Vastattu

4G Mobile Hotspotin salasana

  • 24 heinäkuu 2014
  • 9 kommenttia
  • 3871 katselukerrat

mob.png

^ Mistä saan selville, mikä tuo salasana on?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi KoTe60 24 heinäkuu 2014, 10:21

Pikaohjeesta, jos sellainen laitteen mukana tuli.

Kannattaa kokeilla salasanaa admin, ja jos ei kelpaa, piikkiresetoida laite, jonka jälkeen tuon ainakin pitäisi kelvata. Resetti-reikä löytyy muistikorttipaikan kannen alta.
Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Pikaohjeesta, jos sellainen laitteen mukana tuli.

Kannattaa kokeilla salasanaa admin, ja jos ei kelpaa, piikkiresetoida laite, jonka jälkeen tuon ainakin pitäisi kelvata. Resetti-reikä löytyy muistikorttipaikan kannen alta.
Kiitos!!! Ei tarvinnu soitella mihkään kalliiseen Omaguruun! ❤  :smileykiss:
Käyttäjätaso 1
Mistä löytyy tuo Hotspot-sivu, se ennen löytyi mutta nyt ei, ja reititintä yritän saada toimimaan. Nyt siinä lukee: "Rajoitttu palvelu", ja alalaidassa "Katkaistu"
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Pyritkö siis reitittimen hallintaan pääsemään vai, jäi hiukan epäselväksi? Täältä löydät kaikki meidän reititinmallit ja valitsemalla omasi, pääset sen ohjeisiin josta löytyy myös tieto miten laitteen hallintaan pääsee: http://elisa.to/1X3qVJc 🙂
Käyttäjätaso 1
Soitin Elisaan ja ilmeni että reitittimessä on väärä SIM-kortti joka on ihme juttu kun sama kortti on aina ollut ja laite on toiminut tuolla kortilla! Olen mykistynyt ja ihmeissäni!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Onpa outoa, en kyllä osaa sanoa että mitä siinä sitten on tapahtunut. :S Ilmeisesti nyt kuitenkin olet uuden kortin liittymälle aktivoinut, oletko nyt saanut uuden kortin myötä yhteyden toimimaan? 🙂
Käyttäjätaso 1
Entinen kortti käytössä, näppäilin siitä numerot ja maksoin 5€. Mutta ihmettelen kovasti mitä on tapahtunut, mutta kävin testaamassa ja ainakin kännykän ja reitittimen välillä on yhteys. Siis aktivoin sen entisen kortin näppäilemällä siitä ne numerot.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hmm, jo käytössä ollutta korttia ei pääse aktivoimaan uudelleen ellei ole yhteydessä aspaan asiasta. Onko sinulla nyt jokin asia siis vielä selvittämättä/toimimatta?
Meille voi palstalla laittaa yksityisviestiä täältä: elisa.to/viestipalstatiimille jos asia kaipaa tarkempaa tutkintaa 🙂
Käyttäjätaso 1
Ensin soitin tuohon numeroon 010190240, :

ja sieltä puhelu käännettiin oliko se nyt vikapalvelu ja noin 15 minuutin puhelun jälkeen selvisi että Sim-kortti on väärä, mutta minkä ihmeen vuoksi se on toiminut aiemmin? Asia selvisi mutta jotenkin jäi mielen päälle pyörimään. ÄÄÄÄH !

Osallistu keskusteluun