ZyXEL VMG3925-B10B-ongelmia nettiyhteyden toimivuudessa

  • 6 toukokuu 2018
  • 6 kommenttia
  • 570 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Käytössä on pari vuotta sitten Elisalta ostettu otsikon mukainen modeemi. Kolmisen viikkoa sitten modeemi on alkanut sammumaan ja/tai kadottamaan nettiyhteyden kesken kaiken. Olen resetoinut laitetta useita kertoja kolmen viikon aikana ja ongelma ei tunnu poistuvan. Välillä laite sammuu/kadottaa yhteyden useita kertoja illassa ja välillä voi toimia pari päivää ihan normaalisti. Teknisen tuen mukaan yhteys toimii. Mitä tuolla ongelmalle voi tehdä - hankkia uusi modeemi?

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro Rosie88 ja tervetuloa Palstalle! Ikävä kuulla ongelmista yhteyden kanssa 😞 Lisäätkö asiakasnumerosi ja tuon modeemin sarjanumeron (S/N) profiiliisi asiakasnumero kenttään niin päästään vähän vilkaisemaan toimivuutta? 🙂
Moi, tiedot lisätty profiilin tietoihin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Muuten, olihan resetointi tehty siis ihan resetointi napista niin, että valot välkähtää? 🙂
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Nyt mitattuna yhteys näyttää olleen alhaalla koko päivän. Katkeilua siellä näkyy kyllä, mutta vielä vaikea sanoa, että jääkö aiheuttaja laitteeseen vai linjaan. Tosin jos modeemi sammuu toisinaan kokonaan, niin silloin suosittelen kokeilemaan uutta modeemia. Jos häiriö on linjassa, niin modeemin virtavalon tulisi vähintään pysyä päällä katkoksenkin aikana.
Mikäli ongelma vielä jatkuu, niin suosittelen pirauttamaan tilanteen ollessa päällä asiakaspalvelumme vikapuolelle.
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Moi, tiedot lisätty profiilin tietoihin.
Nyt mitattuna yhteys näyttää olleen alhaalla koko päivän. Katkeilua siellä näkyy kyllä, mutta vielä vaikea sanoa, että jääkö aiheuttaja laitteeseen vai linjaan. Tosin jos modeemi sammuu toisinaan kokonaan, niin silloin suosittelen kokeilemaan uutta modeemia. Jos häiriö on linjassa, niin modeemin virtavalon tulisi vähintään pysyä päällä katkoksenkin aikana.
Mikäli ongelma vielä jatkuu, niin suosittelen pirauttamaan tilanteen ollessa päällä asiakaspalvelumme vikapuolelle.
Käyttäjätaso 3
Sama modeemi, ja yhteys takunnut kanssa ainakin viikon. Nyt niin huono, ettei viihteen käyttö onnistu ollenkaan. Tätä selaimella just pystyy käyttämään.

Osallistu keskusteluun