Vastattu

huawei b315 ei pelitä

  • 12 heinäkuu 2016
  • 9 kommenttia
  • 514 katselukerrat

huawei B315 pönttö ollu käytössä reilun 2kk ja toiminut täysin rykimättä.
aamulla 10.7.yhteyden merkkivalo punasena ja internet yhteys kateissa.
11.7.aamulla vein pöntön elisalle huoltoon ja sain samanlaisen vastaavan lainaksi.
tällä laitteella kotona sama peli,ledi punasena ja ei nettiyhteyttä.
välillä saanut resetoimalla toimimaan hetken,max tunnin.sitten taas punaseksi.
elisalla vaihdettu sim-korttikin jo mutta auttoi vaan sen tunnin verran.
laitten saa pelaamaan laittamalla sim-kortin vanhaan luuriin ja valitsemalla manuaalisesti elisan kotiverkon.
sen jälkeen pelaa reilun tunnin.
mitä avuksi vai ei mitään.
elisan toimipisteessä sanottiin että vaihda kiinteään liittymään.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Porssi71 14 heinäkuu 2016, 20:17

tänään kilauttelin elisalle ja sieltä soitettiin takasin.ilmeisesti verkossa kuitenkin löytynyt jotain ja siitä saattaa johtua.korjaus kuulemma aloitettu ja ilmoittavat kun homma ok.
lupasivat vielä hyvittää seuraavassa laskussa näitä päiviä kun ei netti pelitä.
eli nyt näyttää paremmalta.reititin ei siis olekkaan ilmeisesti kuralla.
Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Verkossa lienee jokin häiriö, koska toisellakin laitteella tekee samaa. Laita Palstan profiilisi tietoihin asiakasnumerosi niin joku palstatiimiläinen voi vilkaista käyttöpaikkasi tilannetta. Jos siis käytät mobiililiittymää siellä osoitteessa minne lasku tulee.
kitos vastauksesta.
kolme kertaa käyny elisan toimipisteessä ja soittanu useemman kerran tän kahden päivän aikana ja sano ettei verkossa ongelmaa.
nyt tällä hetkellä se toimii hetkittäin kun katkasee virran ja uudestaan päälle.
mutta tunti on maksimi,sitten taas putoo pelistä.
pitää kait lopettaa toi liittymä ja hakee uus joltain toiselta operaattorilta.
ei kiinnosta maksaa 18€/kk kun netti ei toimi kun hetkittäin ja jeesiä ei tunnu elisalta saavan.
puhelimessa sanottiin että soita omaguru 0600 numeroon mutta ei mun luurilla edes pääse tommosiin yli 2€/min numeroihin.tulee perkeleen kalliiks kk maksut jos pitää useesti kilautella tommosiin
laitoin kyseisen sim-kortin älyluuriin ja internet-jakamisen kautta internet pelittää.
miten h***** se pätkii ton huawein kautta?:?

Edit 12.7. : Muokattu asiaton sana pois tekstistä. /Tiude-
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Onko siinä Huaweissa taajuuden lukitukselle mahdollisuutta? Jos on, kannattaa kokeilla lukitusta esim. 800 Mhz tai 1800 Mhz verkkoon. Mutta jos se on Elisan firmiksellä, niin semmoista luksustahan siinä ei ole :(
Oletko kokeillut modeemin lukitsemista verkkotekniikan mukaan, eli pakottanut sen vain 4G yhteydelle? Mitäs jos pakotat vain 3G yhteydelle ja testailet auttaako pätkimiseen?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Hmm, jännä kun kuitenkin liittymä toimii puhelimen kautta. Se kertoisi juurikin siitä, että verkossa ei ole vikaa, vaan laitteessa. Olitko jo resetoinut reitittimesi?
kiitokset taas jeesistä.
nyt kun pakottaa sen 4G :lle alkaa yhteys toimia mutta maksimissaan muutamia tunteja sitten taas katkaisee ja pitää ronkkia asetuksista uudestaan pakotus.
ei kovin lystiä pidemmän päälle.
en ainakaan löytänyt mistään tuota taajuuden vaihtomahdollisuutta.
resetoitu on ja monta kertaa.sikäli erikoista että se kuiteskin toimii aina vähän aikaa.
puhelimella ei pätki olleskaan.
tämä siis lainalaite joka annettu oman tilalle huollon takia.
oma laite siis alkoi tehdä tätä samaa viime sunnuntaiaamuna yhtäkkiä vaikka oli 2kk toiminut ilman probleemia.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Sitten varsinkin vaikuttaa siltä, että tuossakin laitteessa on vikaa, jos puhelimessasi toimii normaalisti. Ompas huono tuuri, kun siinäkin laitteessa on vikaa! 😞 Voithan toki käydä myymälässä vaihtamassa vielä lainalaitteen kertaalleen, ennen kuin omasi tulee huollosta. Pahoittelut hei tuosta, että rikkinäinen annettiin sinulle mukaan, pitäisihän nuo aina tarkistaa, että lainalaitteet ovat ehjiä.
tänään kilauttelin elisalle ja sieltä soitettiin takasin.ilmeisesti verkossa kuitenkin löytynyt jotain ja siitä saattaa johtua.korjaus kuulemma aloitettu ja ilmoittavat kun homma ok.
lupasivat vielä hyvittää seuraavassa laskussa näitä päiviä kun ei netti pelitä.
eli nyt näyttää paremmalta.reititin ei siis olekkaan ilmeisesti kuralla.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Ok! Hyvä että soitit, parhaitenhan nuo puhelimitse selviää kun vian pystyy kuvailemaan vielä tarkemmin. Ja hienoa, että asia on hoidossa. 🙂

Osallistu keskusteluun