Vastattu

internet yhteys

  • 20 tammikuu 2020
  • 2 kommenttia
  • 441 katselukerrat

Vaihdoin uuden modeemin vanhan tilalle, mutta internet vlaa punaisena. Olen myös samuutanut ja resetoinut, ei toimi. Vaihdoin vanhan modeemin takaisin eikä siinäkään toimi enää internet.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 21 tammikuu 2020, 12:25

Ongelman aiheuttajia voivat olla myös:

- Maksamattomat laskut -> liittymä suljettu

- Prepaidista loppunut saldo / paketti 

- Alueella oleva verkkovika

- Viallinen laite

 

@Tasihele Jotta voimme auttaa paremmin, kerrothan lisää ongelmasta, käytössä olevasta laitteesta sekä itse liittymästä.

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Hei. Hyvää iltaa.

Lue tästä laitteen käyttöohje mallille B715S. Kerro jos sinulla on joku toinen.

DNA Kotimokkula B715 User Manual

Jos merkkivalo on punainen, käyttöohjeen mukaan nettiyhteyttä ei ole.

  1. Tarkista että SIM on asennettu käyttöohjeen mukaan oikein.
  2. Jos ongelma ei poistu palauta laitteen tehdasasetukset.
  3. Tarkista että PIN-kysely on varmasti pois.
  4. Tarkista että liittymän simmi on aktivoitu jos se on uusi.
  5. Tarkista ettei simmi ole poistettu käytöstä esim. maksamattomien laskujen tai vaihdon vuoksi. Soita Telialle, DNA:lle tai Elisalle riippuen mistä liittymä on.

Tapauksessasi on luultavasti kysymys kohdasta 3.

PIN poistetaan selaimella 192.168.8.1 (DNA) tai 192.168.100.1 (Elisa).

Toivottavasti tämä ratkaisee ongelman!

Nyt soi Devin Wild & Rebelion & LXCPR - Highscore (EPIQ 2019 Anthem) (Radio Edit).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4

Ongelman aiheuttajia voivat olla myös:

- Maksamattomat laskut -> liittymä suljettu

- Prepaidista loppunut saldo / paketti 

- Alueella oleva verkkovika

- Viallinen laite

 

@Tasihele Jotta voimme auttaa paremmin, kerrothan lisää ongelmasta, käytössä olevasta laitteesta sekä itse liittymästä.

Osallistu keskusteluun