Vastattu

vmg3926-päivitys

  • 2 heinäkuu 2018
  • 1 kommentti
  • 176 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Ko. modeemiin tuli päivitys pe-la välisenä yönä. Päivityksen jälkeen Wi-fi yhteyden signaali on heikentynyt eikä yhteyttä saa enää muodostettua joka puolella kämppää. Uudelleenkäynnistäminen tai resetointi ei vaikuttanut asiaan millään lailla.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Hiisku 3 heinäkuu 2018, 16:03

Ko. modeemiin tuli päivitys pe-la välisenä yönä. Päivityksen jälkeen Wi-fi yhteyden signaali on heikentynyt eikä yhteyttä saa enää muodostettua joka puolella kämppää. Uudelleenkäynnistäminen tai resetointi ei vaikuttanut asiaan millään lailla.

Tervetuloa Palstalle Hartsi! :)

Oikeita toimenpiteitä olet siellä jo tehnytkin. Asiasta kannattaa ehdottomasti vielä ottaa yhteys asiakaspalvelun tekniseen tukeen numeroon 010 190 240 (mpm/pvm). Tekninen tuki palvelee 24/7 :)
www.elisa.fi/yhteystiedot
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 1
Ko. modeemiin tuli päivitys pe-la välisenä yönä. Päivityksen jälkeen Wi-fi yhteyden signaali on heikentynyt eikä yhteyttä saa enää muodostettua joka puolella kämppää. Uudelleenkäynnistäminen tai resetointi ei vaikuttanut asiaan millään lailla.

Tervetuloa Palstalle Hartsi! :)

Oikeita toimenpiteitä olet siellä jo tehnytkin. Asiasta kannattaa ehdottomasti vielä ottaa yhteys asiakaspalvelun tekniseen tukeen numeroon 010 190 240 (mpm/pvm). Tekninen tuki palvelee 24/7 :)
www.elisa.fi/yhteystiedot

Osallistu keskusteluun