WAN settings

  • 28 elokuu 2017
  • 1 kommentti
  • 832 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
VMG 3925-B10B ei saa internetyhteyttä. Selaimella menin annettuun osoitteeseen. Sain ilmoituksen, että yhteyttä ei saada, check WAN setting. Eli mitä seuraavaksi?

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Onko yhteys toiminut aiemmin ok? Mitä kautta yhteys tulee huoneistoon? Puhelinpistokkeesta vai datanoususta (RJ45)?

Kokeile seuraavaa:
- vaihda modeemin ja pistokkeen välinen johto uuteen
- resetoi modeemi painamalla laitteen takaa löytyvää "reset" -painiketta, esim. avatulla klemmarilla, niin kauan, että modeemin valot sammuvat / välähtävät

Jos nämäkään eivät auta, tee vikailmoitus.

Mikäli kyseessä on uusi liittymä, olethan saanut vahvistusviestin kytkennästä.

Osallistu keskusteluun