Kysymys

Jatkuva pätkiminen!



Näytä ensimmäinen kirjoitus

161 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Asia kohdaltani hoidettu mallikkaasti. Kiitoksia Teemikko ja välikätenä taisi olla kukkatippa 😉
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
VilkkuvaMajakka kirjoitti:
biterror kirjoitti:
Pitäisi olla vastaavat automaattiset korvaukset kuin sähkölaitoksilla.  Datayhteys on nykyisin lähes yhtä tärkeä kuin sähkö.

Juurikin näin, varsinkin jos kyseessä näin laaja valtakunnallinen vika. Elisa tietää kyllä tasan tarkkaan keitä tämä vika koski.

Itse on periaatteen mies ja pidän varmasti kiinni oikeuksistani. En ole ollut huutamassa operaattoreiden vaihdolla, kuten moni täälläkin on ilmoittamassa heti vikojen jatkuessa. Olen ollut naimisissa Radiolinja ajoilta asti, joten liitto on suhteellisen vanha. Mutta kärttyisä.

Samma här.  ;)

HPY:n asiakas vuodesta 1980 ja Radiolinjan vuodesta 1996. Ja liitto jatkuu toistaiseksi.....
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
biterror kirjoitti:
Pitäisi olla vastaavat automaattiset korvaukset kuin sähkölaitoksilla.  Datayhteys on nykyisin lähes yhtä tärkeä kuin sähkö.

Juurikin näin, varsinkin jos kyseessä näin laaja valtakunnallinen vika. Elisa tietää kyllä tasan tarkkaan keitä tämä vika koski.

Itse on periaatteen mies ja pidän varmasti kiinni oikeuksistani. En ole ollut huutamassa operaattoreiden vaihdolla, kuten moni täälläkin on ilmoittamassa heti vikojen jatkuessa. Olen ollut naimisissa Radiolinja ajoilta asti, joten liitto on suhteellisen vanha. Mutta kärttyisä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
VilkkuvaMajakka kirjoitti:
Laitoin myös ensin viestin oma.saunalahdesta. Sain vastauksen kahdessa viikossa, joka oli diipadaata ja hyvitys ei miellyttänyt (yhdestä liittymästä hyvitys olisi kelvannut, mutta mulla on viisi). Vedottiin tekemään vikailmoitus valtakunnallisesta viasta, joka kaikkien tiedossa. No, tein vikailmoituksen vain kolmesta 4G-liittymästä. Viidestä olisi pitänyt, kun huomasin myöhemmin että ongelmia oli myös 2G ja 3G puolella.
Hmmm...

En ole yllättynyt , että suhtautuminen hyvityspyyntoihin riippuu asiakaspalvelijasta. Ei muuta kuin uutta hyvitysvaatimusta sisään , kunnes se hyvitys tulee.
Käyttäjätaso 3
Pitäisi olla vastaavat automaattiset korvaukset kuin sähkölaitoksilla.  Datayhteys on nykyisin lähes yhtä tärkeä kuin sähkö.
papparainen kirjoitti:

 Minä kyllä laitoin ihan erikseen hyvitysvaatimuksen  Oma Saunalahden kautta enkä vain pelkkää vikailmoitusta.

Vastausta sai kyllä reilun viikon odottaa ja oli tietysti pelkkää liirumlaarumia , mutta kun vastasin siihen ISOILLA KIRJAIMILLA , niin siihen vastaus tuli tunnissa ja oli kannaltani myönteinen.

Siis sitkeys kyllä yleensä palkitaan. ;)

Tämähän on juuri se elisalainen tapa, jolla suurin osa viasta kärsineistä jätetään ilman korvausta, kun eivät viitsi tapella pienehkön summan takia.:(
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
papparainen kirjoitti:
VilkkuvaMajakka kirjoitti:
papparainen kirjoitti:
VilkkuvaMajakka kirjoitti:
Täällä vika päättyi 22.9 eli viimeisimmän korjaustoimenpiteen jälkeen. Tasan 20 vuorokautta vika kesti eli pyöristettynä ylöspäin vaatinee 1kk ilmaisen kk-maksun per liittymä.

Sen hyvityksen saa vain pyytämällä. Ei muuta kuin kaikki haitasta kärsineet laittakaapa hyvityspyyntö Saunalahdelle/Elisalle. ;)

Arvaa 20 kertaa onko kyseiseltä ajalta vikailmoitukset sisällä ;) 2,5 viikkoon ei ole kylläkään vastattu mistään mitään. Siirsin tänään erääntyvän laskuni tuonnemmas, jotta siihen voi tehdä tarvittavat muutokset hinnan suhteen. Ja sitä 5 euron maksusopimuslisää en aio maksaa.

Juu vähän näinhän tuo on. Minä kyllä laitoin ihan erikseen hyvitysvaatimuksen  Oma Saunalahden kautta enkä vain pelkkää vikailmoitusta.

Vastausta sai kyllä reilun viikon odottaa ja oli tietysti pelkkää liirumlaarumia , mutta kun vastasin siihen ISOILLA KIRJAIMILLA , niin siihen vastaus tuli tunnissa ja oli kannaltani myönteinen.

