Kysymys

Asiakaspalvelusta maksaminen

  • 19 joulukuu 2014
  • 3 kommenttia
  • 787 katselukerrat

  • Paras kaveri
  • 310 kommenttia
Onko oikein että asikas joutuu maksamaan kuin saunalahti mokaa?

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
EI, ja siksi voi aina hakea hyvitystä, jos asian hoitamisesta on tullut kuluja. Toki kysymyksestäsi ei selviä, mistä on kyse.
Liittymä meni solmun kuin päivitin multisim kortteja. Ja samalla tilasin uuden digiboxin väärä tuli. Nyt pitäisi taas soittaa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Jos olet itse jt "sotkenut", sitä ei taideta korvata. Jos taas vika on operaattorissa, voi pyytää siitä korvausta. Myös matkakulut kuuluvat korvattaviksi, jos asiakasta lennätetään ympäriinsä kuskaamassa asiakkaasta riippumattomasta syystä rikkinäistä/väärää tuotetta tm. Itse olen saanut matkoista korvausta, julkisen kulkuneuvon hinnan mukaan, kun olen palautellut virheellistä tm.tuotetta.(ei Saunalahteen liittyvä) . Tätä ei ihmiset aina ajattele, mutta tähänkin on oikeus. Myyjät ei kuitenkaan asiaa ymmärrettävästi mainosta ja välttämättä kaikki myyjät/apulaiset tm. ei asiaa edes tiedä. Itse olen asiallisesti saanut matkoistakin tosiaan korvauksen, kun olen siitä maininnut.  

Osallistu keskusteluun