Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas
Tuo sun linja antaa mittaamalla nopeudeksi melko huonoa ja vaikuttaisi olevan pätkinytkin hieman. Tuo kyllä vaatii tarkempaa tutkintaa, joten voisitko tehdä modeemiin resetoinnin sieltä reset-kolosta kunnes valot välkähtää ja se modeemi käynnistyy uudelleen. Sitten sen jälkeen kuittaa alle niin lähdetään selvittämään asiaa tarkemmin. 🙂 Jos haluat niin voit toki myös soittaa asiakaspalvelumme vikapäivystykseen 010 190 240, josta laitteen äärestä soittamalla saadaan se kaikista nopeiten selvityksen alle. Täällä Palstalla on hieman vastausviivettä niin ei aina ole se nopein apu ongelmaan.
Mukavaa pääsiäistä joka tapauksessa matkan mutkista huolimatta! 🙂
Katso alkuperäinen viesti
Mukavaa pääsiäistä joka tapauksessa matkan mutkista huolimatta! 🙂