Kysymys

Zyxel-purkki ja outo ongelma

  • 10 heinäkuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 219 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Kirjoittaisin tämän suoraan tukeen, mutta kun en löydä nyt yhteystietoja, niin kirjotan tänne. Sain uuden Zyxelin purkin, samalla tuli uusi Viihde-purkki ja täysin outo ongelma ilmaantui. Yhtäkkiä ping tipahtaa 1300-2300 ms ja nopeus 0,20 Mbs. Yhteys toimii silti ja aina tilanteen saa korjattua sillä, että Zyxeliin kiinnitetyn piuhan jonka toisessa päässä olevan oman yläkerran Wifi-purkin irroittaa. Luulin että se on minun piuha/oma WLAN-tukiasema, joka aiheuttaa ongelman. Joten ostin uuden piuhan ja uuden purkin. Ongelma jatkuu edelleenkin. Olen yrittänyt vaihtaa porttia piuhallle Zyxelissä. Ei auta. En keksi, mikä voisi aiheuttaa ongelman omaan WLAN-purkkiin kiinnitetyissä laitteissa. Sammuttanut kaikki.Ongelma ilmaantuu kerran kaksi vuorokaudessa. Ei kai tuo Netgem-viihdeboksi voi mitään verkkoon lähtettää, kun se on sammutettu?

Toinen kysymys on, mikä on Elisan tuen sähköpostiosoite? Löysin vain tämän sivun: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ eikä sieltä nyt päädyin tänne, mutta kai tuella on joku email-osoite?

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
https://my.surveypal.com/app/form?_d=0&_sid=359080345&_k=v5gou91w2ryHliohxjk5OzsjfcJqufIu-J8s_ZppKMXEC4we7aIpkq5CPuGCQBgi&_hid=Viesti-Elisan-asiakaspalveluun
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Ilmaantuuko ongelma, jos irrotat tuon toisen WLAN -purkin Zyxelistä?

Onko ongelma pelkästään WLANin puolella va ilmeneekö se myös langallisessa verkossa?

Onko Zyxelin WLAN sammutettu silloin kun toinen reititin on käytössä? Mitä WLAN -kanavaa laitteet käyttävät?

Osallistu keskusteluun