Vastattu

3g-yhteys hidastellut tänään

  • 17 toukokuu 2016
  • 7 kommenttia
  • 237 katselukerrat

Minulla on jo pitkään(noin pari vuotta) ollut Huawei E5220 3G-reititin ja siihen Saunalahden Prepaid-liittymä.
Tähän päivään asti se on toiminut loistavasti. Nyt kuitenkin nopeus on todella huono. Katso liitteet.
Tämä Hämeenlinnassa.

Ja kyllä, olen sulkenut ja käynnistellyt laitteet uudelleen useasti.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi vuokralainen 18 toukokuu 2016, 10:48

Nyt taas toimii oikein hyvin, joten jää arvoitukseksi mistä eilen johtui.
Palaan asiaan, jos ongelma uusiutuu.
Tosin minulla olisi tarkoitus vaihtaa lähiaikoina 4g-reitittimeen.
Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Minulla on jo pitkään(noin pari vuotta) ollut Huawei E5220 3G-reititin ja siihen Saunalahden Prepaid-liittymä.
Tähän päivään asti se on toiminut loistavasti. Nyt kuitenkin nopeus on todella huono. Katso liitteet.
Tämä Hämeenlinnassa.

Ja kyllä, olen sulkenut ja käynnistellyt laitteet uudelleen useasti.


Jos oikein ymmärrän noita kuvia , niin mokkula toisessa kuvassa ilmoittaa , että ei verkkoa olisi saatavilla ollenkaan , koska palkit on punaisella. Olenko oikeassa?

Toimiiko puhelin samassa paikassa? Jos ei toimi sekään kunnolla , niin verkkohäiriöstä on ilmeisesti kyse ja vikailmoitus olisi paikallaan.


Jos oikein ymmärrän noita kuvia , niin mokkula toisessa kuvassa ilmoittaa , että ei verkkoa olisi saatavilla ollenkaan , koska palkit on punaisella. Olenko oikeassa?

Toimiiko puhelin samassa paikassa? Jos ei toimi sekään kunnolla , niin verkkohäiriöstä on ilmeisesti kyse ja vikailmoitus olisi paikallaan.


Kyllä siinä jonkinlainen yheys on, minkä nopeus selviää tuosta toisesta kuvasta ja koska pystyn kyseisellä yhteydellä tännekin kirjoittamaan.

Puhelimessa on toisen operaattorin liittymä, mikä toimii hyvin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3


Puhelimessa on toisen operaattorin liittymä, mikä toimii hyvin.


Pitäisi testata saman operaattorin liittymää. Mielellään tietenkin sellaista, joka olisi myöskin 3G.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Väärä osasto, moderaattorit voisivat siirtää mobiilikaistan puolelle.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Häiriökarttaan ei ole merkitty Hämeenlinnan alueelle mitään, mutta tukiasemat puhuu toista. Profiilissasi ei ollut asiakasnumeroa tai muita lisätietoja, joten suosittelen tekemään verkkotestin osoitteellasi: http://elisa.fi/asiakaspalvelu/verkkotesti/

Jos verkkotesti havaitsee häiriön saat täytettyä itse häiriöilmoituslomakkeen sivuston kautta (sininen linkki: häiriöilmoituslomake). Kuvaus ongelmasta kannattaa laittaa niin tarkasti kuin mahdollista koska tuo lomake menee suoraan mobiiliviankorjauksemme käsittelyyn :)

// Siirretty keskustelu oikealle osastolle Mobiililaajakaistat. Häiriötiedotteet -osio on varattu Elisan viralliselle tiedottamiselle.
Nyt taas toimii oikein hyvin, joten jää arvoitukseksi mistä eilen johtui.
Palaan asiaan, jos ongelma uusiutuu.
Tosin minulla olisi tarkoitus vaihtaa lähiaikoina 4g-reitittimeen.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Löytyisiköhän täältä käyttöösi sopivaa reititintä: http://elisa.to/1THsQxT

Jos lisäät profiiliisi asiakasnumeron tai laitat meille yksityisviestiä: http://elisa.fi/palstatiimi niin voin minä vaikka sulle rimpautellakki asian tiimoilta 😳

Osallistu keskusteluun