Kysymys

viesti/asiakaspalvelun kuittaus

  • 23 heinäkuu 2009
  • 2 kommenttia
  • 297 katselukerrat

Jos Viestit / Asiakaspalvelu kohdassa kirjoittaa uuden viestin asiakaspalveluun niin koska ilmoituksen
Sinulla ei ole käsittelemättömiä viestejä
tilala vaihtuu

Vaihtuuko vasta kun asiakaspalvelu on lukenut kysymyksen.
Mielestäni pitäisi tulla heti kysymyksen lähettämisen jälkeen jonkinlainen ilmoitus keskeneräisestä asiasta

Kysymykseni koskee TurboLlaajakaistan 39 /kk tilauksen muuttumista Saunalahden toimesta ADSL + mobiililaajakaistapaketti 47.90 + 19.80 tilaukseksi.
Asia on jo kertaalleen luvattu korjat, kun soitin maksulliseen palvelunumeroon. Eipä ole korjaantunut ja netin kautta tehtyhin kysymyksiin ei ole vastattu

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Sinne pitäisi tulla lähettämäsi viesti näkyviin heti palluran Odottaa-kera. Myöhemmin pallura vaihtuu Vastattu. Tai se pallura voi olla myös Käsittelyssä.

Millä selaimella yrität lähettää viestiä? Oma Saunalahden viestit näyttäisi toimivan ainakin Opera-selaimessa MacOS X ja Windows XP-alustoilla.

Sellainen pikkupuute kyllä löytyy että euron merkki sotkeutuu viestistä muotoon & # 8 3 6 4 ;
Kiitos vastauksesta

Käytän WIN XP + Firefox 3.0.12

No tänään tuli perinteisessä postissa vahvistus liittymän korjaamisesta tilauksenmukaiseksi Turbolaajakaistaksi. Tätä olin pyytänyt soittamalla maksulliseen aspaan.
Varmuudenvuoksi sain kaksi kirjettä joihin oli laitettu täsmälleen sama kirje sisään. Eikös vilalliset asiat hoideta aina kolmenakappaleena  ;D

No olen saanut myös useamman ilmoituksen linjan kytkemisestä. IP:n omistaa edelleen Elisa ja nopeuskin on vanha 2M. Paperikirjeessä ilmoitettiin kytkennän arvioiduksi päiväksi 3.8. Montako liittymää mahtuu yhteen linjaan  ;D

Oma Saunalahti kohdassa kyllä kerrotaan edelleen liittymäksi ADSL + mobiililaajakaistapaketti 47.90 + 19.80
Saas nähdä minkälainen vääntö tulee ensimmäisen laskun saavuttua.

Osallistu keskusteluun