Vastattu

yhteys hidastunut

  • 12 huhtikuu 2017
  • 6 kommenttia
  • 255 katselukerrat

ennen oli noin 29-35mbps ja nyt huitelee 7-13 mbps. liittymän nopeus pitäs olla 50/10 kai. hidastunut nyt hiljattain. ei pysty pelaan ja kattoon netflixiä yhtä aikaa enää. onkohan toi modeemi menossa rikki vai yhteydessä vika. oon resetoinu kokeillu ilman muita laitteita on kiinni.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 13 huhtikuu 2017, 09:57

Tuo sun linja antaa mittaamalla nopeudeksi melko huonoa ja vaikuttaisi olevan pätkinytkin hieman. Tuo kyllä vaatii tarkempaa tutkintaa, joten voisitko tehdä modeemiin resetoinnin sieltä reset-kolosta kunnes valot välkähtää ja se modeemi käynnistyy uudelleen. Sitten sen jälkeen kuittaa alle niin lähdetään selvittämään asiaa tarkemmin. 🙂 Jos haluat niin voit toki myös soittaa asiakaspalvelumme vikapäivystykseen 010 190 240, josta laitteen äärestä soittamalla saadaan se kaikista nopeiten selvityksen alle. Täällä Palstalla on hieman vastausviivettä niin ei aina ole se nopein apu ongelmaan.

Mukavaa pääsiäistä joka tapauksessa matkan mutkista huolimatta! 🙂
Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Onko kyseessä mobiililaajakaista tai kiinteä laajakaista? Oletko tehnyt nopeustestin langattomalla yhteydellä vai verkkokaapelilla?
kiinteä. kyseessä siis elisa viihde. verkkokaapelilla.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Onko sinulla jo asiakasnumero lisättynä omiin tietoihin täällä Palstalla? Jos ei, lisäilepä se. Asiakasnumeron lisääminen onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla "Asetukset". Asiakasnumero löytyy esim. laskusta.

Kun asiakasnumero on tiedoissasi, pääsee Palstatiimi vähän kurkkimaan tuota linjaasi ja sen toimivuutta.

Mikäs modeemi sinulla on käytössä?
pitäis olla asiakasnumero. ja modeemi on zyxel vmg3326-d20a
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Mäpäs vilkaisen sen asiakasnumeron ja mittailen hieman. 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tuo sun linja antaa mittaamalla nopeudeksi melko huonoa ja vaikuttaisi olevan pätkinytkin hieman. Tuo kyllä vaatii tarkempaa tutkintaa, joten voisitko tehdä modeemiin resetoinnin sieltä reset-kolosta kunnes valot välkähtää ja se modeemi käynnistyy uudelleen. Sitten sen jälkeen kuittaa alle niin lähdetään selvittämään asiaa tarkemmin. 🙂 Jos haluat niin voit toki myös soittaa asiakaspalvelumme vikapäivystykseen 010 190 240, josta laitteen äärestä soittamalla saadaan se kaikista nopeiten selvityksen alle. Täällä Palstalla on hieman vastausviivettä niin ei aina ole se nopein apu ongelmaan.

Mukavaa pääsiäistä joka tapauksessa matkan mutkista huolimatta! 🙂

Osallistu keskusteluun