamatta mitään laskuja tänne päin. 😃



Joo, siis jos tarkoitat tilausvahvistuksella sitä mikä pitäisi ilmeisesti tulla postissa? Ainoa merkki koko tilauksesta on nettipuhelinvahvistuksen saapuminen postin kautta. Ja tietysti kaikki ohjelman tallennukset ja iso g:t yms. toimii kyllä. Mutta itse nettiliittymästä ja boksista ei ole kuulunut mitään. Pitää kai se itsekkin joskus illalla kokeilla soittaa, vaikka ensi viikolla, ei enää tällä viikolla kiinnosta. Rupeaa vaan enemmänkin huvittamaan koko touhu kun et saa mitään kautta asiakaspalvelua.

Edit. No niin, nyt vihdoin jotain positiivistakin täällä saralla. Tilasin siis kotitotaalin reilu kuukausi sitten. Kaikki netissä toimivat palvelut alkoivat välittömästi toimia, ja parin päivän päästä tuli vahvistus nettipuhelimesta. Tämän jälkeen ei pariin viikkoon kuulunut mitään, jolloin myös oma.saunalahtea tarkastellessani huomasin adsl-liittymäni tilana "tilaus peruttu". Tämän asian tiimoilta olen nyt muutaman viikon yrittäny saada saunalahden päästä jonkun kiinni, että kertoisivat tilauksen tilan, ja miksi se on "peruttu".

Nyt vihdoin n. 15 minuutin puhelimessa jonotuksen jälkeen minulle vastattiin asiakaspalvelussa (voin kertoa että säikähdin ja menin sekunniksi lukkoon koska en ollut siihen lainkaan varautunut). Kerroin tilanteen, ja selvisi että liittymäni tilaksi on joku vahingossa laittanut "peruttu", ja tämän vuoksi tilaus ei ole edennyt. Sinällään harmillista, koska kotitotaalin toimitus on viivästynyt sen vuoksi jonkin verran. Plussaa saunalahdelle erittäin mukavasta asiakaspalvelusta! Tosin sen toimivuus on erittäin kyseenalaista tällä hetkellä. Olen siis jonkin mielenhäiriön vuoksi jonottanut lähes kaksi tuntia maksulliseen asiakaspalveluun saunalahden tekemän virheen vuoksi. Noh, pääasia että homma nyt selvisi ja tilauksen pitäisi edetä normaalisti. Toivottavasti jo elokuun puolella olisi se saunavisio telkkarin alla.


Noniin, hienoa kuulla, että hommat vihdoin etenee. Melko nopeasti ilmoittivat asennuspäivän nyt kun asita lopulta lähti eteenpäin. Vai ovatkohan vähän nopeuttaneet käsittelyä, kun kestänyt jo muutenkin noin kauan?


Voipi olla että pistivät vähän nopeammin hommaa eteenpäin, kun kuulosti se asiakaspalvelun mieskin vähän nolostuneelta kun olivat vahingossa laittaneet tilauksen perutuksi. 😃 Toivotaan että ne siellä sinullakin päin laittavat hommat kulkemaan! Vähän mietityttää että olisiko minulla jo esim. tuo netti auki jos eivät olisi saunalahdella sählänneet. Joudan minä kyllä odottelemaan, kunhan eivät tätä nykyistä yhteyttä liian aikaisin katko ja parempi olla laittamatta mitään laskuja tänne päin. :D


Pistänpä nyt tännekkin tilannetietoa taas. Eli sen jälkeen kun pääsin asiakaspalveluun läpi, on alkanut tilaus pikkusen luistamaan. Tänään on tullut minulle joku paketti (tyttöystävä on postilla ;D) saunalahdelta, eli varmaan modeemi (tai itse saunavisio). Pitää käydä hakemassa kun pääsen töistä.  🙂

Pistänpä nyt tännekkin tilannetietoa taas. Eli sen jälkeen kun pääsin asiakaspalveluun läpi, on alkanut tilaus pikkusen luistamaan. Tänään on tullut minulle joku paketti (tyttöystävä on postilla ;D) saunalahdelta, eli varmaan modeemi (tai itse saunavisio). Pitää käydä hakemassa kun pääsen töistä.  :)

Tuolla Wippies asetussivuilla (http://my.wippies.com) löytyy Päätelaitteen asetukset takaa kohta Postin seurantakoodi. Joka kyllä näyttää mulla vielä tyhjää, mutta tuskinpa ne laitettakaan laittaa ennen kuin tilaus on käsitelty.


Pistänpä nyt tännekkin tilannetietoa taas. Eli sen jälkeen kun pääsin asiakaspalveluun läpi, on alkanut tilaus pikkusen luistamaan. Tänään on tullut minulle joku paketti (tyttöystävä on postilla ;D) saunalahdelta, eli varmaan modeemi (tai itse saunavisio). Pitää käydä hakemassa kun pääsen töistä.  :)

Tuolla Wippies asetussivuilla (http://my.wippies.com) löytyy Päätelaitteen asetukset takaa kohta Postin seurantakoodi. Joka kyllä näyttää mulla vielä tyhjää, mutta tuskinpa ne laitettakaan laittaa ennen kuin tilaus on käsitelty.


Jaaha, enpä ole tuota wippies-sivua edes vilkaissut. 😃 Minulla ei näkynyt missään mitään seurantakoodia, vaan näytti tuo sivusto että laite on käytössä, eli ilmeisesti se on se motukka mikä on postissa odottelemassa. Hyvä hyvä. 🙂 Vielä vaan on reilu pari viikkoa siihen "laskettuun aikaan". Saisi se boksikin tulla, mutta niiden kanssa taitaa olla jonkinlaisia toimitusvaikeuksia..?  ::)

Osallistu keskusteluun