Vastattu

Zyxel VMG3925-B10B_Elisa10 jumittaa useita kertoja viikossa

  • 10 huhtikuu 2019
  • 4 kommenttia
  • 342 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
  • Avustaja
  • 37 kommenttia
Elisa10 ohjelmistopäivityksen jälkeen modeemi on alkanut jumittamaan epämääräisissä tilanteissa ja ilman näkyvää syytä. Yhteydet ulkoverkkoon eivät yleensä toimi tässä tilanteessa, eikä modeemin admin-käyttöliittymään saa yhteyttä. Sen sijaan verkossa olevien muiden wifi access pointtien työkalujen kautta tarkistettuna (ping, traceroute) yhteys ulkoverkoon ja modeemille toimii, mutta ei varsinaisille clienteille. Joissain tilanteissa liikenne ulkoverkkon toimii joiltain clienteiltä, mutta modeemin admin-käyttöliittymä ei vastaa.

Modeemissa status-ledien mukaan kaikki on kunnossa, mutta liikenne ei vain kulje. Ainoa keinoa on käynnistää laite uudelleen. Tätä tapahtuu useita kertoja viikossa.

Ongelma on sekä langallisesti että langattomasti kytketyillä laitteilla.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ihaa-na 10 huhtikuu 2019, 14:43

Hmm... olemme havainneet ongelmia muutamissa Zyxeleissä kun firmware päivitys on hypännyt Elisa9:n yli. Esimerkiksi jos Elisa8 on päivitetty suoraan Elisa10:een. Melkeinpä voisi kokeilla päivittää firmis takaisin 9:ään ja sitten uudelleen 10:een. Löytyykö modeemin sarjanumero jo profiilistasi? 🙂
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Tämä on päivittynyt joka versioon, eli 9 versiota ei hypätty yli. Sarjanumero on profiilissa jo ennestään.

Hmm.. Voisimme täältä kautta tehdä modeemille resetointia. Sopiiko tämä sinulle? Modeemi olisi tämän jälkeen hyvä vielä kertaalleen myöhemmin resetoida 🙂
Käyttäjätaso 2
Tämä on päivittynyt joka versioon, eli 9 versiota ei hypätty yli. Sarjanumero on profiilissa jo ennestään.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Terve Hai!
No jopas 😮 Käytkö lisäämässä käytössä olevan modeemin sarjanumeron profiilisi tietoihin, niin päästään täältä käsin katsomaan laitetta tarkemmin?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Hmm... olemme havainneet ongelmia muutamissa Zyxeleissä kun firmware päivitys on hypännyt Elisa9:n yli. Esimerkiksi jos Elisa8 on päivitetty suoraan Elisa10:een. Melkeinpä voisi kokeilla päivittää firmis takaisin 9:ään ja sitten uudelleen 10:een. Löytyykö modeemin sarjanumero jo profiilistasi? 🙂

Osallistu keskusteluun