Vastattu

Huawei b315s-22 pätkii

  • 2 elokuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 378 katselukerrat

Firmalla on käytössään yllä olevan kaltainen reititin ja tähän asti laite on toiminut moitteetta hakelämmityskattilan ja valvontakameran etäkäyttöhommissa. Heinäkuun 28. päivä laite on jostakin syystä päättänyt keskeyttää yhteydenpidon verkkoon päin. Eli riippumatta siitä yrittääkö käyttää 3G/4G verkkoa niin laite putoaa langalta noin 30s pätkissä. Olen reseroinut laitteen yms, mutta mikään ei tunnu auttavan. Eli vienkö laitteen huoltoon vai onko jollakin ollut vastaavanlaista vikaa ja selvisikö se jotenkin. Mitään päivityksiä laite ei ole tarjonnut hallintanäkymässä ja kun yrittää hakea päivitystä tulee herja että päivitysten hakeminen ei onnistu...
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Hakeukko 3 elokuu 2016, 11:56

Moi!

Otin laitteen eilen kainaaloni ja testasin toimivuutta kotona ja sielläkin meininki jatkui samana, eli yhteys oli päällä noin 30s ja sen jälkeen poikki. Lisäksi testasin sim-korttia kotona omassa reitittimessa ja siellä tuntui pelaavan normaalisti.

Vien tänään laitteen huoltoon ja katsotaan mitä löydetään:)
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Ilmeneekö samassa paikassa muilla meidän liittymillä vastaavia pätkimisongelmia? Tuota reitittimen sim-korttia voisi kokeilla toisessa laitteessa, niin näkisi suoraan jääkö vika tuohon reitittimeen ja sen voi sitten toimittaa huoltoon. Verkkotestillä voit myös tarkistaa, onko kyseisen osoitteen verkossa tiedossa häiriötä: http://elisa.to/2aMyljK Yleiset verkon häiriöt näet myös häiriökartalta: http://elisa.to/1GLP7FT 🙂
Moi!

Otin laitteen eilen kainaaloni ja testasin toimivuutta kotona ja sielläkin meininki jatkui samana, eli yhteys oli päällä noin 30s ja sen jälkeen poikki. Lisäksi testasin sim-korttia kotona omassa reitittimessa ja siellä tuntui pelaavan normaalisti.

Vien tänään laitteen huoltoon ja katsotaan mitä löydetään:)

Osallistu keskusteluun