Siis sitkeys kyllä yleensä palkitaan. ;)

Laitoin myös ensin viestin oma.saunalahdesta. Sain vastauksen kahdessa viikossa, joka oli diipadaata ja hyvitys ei miellyttänyt (yhdestä liittymästä hyvitys olisi kelvannut, mutta mulla on viisi). Vedottiin tekemään vikailmoitus valtakunnallisesta viasta, joka kaikkien tiedossa. No, tein vikailmoituksen vain kolmesta 4G-liittymästä. Viidestä olisi pitänyt, kun huomasin myöhemmin että ongelmia oli myös 2G ja 3G puolella.

Näistä vikailmoituksista en ole saanut mitään kuittausta mistään eli vika ilmeisesti jatkuu liittymilläni? Voisiko joku moderaattori tarkistaa missä mennään vai mennäänkö missään?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
VilkkuvaMajakka kirjoitti:
papparainen kirjoitti:
VilkkuvaMajakka kirjoitti:
Täällä vika päättyi 22.9 eli viimeisimmän korjaustoimenpiteen jälkeen. Tasan 20 vuorokautta vika kesti eli pyöristettynä ylöspäin vaatinee 1kk ilmaisen kk-maksun per liittymä.

Sen hyvityksen saa vain pyytämällä. Ei muuta kuin kaikki haitasta kärsineet laittakaapa hyvityspyyntö Saunalahdelle/Elisalle. ;)

Arvaa 20 kertaa onko kyseiseltä ajalta vikailmoitukset sisällä ;) 2,5 viikkoon ei ole kylläkään vastattu mistään mitään. Siirsin tänään erääntyvän laskuni tuonnemmas, jotta siihen voi tehdä tarvittavat muutokset hinnan suhteen. Ja sitä 5 euron maksusopimuslisää en aio maksaa.

Juu vähän näinhän tuo on. Minä kyllä laitoin ihan erikseen hyvitysvaatimuksen  Oma Saunalahden kautta enkä vain pelkkää vikailmoitusta.

Vastausta sai kyllä reilun viikon odottaa ja oli tietysti pelkkää liirumlaarumia , mutta kun vastasin siihen ISOILLA KIRJAIMILLA , niin siihen vastaus tuli tunnissa ja oli kannaltani myönteinen.

Siis sitkeys kyllä yleensä palkitaan. 😉
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
papparainen kirjoitti:
VilkkuvaMajakka kirjoitti:
Täällä vika päättyi 22.9 eli viimeisimmän korjaustoimenpiteen jälkeen. Tasan 20 vuorokautta vika kesti eli pyöristettynä ylöspäin vaatinee 1kk ilmaisen kk-maksun per liittymä.

Sen hyvityksen saa vain pyytämällä. Ei muuta kuin kaikki haitasta kärsineet laittakaapa hyvityspyyntö Saunalahdelle/Elisalle. ;)

Arvaa 20 kertaa onko kyseiseltä ajalta vikailmoitukset sisällä ;) 2,5 viikkoon ei ole kylläkään vastattu mistään mitään. Siirsin tänään erääntyvän laskuni tuonnemmas, jotta siihen voi tehdä tarvittavat muutokset hinnan suhteen. Ja sitä 5 euron maksusopimuslisää en aio maksaa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
VilkkuvaMajakka kirjoitti:
Täällä vika päättyi 22.9 eli viimeisimmän korjaustoimenpiteen jälkeen. Tasan 20 vuorokautta vika kesti eli pyöristettynä ylöspäin vaatinee 1kk ilmaisen kk-maksun per liittymä.

Sen hyvityksen saa vain pyytämällä. Ei muuta kuin kaikki haitasta kärsineet laittakaapa hyvityspyyntö Saunalahdelle/Elisalle. 😉
Käyttäjätaso 1
biterror kirjoitti:
Tilanne parantunut selkeästi, viimeksi yhteys on katkennut 24.9. kello 00:09:18.

Älkää nyt sitten enää koskeko mihinkään.. ;-)

Joo-o, parempaan suuntaan ollaan menossa, viimeksi katkennut 2014-09-30 15:06:53 ;)
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Täällä vika päättyi 22.9 eli viimeisimmän korjaustoimenpiteen jälkeen. Tasan 20 vuorokautta vika kesti eli pyöristettynä ylöspäin vaatinee 1kk ilmaisen kk-maksun per liittymä.
Käyttäjätaso 3
Tilanne parantunut selkeästi, viimeksi yhteys on katkennut 24.9. kello 00:09:18.

Älkää nyt sitten enää koskeko mihinkään.. ;-)

EDIT: Siis viimeisin katko oli 24.9. kello 14:57:46.
Käyttäjätaso 3
Haistakoon p..kan koko saunis. Operaattori lähtee vaihtoon!!
-Kari kirjoitti:
Ei sitä vikaa todellakaan vielä ole ratkaistu, aivan samanlaista pätkimistä on nyt, kuin koko syyskuun.

