Vastattu

APN

  • 4 heinäkuu 2017
  • 4 kommenttia
  • 965 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
APN pyydä palvelun tarjoajalta APN-määrityksen ja ota APS käyttöön ????
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 4 heinäkuu 2017, 18:49

Eli sieltä puuttuu APN -asetukset kokonaan tai ne ovat virheelliset?

APN -asetukset yms. löydät täältä.
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Meikäläisen kristallipallo on tällä hetkellä vuosihuollossa, joten kertoisitko vähän lisää tästä tapauksesta.

Mikä laite on käytössä? Missä yhteydessä tämmöinen ilmoitus tulee?
ennen laitteen verkkoon kirjautumista NETGEAR 810
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Eli sieltä puuttuu APN -asetukset kokonaan tai ne ovat virheelliset?

APN -asetukset yms. löydät täältä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Miten tämä liittyy "Oma Elisa" palvelunhallintaan???

Osallistu keskusteluun