Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru
Moi Gumano!
Pahoittelut epäselvyydestä. Kannattaa odottaa asiakaspalvelun virallista vastausta.
Lähtökohtaisesti Saunalahti hyvittää virheet, jotka on asiakkaalle koitunut vaikkapa siitä, kun myyjä ei ole tehnyt sitä mitä sanotaan. Kyseinen asia on kuitenkin niin laaja, että sen selvittäminen ei ole Palstalla kannattavaa, koska vaatii tarkempaa tietoa, jota ei voi julkisesti käsitellä.
Suosittelen soittamaan asiakaspalveluun tai lähettämään ilmaisen viestin Oma Saunalahdesta.
Mutta itse alan valmistautua huomisen Eestin matkaa varten, jos jos tulee lisäkysyttävää, aktiivipalstalainen Hyvis varmasti auttaa!
Katso alkuperäinen viesti
Pahoittelut epäselvyydestä. Kannattaa odottaa asiakaspalvelun virallista vastausta.
Lähtökohtaisesti Saunalahti hyvittää virheet, jotka on asiakkaalle koitunut vaikkapa siitä, kun myyjä ei ole tehnyt sitä mitä sanotaan. Kyseinen asia on kuitenkin niin laaja, että sen selvittäminen ei ole Palstalla kannattavaa, koska vaatii tarkempaa tietoa, jota ei voi julkisesti käsitellä.
Suosittelen soittamaan asiakaspalveluun tai lähettämään ilmaisen viestin Oma Saunalahdesta.
Mutta itse alan valmistautua huomisen Eestin matkaa varten, jos jos tulee lisäkysyttävää, aktiivipalstalainen Hyvis varmasti auttaa!