Vastattu

Yhteys Kateissa 14.1.2015 Verkonhuollon Jälkeen

  • 15 tammikuu 2015
  • 2 kommenttia
  • 899 katselukerrat

Elikkäs otsikon mukainen ongelma täällä päin.

Olimme ottaneet yhteyttä pari viikkoa ennen verkonhuoltoa päivittääksemme yhteytemme, ja olimme juuri saaneet uuden modeemin, jonka sain toimimaan päivää ennen verkonhuoltoa. Tällöin yhteys toimi moitteettomasti.

Kun verkohuolto alkoi, yhteys katkesi. Herätessäni, yhteys oli vieläkin poikki, ja eipä toimi vieläkään.

Olen resetoinut tämän kyseisen modeemin kaksi kertaa, mutta Internet tai DSL valo ei syty.

Modeemin "sivuilta" löytyy tälläinen viesti:

Ongelma

Kaikkea on kokeiltu, mutta mikään ei toimi. Modeemi on uusi, ja käytän sen mukana tulleita tarvikkeita.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Urhokas 16 tammikuu 2015, 08:39

Tämä korjattu tietojen mukaan ja testeissä kaikki normaalin näköistä.

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Laitatko yksityisviestillä asiakasnumeroa tai / ja osoitetta niin katsotaan, mikä on tilanne 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tämä korjattu tietojen mukaan ja testeissä kaikki normaalin näköistä.

Osallistu keskusteluun