Vastattu

Wifi ei toimi

  • 1 lokakuu 2017
  • 1 kommentti
  • 202 katselukerrat

Viimeaikoina pätkinyt tosi pahasti ja nyt ei toimi ollenkaan. Sisältyykö tuo Zyxel minun sopimukseen niin että mun ei tartte sitä itse ostaa jos se on rikki.

Ps mitkään 15 sek resetoinnit ei auta asiaan.

T Mikko A
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Red 3 lokakuu 2017, 12:48

Lisäisitkö asiakasnumerosi profiiliisi sille varattuun kenttään, niin löydän sinun sopimuksen ja pääsen katsomaan sisältyykö laite siihen tai onko laitteella takuuta? Asiakasnumero näkyy vain moderaattoreille.

Eikö modeemissa siis pala nyt enää lainkaan Wlan-merkkivalo? Olethan kokeillut tehdä sen resetoinnin kuitenkin?
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Lisäisitkö asiakasnumerosi profiiliisi sille varattuun kenttään, niin löydän sinun sopimuksen ja pääsen katsomaan sisältyykö laite siihen tai onko laitteella takuuta? Asiakasnumero näkyy vain moderaattoreille.

Eikö modeemissa siis pala nyt enää lainkaan Wlan-merkkivalo? Olethan kokeillut tehdä sen resetoinnin kuitenkin?

Osallistu keskusteluun