Vastattu

Asiointi ilman verkkopankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta

  • 29 huhtikuu 2017
  • 3 kommenttia
  • 198 katselukerrat

Törmäsin tänään asiaan, joka digiaika-ihannoinnin keskellä tuntuu unohtuvan. Kaikilla elisan asiakkailla ei ole tietoa, taitoa, osaamista palvelujensa hallintaan. Anoppini puoliso, 85 v. haluaisi irtisanoa mobiililaajakaistaliittymänsä, koska ei ole oppinut käyttämään tietokonetta eikä koe enää tarvitsevansa palvelua. Yritin tuloksetta etsiä elisan asiakaspalvelusivuilta puhelinnumeroa, johon voisi olla yhteydessä. Tarjolla oli vain omaelisa, arkipäivien chat-palvelu sekä some-kanavat. Koska irtisanominen pitää hoitaa henkilökohtaisesti, toivon että tähän vaatimukseen ollaan valmiita vastaamaan- myös puhelimessa. Me 50- ja 60-luvuilla syntyneet vielä olemme ottaneet sähköisen asioinnin jollain tavalla haltuun, mutta 30-lukulaisille se jo tuottaa vaikeuksia. Ikäihmisiä ei ilmeisesti toivota elisan asiakkaiksi?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 29 huhtikuu 2017, 13:16

Sivun alaosassa simppelisti alaspäin skrollaamalla lukee:

Asiakaspalvelumme on suljettu vappupäivänä 1.5. Hauskaa vappua!

Puh. 010 190 262 (mpm/pvm)

Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Sivun alaosassa simppelisti alaspäin skrollaamalla lukee:

Asiakaspalvelumme on suljettu vappupäivänä 1.5. Hauskaa vappua!

Puh. 010 190 262 (mpm/pvm)

Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.
Käyttäjätaso 7
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Tuolla sivulla pitää vain jaksaa etsiä niin pitkälle, että löytää 010-alkuisen aspan numeron, joka tulee järjestyksessä vasta omagurujen ja kaiken muun tauhkan jälkeen.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Ensimmäinen hakutulos googlessa hakusanoilla "elisa asiakaspalvelu".

Osallistu keskusteluun