2014-09-27 03:57:21 Varoitus Ei signaaleja.2014-09-27 03:25:04 Varoitus Ei signaaleja.2014-09-27 01:45:37 Varoitus Ei signaaleja.2014-09-27 00:31:55 Varoitus Ei signaaleja.2014-09-27 00:07:49 Varoitus Ei signaaleja.2014-09-26 23:39:56 Varoitus Ei signaaleja.2014-09-26 23:11:24 Varoitus Ei signaaleja.2014-09-26 22:07:34 Varoitus Ei signaaleja2014-09-26 21:38:44 Varoitus Ei signaaleja. Mitenkähän edetä, pitääkö tehdä kokonaan uusi vikailmoitus ..
Kyllä ainakin itse tekisin nyt uuden vikailmoituksen. Eiköhän nyt taas tutkita paremmin yksittäisiä vikatapauksia. Ei ainakaan vedota valtakunnalliseen vikatilanteeseen.
Käyttäjätaso 1
Ei sitä vikaa todellakaan vielä ole ratkaistu, aivan samanlaista pätkimistä on nyt, kuin koko syyskuun.

2014-09-27 03:57:21 Varoitus Ei signaaleja.2014-09-27 03:25:04 Varoitus Ei signaaleja.2014-09-27 01:45:37 Varoitus Ei signaaleja.2014-09-27 00:31:55 Varoitus Ei signaaleja.2014-09-27 00:07:49 Varoitus Ei signaaleja.2014-09-26 23:39:56 Varoitus Ei signaaleja.2014-09-26 23:11:24 Varoitus Ei signaaleja.2014-09-26 22:07:34 Varoitus Ei signaaleja2014-09-26 21:38:44 Varoitus Ei signaaleja. Mitenkähän edetä, pitääkö tehdä kokonaan uusi vikailmoitus ..
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Tee vikailmoitus ja jos ei tule kuntoon, niin sinulla on peruste irtisanoa liittymät. Jos siis olet sidottu johonkin määräaikaisuuteen, muutoinhan ei ole kuin 2 viikon irtisanomisaika. Eihän näiden yhteyksien kanssa kannata kenenkään hermojaan menettää tai kiukutella, aina voi äänestää jaloillaan.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Päivitetty 26.9. klo 10.46: Häiriöt poistettu Elisan mobiilidatapalveluista

tuo ilmoitushan aiheuttaa vaan hilpeyttä ja on täys vitsi.iltapäivän puolella heti katkes pälkäneellä perheen kännyistä yhteydet kokonaan,hetken päästä mentiin pitkän aikaa edgellä kunnes löyty jopa 3g,ja löyty se 4g sitten lopulta myös.tätä se on vieläkin vaikka mitä ilmotuksia laittavat.
Täällä päin hieman alle viikon toiminut netti toimi netti moitteetta pitkähkö pätkimisen päätteeksi,

Eilen kuitenkin alkoi uudet ongelmat 4G:ssä.

Eilen speedtestillä 4G näytti nopeudeksi 0,5MB ja 3G 10MB

Tänään speedtest näytti 4G:llä 5MB ja 3G 13MB.
Käyttäjätaso 3
Pientä rauhoittumista pätkimisen suhteen, viimeksi yhteys katkennut 24.9. klo 14:57.  No, eiköhän se viikonloppuna hajoa, kun tuota oikeasti tarvitaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei, tuo varmasti johtuu alueen ruuhkatilanteesta. Silloin prioirisoitu liittymä antaa enemmän.
Ei tässä ole järkeä, oma Saunalahden mobiililiittymä antaa läpi 1-2 M ja firman tarjoama Elisa mobiili antaa 12-14 M 3G:n läpi... Millähän tämäkin selittyy, aiemmin nopeudet olivat samaa luokkaa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
mjarkko kirjoitti:
Karkaisin oitis toiselle operaattorille, mutta kahden vuoden ehdoton kakku pitää kärsiä.

Tuliko kakku sen takia, koska halusit säästää muutaman euron?

Ei kannata määräaikaisia juuri ottaa ja jos on pakko, kuten Viihde, niin ei ainakaan kannata uusia määräaikaista houkuttimien takia. Operaattori mielellään tarjoaa mahdollisimman pientä etua jatkoon, vaikka ilmankin etua pärjäisi samaan hintaan ilman määräaikaa. Mobiiliverkossa vielä enemmän kannattaa välttää pakkosopimuksia, sillä palvelutaso voi heiketä nopeastikin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
On varmaan tästä opittu, että mitään muita kuin toistaiseksi voimassa olevia sopimuksia ei kannata tehdä. Internet-yhteydet alkavat nykyisin olemaan niin tärkeitä, että liittymä kannattaa hankkia kahdelta operaattorilta. Tämä käy helpoiten pitämällä varalla Prepaid-liittymää tai sitten ostamalla se heti, kun oma "pääoperaattori" alkaa ns. viuttamaan :smileylipsrsealed:
Käyttäjätaso 3
Karkaisin oitis toiselle operaattorille, mutta kahden vuoden ehdoton kakku pitää kärsiä.

Osallistu keskusteluun