Vastattu

Hinta 4 kertaa isompi kuin luvattu?

  • 16 huhtikuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 1027 katselukerrat

Terve!

Lyhyesti,

Tilasin mobiilin 4G liittymän mobiilin 3G liittymäni tilalle. Liittymän saannissa kesti monta kuukautta, enkä asiaa sen koommin huomannut heti, koska minulla oli vielä 3G netti käytössä. Muitakin ongelmia oli, esim joku asiakaspalvelussa sanoi, ettei mokkulani pyöritä 4G:tä, kun taas toinen sanoi että pyörittää.. Ja myös lopulta selvisi, ettei 4G verkko edes toimi siellä missä sitä yritän käyttää.

Tämän kaiken jälkeen, minulle sitten luvattiin 4G liittymä tarjouksen kanssa, jonka piti asiakaspalvelijan mukaan olla noin 5 euroa. Tämä kävi minulle hyvin korvaukseksi ongelmista, sillä vanha liittymäni oli lähes saman hintainen.

Nyt kuitenkin vihdoin katsoin laskujani, ja minulta on veloitettu n. 20 euroa joka kuukausi kyseisestä liittymästä. Olen ollut kiireinen ja on ollut paljon asioita tässä lähi kuukausina, joten en ollut huomannut asiaa vasta kun nyt. Olin kiltisti maksanut laskuni, ja oma moka tietysti etten aiemmin ollut asiaa huomannut. Mutta nyt huomasin. 

Mietin, että aina käypä selitys on, ettei asiakaspalvelija kertonut, että tarjous loppuu tietyn ajan kuluttua, sillä määräaikaisuutta on jäljellä vielä melkein vuosi. 

Miten tämän asian saa hoidettua, sillä tässä on nyt tietysti vain sana sanaa vastaan, ellei jostain ihmeen kaupalla löydy äänitystä puhelusta. 

____

EDIT: Huomasin, että saan alennusta 4,90 euroa... Se ei ole ihan se, mitä sovittiin 😃
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Scarpia 21 huhtikuu 2015, 18:11

Laitoin yksityisviestiä larethille, eiköhän tämäkin tästä selviämään lähde. 

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Lisäisitkö asiakasnumerosi profiiliisi, niin pääsisimme näkemään asiakastiedot. Tällöin asian hoitaminen olisi helpompaaa ja nopeampaa 🙂
Asiakasnumero päivitetty!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Laitoin yksityisviestiä larethille, eiköhän tämäkin tästä selviämään lähde. 

Osallistu keskusteluun