Kysymys

Ukkosen rikkoma kaapelimodeemi

  • 11 elokuu 2011
  • 5 kommenttia
  • 2230 katselukerrat

Ukkonen rikkoi tammikuussa hankitun kaapelimodeemin (BeWan C5200n). Virtavalo palaa ja ylimmät merkkivalot vilkkuvat. Modeemi ei löydä verkkoa, vaikka olisi päällä tuntikausia. Resetointi ja johtojen irrotus/uudelleenkytkentä ei auta.

Kaipaisin tietoja uuden modeemin hankintaan liittyvissä kysymyksissä:
- Millainen malli (Saunalahden oma/muu malli)
- Mistä uusi modeemi hankitaan (Saunalahti/muu liike)
- Hintataso

5 kommenttia

Eikös sinulla ole tuossa takuuta jäljellä?

Ukkonen rikkoi tammikuussa hankitun kaapelimodeemin (BeWan C5200n). Virtavalo palaa ja ylimmät merkkivalot vilkkuvat. Modeemi ei löydä verkkoa, vaikka olisi päällä tuntikausia. Resetointi ja johtojen irrotus/uudelleenkytkentä ei auta.

Kaipaisin tietoja uuden modeemin hankintaan liittyvissä kysymyksissä:
- Millainen malli (Saunalahden oma/muu malli)
- Mistä uusi modeemi hankitaan (Saunalahti/muu liike)
- Hintataso


Hei Atlantis,

suosittelen yhteydenottoa tekniseen tukeen puhelimitse 09-4243 0730 (24H). Tekninen tuki näkee suoraan kaikki tarvittavat tiedot sitä varten, että laitevaihto voidaan tehdä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Eikös sinulla ole tuossa takuuta jäljellä?
Korvaako takuu myös ukkosen rikkoman modeemin?


Eikös sinulla ole tuossa takuuta jäljellä?
Korvaako takuu myös ukkosen rikkoman modeemin?


Hei,

en ihan varmuudella pysty sanomaan korvaako tässä tilanteessa, koska en näe sopimusta, joka tällä hetkellä voimassa. Tästä johtuen yhteydenotto suoraan tekniseen tukeen aina nopein ja helpoin vaihtoehto.



Eikös sinulla ole tuossa takuuta jäljellä?
Korvaako takuu myös ukkosen rikkoman modeemin?

Hei,
en ihan varmuudella pysty sanomaan korvaako tässä tilanteessa, koska en näe sopimusta, joka tällä hetkellä voimassa. Tästä johtuen yhteydenotto suoraan tekniseen tukeen aina nopein ja helpoin vaihtoehto.


Teknisen tuen mukaan ukkosen rikkomaa modeemia ei takuu korvaa. Täytyy siis hankkia uusi modeemi (99 euroa).

En ole ajatellut hankkia itselleni uutta maksullista kaapelimodeemia, koska minulla on maksuton liittymä (Saunalahti Huoneistokaista 2M/2M). En vaan pysty irtisanomaan tuota liittymää, sillä modeemi on Saunalahden omaisuutta 1/2013 saakka. Jos irtisanon liittymän aikaisemmin, niin joudun maksamaan modeemin Saunalahdelle (99 euroa). Olen käyttänyt modeemin rikkoontumisesta lähtien mobiililaajakaista ja tarvittaessa otan ADSL-liittymän.

Osallistu keskusteluun