Vastattu

Yhteys poikki taas!

  • 4 marraskuu 2014
  • 1 kommentti
  • 14567 katselukerrat

Yhteys on ollut kaapelimodeemiini poikki sunnuntaista 2.11 lähtien. En saa minkäänlaista verkkoyhteyttä. Yhteys on pätkinyt lyhyin väliajoin sitä ennen useita vuosia. Maksut olen maksanut säännöllisesti mutta verkon toiminta  ei ole luetettavaa. Milloinkahan saan yhteyteni takaisin Muuramen Rannankylään? postinumeroalue 40950. Asun omakotitalossa ja minulla on Saunalahden modeemi ADSL ja merkki on Zyxel. Linjan DSL valo ei syty vaikka virta modeemista on käytetty useasti päältä pois... Myös puhelinpistoketta on käytetty pois päältä,,, mitään ei tapahdu..

Linjat  / langat kulkee tolpissa...

T: eristyksissä oleva kaistavahti
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kingsize 4 marraskuu 2014, 15:59

Oletko soittanut vikailmoitusta? Mikäli et, ei kukaan saa tietää, että sinulla ei netti toimi. Soita vikailmoitus (ottavat vastaan 24h/vrk) niin asia menee eteenpäin ja selvinnee pian. Myymälään on turha asian takia mennä, vain tekninen tuki voi asiaa tutkia ja ottaa vikailmoituken vastaan. Heidät tavoittaa vain puhelimitse alla olevasta numerosta.

Saunalahati asiakaspalvelu

01019 0230

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Oletko soittanut vikailmoitusta? Mikäli et, ei kukaan saa tietää, että sinulla ei netti toimi. Soita vikailmoitus (ottavat vastaan 24h/vrk) niin asia menee eteenpäin ja selvinnee pian. Myymälään on turha asian takia mennä, vain tekninen tuki voi asiaa tutkia ja ottaa vikailmoituken vastaan. Heidät tavoittaa vain puhelimitse alla olevasta numerosta.

Saunalahati asiakaspalvelu

01019 0230

Osallistu keskusteluun