Vastattu

Voisiko Elisa lakata soittelemasta minulle, jos pyydän nätisti?

  • 20 tammikuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 688 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Rakas Elisa,

Minä ymmärrän kyllä oikein hyvin, että te haluatte pitää asiakkaanne ja tästä syystä teette aika-ajoin tarjouksia koskien liittymää, Viihdettä ja ties mitä. Ja ymmärrän myöskin oikein hyvin, että haluatte myöskin myydä lisäpalveluita. Tällainen puhelu tuli jo tässä taannoin, jokin tarjous muutamaksi kuukaudeksi ja kysyinkin siinä, että mitäs sitten tapahtuu kun tarjous umpeutuu, johon vastaus oli että eiköhän sieltä joku soittele sitten uuden tarjouksen kanssa. Kieltäydyin kunniasta. Nyt parina päivänä on taas tullut (lähinnä töissä ollessani) vastaamaton puhelu eri numeroista ja pikainen googletus kertoo, että teidän suunnaltanne.

Kiitos kysymästä, minulla on jo liittymä, johon olen erittäin tyytyväinen, se toimii tasaisen moitteettomasti ja pätkii melko harvoin. Puhelimessani on langaton netti, mutta se joutaakin olla hidas, koska käytän sitä vain harvakseltaan. Sen sijaan televisiota en omista (enkä suostu hankkimaan), joten digiboksi on melko turha kapine, vanhakin teiltä saamani sellainen kerää pölyä tuolla laatikossa. Leffoja en halua suoratoistona vuokrata (en ainakaan näillä hinnoilla), kiitos kysymästä ja Viihteen toimiminen muutenkin on laitteistollani vähän niin ja näin, koska ainoa käyttöjärjestelmäni on Fedora Linux ja sellaisena pysyy. Samasta syystä myöskin tietoturvaan liittyvät lisäpalvelut ovat minulle jokseenkin hyödyttömiä. 4G:kin on minulle turha, koska suurin osa netinkäytöstäni tapahtuu pöytäkoneen äärellä ja luottamukseni langattoman netin jatkuvaan, tasaisen nopeaan ja luotettavaan toimimiseen ei ole järin korkealla, eikä minua kiinnosta pätkääkään lähteä tarjouksen perässä arpomaan, että olisiko se nyt kumminkin hyvä vai vaimentavatkohan kivitalon seinät signaalin. Ehjää kun ei kannata korjata.

Toisin sanoen minulla on jo teiltä hyvä palvelu, joka toimii niin kuin pitääkin ja haluan pitää sen, se on se yksi ja ainoa asia, jonka tahdon ja joka pitää minut tyytyväisenä asiakkaana.

Joten, rakas Elisa, jos nyt välttämättä haluatte tarjota minulle elämäni diiliä niin se voisi olla seuraava: töpselistä tulee DSL-laatikon kautta tasaisesti internetiä ilman datakattoa, nopeudella X ja hinnalla Y. Sopimus on voimassa tästä ikuisuuteen, emmekä kuule toisistamme muutoin kuin laskutuspalvelun kautta ennen kuin minä asiakkaana ihan itse ja oma-aloitteisesti otan yhteyttä, että pistäkääpäs kuituun lisää hönkää tai sitten ilmoitan muuttavani. Ihan vain koska minä en jaksa vastailla puhelimeen ja selittää samoja asioita yhä uudelleen tai väistellä markkinointipuheluja.

Nettiyhteyksien suhteen parasta palvelua minulle on se, että se vain toimii, enkä edes noteeraa koko juttua, vaan voin keskittyä tyystin elämän oleellisiin asioihin, kuten kuntoiluun, laatuoluiden juomiseen ja tisseihin.

Älkää kuitenkaan käsittäkö väärin tai ottako itseenne, haluan edelleenkin pysyä asiakkaananne, koska liittymä toimii kuten pitääkin ja kuulemani mukaan Soneralla ei sujuvasti toimi mikään muu kuin laskutus.

Suuresti kunnioittaen,

En osta, en sitten millään
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 20 tammikuu 2016, 14:36

  • ? Heippa! 

    Markkinointipuhelut jotka tulevat Elisan markkinointia hoitavalta Enialta on mahdollista estää ihan yksinkertaisesti ilmoittamalla asiasta asiakaspalvelulle. 🙂 Laittaisitkos siis minulle puhelinnumerosi yksityisviestillä, niin laitetaan tietoa heille menemään tästä! 

    Kiellon päivittymiseen voi mennä noin viikon verran, joten jos nyt silläaikaa sattuu puhelua pukkaamaan niin pahoittelut siitä. 🙂  

    Muuten oli kyllä mukava lukea, että sinulla hommat pelittää niinkuin pitää ja olet palveluihin tyytyväinen.

  • Katso alkuperäinen viesti

    2 kommenttia

    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
  • ? Heippa! 

    Markkinointipuhelut jotka tulevat Elisan markkinointia hoitavalta Enialta on mahdollista estää ihan yksinkertaisesti ilmoittamalla asiasta asiakaspalvelulle. 🙂 Laittaisitkos siis minulle puhelinnumerosi yksityisviestillä, niin laitetaan tietoa heille menemään tästä! 

    Kiellon päivittymiseen voi mennä noin viikon verran, joten jos nyt silläaikaa sattuu puhelua pukkaamaan niin pahoittelut siitä. 🙂  

    Muuten oli kyllä mukava lukea, että sinulla hommat pelittää niinkuin pitää ja olet palveluihin tyytyväinen.
  • Hyvä kirjoitus..:smileycool:

     

    Osallistu keskusteluun