Kysymys

E220 ei toimi, osaako joku auttaa?

  • 3 huhtikuu 2009
  • 2 kommenttia
  • 2490 katselukerrat

Elikkäs, viikon ajan on mokkula ilmoittanut virhettä "yhteyttä etätietokoneeseen ei voitu luoda, joten yhteyden käyttämä portti on suljettu". Kaikki asetukset pitäisi olla oikein ja ennen tätä ei ole temppuillut pahemmin... Muilla ollut samanlaisia ongelmia ja löytyiskö ratkaisua pulmaan?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Minun mielestä E220 on ihme vempain itsellä 3kk piti ajaa yhteensopivuustilassa ennenkuin pääsi Nettiin, ja 23/4: 2009
se tilttasi kokonaan, toimitin huoltoon jossa on vieläkin. Neuvona on tullut: Poista vanha profiili ja luo uusi
Avaa kuvake tools-options-apn kenttään internet.saunalahti ja acces number *99#. ellei toimi ota yhteys vikailm. 09-42430730
Tätä yhteyttä hoitaa SonyErikson puhelimeni joka toimii "mokkulan" sijaan, kun en saanut lainalaitteillakaan millaistakaan
yhteyttä muodostettua. Vielä kannattaa katsoa oman koneen Netti asetukset ja päivittää kaikki mikä hoitaa yhteyksiä.
Toivotaan että saat jotakin apua! Itsellä tökkii niin ettei kai ole muuta kuin ottaa ADSL yhteys kun mokkulan määräaikaisuus
tulee täyteen eikä ole siinä kiinni.
Minulla sama ongelma ja mieheni vei huawein huoltoon. Odotin pitkään ja tänään soitin asiasta jälleen. Sain tiedon, että toisessa liikkeessä on asiantuntija ja toimitin laitteen sinne. Se ohjelmoitiin uudelleen ja mies toi laitteen toimivana kotiin.
Saa nyt sitten nähdä kuinka kauan tuo toimii... Toivottavasti pitkään.