Vastattu

Zyxel P-661HNU-DI-F1 uusin firmware?

  • 25 tammikuu 2019
  • 12 kommenttia
  • 503 katselukerrat

Mikä mahtaa olla uusin firmis Kotiboxiin P-661HNU-DI-F1?. Tällähetkellä on:
P-661HNU-DI-F1_Elisa4_VUG3D0 , onko uudempaa?, Elisa viihde meinaa tökkiä liikaa.😡
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 28 tammikuu 2019, 14:06

DI-versiolla tuosta P-661 modeemista uusin firmis on tuo Elisa4, ilman DI-merkintää olevassa modeemissa on tuo Elisa9 uusin versionumero. Uudempia ei ole ja tuskin tuleekaan kun laitteet sen verran iäkkäitä. Mikäli et vielä kerinnyt olla asiakaspalveluun puhelimitse yhteydessä, niin heitä asiakasnumero profiiliisi @Stoppari ja katson onko mitään tehtävissä uuden modeemin suhteen 🙂
Katso alkuperäinen viesti

12 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Nopeella googlettamisella: P-661HNU-F1_Elisa9_TSX16F0

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laajakaista/ohje/kotiboksi-p-661/
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Mikäli on vanha yhtäjaksoinen viihdesopimus niin kannattaa toki olla yhteyksissä häiriöilmoituksiin. 010 190 240 - auki tänäänkin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
DI-versiolla tuosta P-661 modeemista uusin firmis on tuo Elisa4, ilman DI-merkintää olevassa modeemissa on tuo Elisa9 uusin versionumero. Uudempia ei ole ja tuskin tuleekaan kun laitteet sen verran iäkkäitä. Mikäli et vielä kerinnyt olla asiakaspalveluun puhelimitse yhteydessä, niin heitä asiakasnumero profiiliisi @Stoppari ja katson onko mitään tehtävissä uuden modeemin suhteen 🙂
Kiitos!
Asiakasnumero lisätty!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kiitos! Pistin modeemin postittumaan 🙂 Löytyi takuuta sopimuksen kautta 👍
Kiitos!
Uusi modeemi tuli, ja pelittää, mutta ei tuonut ratkaisua Netflixin pätkimiseen.Kun katsoo jotain n.10 min, yhteys katkeaa, ja menee aikaa, ennenkuin saa uuden yhteyden.Kaikki konstit on käytetty, boksi tehdasasetuksiin, muistin nollaus...Näkiskö herra patomies, onko yhteydessä muuten jotain häikkää?.
Kiitos!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Linja mittautuu puhtaasti, eli yhteysongelmaa ei ainakaan enää pitäisi olla kun tuo uusi purkki on linjoilla. Onko sulla boksi langalla vai langattomasti tohon modeemiin yhdistetty? Jos langattomasti niin saatko siihen väliin vedettyä kaapelin ainakin testiksi?
Boksi on modeemiin kytketty langalla, tai verkko kulkee adaptereilla sähköverkossa.TV on Samsungin Smart TV, jossa Netflix toimii virheettä, ilman pätkimistä.Täytyy koklata vielä illalla, boksin resetointia tehdasasetuksiin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Jos mitenkään mahdollista, niin testaa suoralla langalla modeemista boksiin. Lähinnä ihan että saa yhtälöstä minimoitua muuttujia mahdollisimman pieneksi. Noissa on valitettavan paljon ilmennyt yksittäisten alustojen kohdalla eroja eri setupeissa, eli ongelma voi olla boksista lähtöisin tai sitten boksin ja motun välisestä yhteydestä
Suora lanka testattu, ei vaikutusta.Pätkii samalla lailla.Samsungin SmartTV:n Netflix toimii normaalisti.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
OK, jäljelle jää siis lähinnä vain boksi itsessään eli pistin sulle uuden postittumaan 🙂

Osallistu keskusteluun