Zyxel VMG3925-B10B modeemin päivitys



Näytä ensimmäinen kirjoitus

145 kommenttia

Ihmeiden aika ei ole ohi. Olen aikani juputtanut Elisa9 - päivitysautomagiikan toimimattomuutta enkä ole pyytänyt manuaalista päivitystä.. Tänään lakkasi Elisa Viihde-digiboksikin toimimasta. Buuttasin modeemin, en tehnyt resettiä, ja sen jälkeen jatkoi digiboksi toimintaansa ja kas kas, myöskin modeemin versio oli kerralla hypännyt Elisa8 --> Elisa10.
Vieläkös täällä jaetaan noita elisa10 firmiksiä? Itsellä 8 tällä hetkellä, joten uusinta mahdollista kelpais. Mac-osoite ja sarjanumero löytyy profiilista.
Käyttäjätaso 2
Vieläkös täällä jaetaan noita elisa10 firmiksiä? Itsellä 8 tällä hetkellä, joten uusinta mahdollista kelpais. Mac-osoite ja sarjanumero löytyy profiilista.

Lisäiletkös tietoihin vielä asiakasnumeroa 🙂
Hei,

Päivittäisittekö minunkin laitteeni 8 versiosta uusimpaan. Laitoin profiiliin laitteen MAC ja SN numerot. Asiakasnumeron laitoin myös (vanhan sopimuksen ja Elisa tunnuksen), mutta liittymä on nykyään firman nimissä, joten toivottavasti hoituu näillä tiedoilla.
@Jopeti Nyt on lisättynä!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
@tspakkan ja @Alluz tulossa on, tulee Elisa9 välissä eli pari kertaa päivittyy tämän päivän mittaa
Minulla on vielä Elisa8 käytössä. Voisinko saada myös tuon uusimman firmiksen? Laitoin profiiliin laitteen MAC ja SN numerot. 8 firmiksellä laite jää säännöllisesti jumiin viikon - kolmen välein.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Minulla on vielä Elisa8 käytössä. Voisinko saada myös tuon uusimman firmiksen? Laitoin profiiliin laitteen MAC ja SN numerot. 8 firmiksellä laite jää säännöllisesti jumiin viikon - kolmen välein.
Lähdin päivittelemään, hetki menee ja muutaman kerran mahdollisesti käynnistelee uusiksi 🙂
Firmiksen päivitys olisi kiva yllätys.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Firmiksen päivitys olisi kiva yllätys.
Tämä nyt vähän pilaa yllätyksen, mutta laitoin ajoon Elisa9:n ja sen jälkeen 10:n 😉
Tervehdys!

Saisinko päivityksen modeemiini. Nyt on käytössä 8 versio. Profiilitiedoistani löytyy asiakasnumero, mac-osoite ja modeemin sarjanumero. Kiitos 🙂
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Tervehdys!

Saisinko päivityksen modeemiini. Nyt on käytössä 8 versio. Profiilitiedoistani löytyy asiakasnumero, mac-osoite ja modeemin sarjanumero. Kiitos :)

Moikkuli moi!

Taisin olla vähän jähmeä liikkeissäni, sillä kyllä siellä ainakin nyt näyttäisi jo 10 olevan sisällä 😁
Moi! Laitoinkin YV:tä OmaYhteisö -tiimille, mutta sama myös tänne: haluaisin myös modeemiini tuoreimman firmiksen. Tiedot löytyvät profiilini yksityisistä muistiinpanoista. Kiitos paljon!
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Moi! Laitoinkin YV:tä OmaYhteisö -tiimille, mutta sama myös tänne: haluaisin myös modeemiini tuoreimman firmiksen. Tiedot löytyvät profiilini yksityisistä muistiinpanoista. Kiitos paljon!
Moikka! Hmm... näyttää ettei modeemi olisi ollut linjoilla ainakaan vuoteen niin en pääse katsomaan siitä mitään. Oliskos mahdollista kytkeä nettiin niin saadaan se henkiin ja toivottavasti firmistä sisään? Voisit itsekin vaikka palautella sille tehdasasetukset, josko itse osaisi päivitykset ajaa.
Hei! Täälläkin olisi vielä laitteessa 8-firmis, 10-firmiksen saa pistellä tulemaan. Asnro, mac ja sn löytyy profiilista.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hei! Täälläkin olisi vielä laitteessa 8-firmis, 10-firmiksen saa pistellä tulemaan. Asnro, mac ja sn löytyy profiilista.
Moro @cranky ja tervetuloa OmaYhteisöön! Välipysäkki ysin kautta ja kymppi tulee sen perään 🙂 Tulossa siis 👍🏼
Hei, Myös täälläkin vielä laitteessa 8-firmis, uusimman firmiksen saa laittaa tulemaan. Asnro, mac ja sn profiilissa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hei, Myös täälläkin vielä laitteessa 8-firmis, uusimman firmiksen saa laittaa tulemaan. Asnro, mac ja sn profiilissa.
Moro @Hekajo ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Ysin kautta kymppiin päivitys matkalla 🙂
Hei, omaan boksiin vois laittaa päivitys tulemaan. Laite on ollut pitkään laatikossa joten firmis on erittäin vanha. Mac ja sn profiilissa.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
@Jouni88 laittelin nyt päivitystä tulemaan. Pari katkosta tiedossa vielä päivän aikana.

Osallistu keskusteluun