Vastattu

Zyxel VMG3926 ohjelmistopäivitys

  • 15 lokakuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 669 katselukerrat

Onkohan viime viikon aikana tullut päivityksiä modeemeihin, kun joutuu aamuisin buuttaamaan laitteen ennen kuin toimii? Itselläni Zyxel VMG3926-810A - laite. Vai mistähän mahtaa johtua, kun tähän asti on toiminut pätkimättä.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Tonyboy 15 lokakuu 2017, 17:58

Terve, yksi ohjelmistopäivitys tällä viikolla on osalle modeemeita tullut. Modeemi kannattaa ainakin resetoida, ohjeet https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laajakaista/ohje/kotiboksi-vmg3925/ alareunasta. Jos ongelma kuitenkin jatkuu voi modeemi olla viallinen. Kannattaa tarkistaa onko modeemilla takuuta ja jos on niin soitella asiakaspalveluun.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Terve, yksi ohjelmistopäivitys tällä viikolla on osalle modeemeita tullut. Modeemi kannattaa ainakin resetoida, ohjeet https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laajakaista/ohje/kotiboksi-vmg3925/ alareunasta. Jos ongelma kuitenkin jatkuu voi modeemi olla viallinen. Kannattaa tarkistaa onko modeemilla takuuta ja jos on niin soitella asiakaspalveluun.
Selvä juttu. Olen joutunut menneellä viikolla kolme kertaa käynnistään boxin uudestaan, että toimii. Mutta pitää seurailla, takuu on voimassa vielä. Kiitos vastauksesta.

Osallistu keskusteluun