Vastattu

Eroon mobiililaajakaistasta?

  • 17 marraskuu 2014
  • 11 kommenttia
  • 58990 katselukerrat

  • Vakituinen vieras
  • 61 kommenttia
Syyskuussa minut "höynäytettiin" hommaamaan 4G mobiililaajakaista, sain sen edulliseen hintaan, koska meillä myös Elisa Viihde. Myyjä vannoi ja vakuutti sen toimivan meillä vaikka sanoin ettei saunalahti ole meillä koskaan toiminut.
Näiden kuukausien aikana ipadissani lukee useammin "ei verkkoa" kuin 3G, 4G:tä en ole saanut ikinä toimimaan, vaikka ipad mukanani usein onkin.
Saanko siis mitenkään purettua enää kahden vuoden sopimustani?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ammattimies 19 marraskuu 2014, 16:29

  • Laitoitkin minulle tästä yksityisviestiä ja saatiin asiaa eteenpäin! 🙂
  • Katso alkuperäinen viesti

    11 kommenttia

    Oletko tehnyt häiriöilmotuksen?

    Jos et vielä, niin se kannattaa tehdä.

    Ainakin, jos Saunalahdella todetaan kyseessä olevan ns. katve, tuon sopimuksen purkamisen tulisi olla mahdollinen.
    En ole tehny häiriöilmoitusta, teenpä sen nyt heti
    Saunalahden kuuluvuuskarttahan väittää alueellamme olevan hyvät yhteydet, mutta totuushan on se, että täällä ei toimi minkään operaattorin liittymät. Vaikka eräänkin operaattorin linkkimasto on ihan vieressä.
    Enpä kyllä mitään virallista häiriöilmoitus lomaketta löytänyt, mutta laitoin nyt viestiä oma saunalahden kautta, kauankohan kestää siihem vastata...
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    Tindr kirjoitti:

    Enpä kyllä mitään virallista häiriöilmoitus lomaketta löytänyt, mutta laitoin nyt viestiä oma saunalahden kautta, kauankohan kestää siihem vastata...
    Eipä taida Saunalahdella olla mitään erillistä häiriöilmoitusta , mutta Oma Saunalahdessa voi viestin aiheeksi valita kyllä pudotusvalikosta häiriöilmoituksen. Vastauksen saaminen kyllä kestää , vaikka vastausajaksi luvataan enintään 5 arkipäivää.

    Elisan sivuilta kyllä löytyy tällaisia yhteydenottolomakkeita , mutta enpä usko , että sitä kautta vastausta saa sen nopeammin.

    https://elisa.fi/asiakaspalvelu/toimintahairio/hd-lomake.php?id=130&skipdialog=1

    https://elisa.fi/yhteydenotto/
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Jos on hyvä säkä niin vastaus saapuu Joulupukin kanssa yhtäaikaa.:smileygrin:

    Yritä pistää yksityisviesti paikallaolevalle moderattorille, siitä voisi olla apua.
    Hah, voi olla että joulupukki tulee aiemmin ????

    Toivon että joku moderaattori vaikka huomaisi nämä viestit, kun en ehdi paikallaolevia etsiä 🙂
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    Tindr kirjoitti:
    Hah, voi olla että joulupukki tulee aiemmin ????

    Toivon että joku moderaattori vaikka huomaisi nämä viestit, kun en ehdi paikallaolevia etsiä :)
    Paikalla / vuorossa oleva mode näkyy etusivun kohdassa "Paikalla nyt". Vihreä käyttäjätunnus.
    No niin, löytyi moderaattori ammattimies, joka jo minulle kirjoittikin, mutta kun yritän vastata niin herjaa että sellaista ei ole olemassakaan... Jotta hienosti tämäkin sitten meni!
    Yrititkö vastausta viestin oikeassa alakulmassa olevalla VASTAA-napilla?

    Oikean vastaanottajan saa myös klikkaamalla vihreää Ammattimies-nimeä, jolloin aukeaa hänen profiilinsa ja siellä oikeassa laidassa "Lähetä tälle käyttäjälle yksityisviesti"-linkkiä. Siitä aukeaa viestin kirjoitusruutu, jossa vastaanottaja on valmiina.
    Juu, kaikki mainitsemasi jutut tein....
    Piti poistua netistä ja palata takaisin niin sain viestin lähetettyä
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Laitoitkin minulle tästä yksityisviestiä ja saatiin asiaa eteenpäin! 🙂
  • Osallistu keskusteluun