Yhteys pokerisivustoihin katkennut nyt kolme kertaa viimeisen kuukauden aikana?

  • 28 August 2020
  • 31 kommenttia
  • 1145 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

31 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Valitettavasti minun kokemukseni valossa Elisan hybridin ongelmat olivat lähinnä siinä , että mobiiliyhteyden katketetessa usein myös kiinteä romahti , joskaan ei kokonaan katkennut ja usein yhteyksien palauttaminen vaati buutin.

 

Tämmöinen ongelma nopeuden romahtamisessa tosiaan hybridin “alkutaipaleella” oli mutta kun se saatiin palvelinpäässä määriteltyä kuntoon, hävisi ongelmakin.

Korjaamisessa saattoi jonkun aikaa kestää, kun ongelma pitää ensin saada luotettavasti todennettua, että tietää mistä kohtaa pitää asiaa korjata, ettei mene “kokeillaan nyt vaikka tämmöstä temppua” askarteluksi.

Käyttäjätaso 7

Valitettavasti minun kokemukseni valossa Elisan hybridin ongelmat olivat lähinnä siinä , että mobiiliyhteyden katketetessa usein myös kiinteä romahti , joskaan ei kokonaan katkennut ja usein yhteyksien palauttaminen vaati buutin.

 

Tämmöinen ongelma nopeuden romahtamisessa tosiaan hybridin “alkutaipaleella” oli mutta kun se saatiin palvelinpäässä määriteltyä kuntoon, hävisi ongelmakin.

Korjaamisessa saattoi jonkun aikaa kestää, kun ongelma pitää ensin saada luotettavasti todennettua, että tietää mistä kohtaa pitää asiaa korjata, ettei mene “kokeillaan nyt vaikka tämmöstä temppua” askarteluksi.


Semmoistahan se tuppaa olemaan. Ja heti , kun se vika saatiin parempaan kuntoon , tuote lopetettiin. Että semmoista...:grinning:

PS. Minun on aika vaikea uskoa , että kysynnän vähäisyys oli ainoa syy tuotteen lopettamiseen. No vaikka olisi ollutkin , niin sekin saattaa suurelta osin olla kiinni siitä , että asiakkaat ensin ottivat hybridiliittymän ja kun ei toiminut , niin luopuivat siitä.

Minä arvostan palveluita , jotka on tarkoitettu vuosiksi tai vuosikymmeneksi eteenpäin ja luotettavuus on kunnossa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

 

PS. Minun on aika vaikea uskoa , että kysynnän vähäisyys oli ainoa syy tuotteen lopettamiseen. No vaikka olisi ollutkin , niin sekin saattaa suurelta osin olla kiinni siitä , että asiakkaat ensin ottivat hybridiliittymän ja kun ei toiminut , niin luopuivat siitä.

Minä arvostan palveluita , jotka on tarkoitettu vuosiksi tai vuosikymmeneksi eteenpäin ja luotettavuus on kunnossa.

 

Tämän päivän kokeilukulttuurissa tulee jatkossakin tilanteita, että jokin tuote vain "piipahtaa" markkinoilla, jos se ei heti lähdekään lentoon tavoitteiden mukaisesti vaikka tuote olisikin kunnossa. Tämä ei ole vain Elisan tapa toimia, vaan ihan yleistä. Ennen vanhaan ei näin olllut, mutta maailma muuttuu.

 

Käyttäjätaso 7

 

PS. Minun on aika vaikea uskoa , että kysynnän vähäisyys oli ainoa syy tuotteen lopettamiseen. No vaikka olisi ollutkin , niin sekin saattaa suurelta osin olla kiinni siitä , että asiakkaat ensin ottivat hybridiliittymän ja kun ei toiminut , niin luopuivat siitä.

Minä arvostan palveluita , jotka on tarkoitettu vuosiksi tai vuosikymmeneksi eteenpäin ja luotettavuus on kunnossa.

 

Tämän päivän kokeilukulttuurissa tulee jatkossakin tilanteita, että jokin tuote vain "piipahtaa" markkinoilla, jos se ei heti lähdekään lentoon tavoitteiden mukaisesti vaikka tuote olisikin kunnossa. Tämä ei ole vain Elisan tapa toimia, vaan ihan yleistä. Ennen vanhaan ei näin olllut, mutta maailma muuttuu.

 


Onhan se vähän noinkin. :blush:

Kerrotko vielä hyvin perustellun syyn , että miksi sitä hybridiä edelleen markkinoidaan yritysasiakkaille , mutta ei kuluttaja-asiakkaille??

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

 

Kerrotko vielä hyvin perustellun syyn , että miksi sitä hybridiä edelleen markkinoidaan yritysasiakkaille , mutta ei kuluttaja-asiakkaille??

Yritysasiakasyksiköllämme ja Henkilöasiakasyksiköllämme on omat liiketoiminnot ja omat päätökset.

Käyttäjätaso 7

 

Kerrotko vielä hyvin perustellun syyn , että miksi sitä hybridiä edelleen markkinoidaan yritysasiakkaille , mutta ei kuluttaja-asiakkaille??

Yritysasiakasyksiköllämme ja Henkilöasiakasyksiköllämme on omat liiketoiminnot ja omat päätökset.


Niin varmasti , mutta ei tuosta vastauksesta ilmene ne perustelut. Jos kuluttajille ilmoitetaan yhtä ja yrityksille toista , niin se jättää tuotteesta vähän ristiriitaisen  kuvan , kun tekniikka on molemmille sama.

PS. No niin tai näin , meillä ei hybridiä ole eikä tule. Sen verran siinä on vielä lastentauteja.