Tilasin itselleni uuden kännykän, Samsungin.
Minulla on melko uusi Nokia, mutta kyllästyin siihen, koska siinä on huonot valokuvausominaisuudet, samoin videon laatu. Olen käyttänyt sitä vajaat puoli vuotta.
En niinkään tarvitse muita tehoja älypuhelimeeni. Samsungini, joka on jo 6 vuotta vanha, on edelleenkin paljon parempi sekä valokuva- että videopuolella. Siitä vain akku alkoi pullistelemaan hiukan, joten tilasin uuden älypuhelimen. Puolentoistasadan euron Nokia oli katastrofi ja hukkaan mennyttä rahaa.
Kun uuden puhelimen tilauksen jälkeen tuli tilausvahvistus, niitä tulikin kaksi! Olin toisen mukaan tilannut myös Saunalahti Mobiililaajakaista 4G Superin.
Ei ollut tarkoitus tilata sitä, koska olen erittäin tyytyväinen siihen, joka minulla on.
Nyt olen laittanut pyynnön, että se tilaus peruttaisiin, koska tilasin sen ilmeisesti vahingossa omaa huolimattomuuttani.
Puhelinta tilatessani mietin, että miten ihmeessä noin ärsyttävä laajakaistamainos tunkee päälle, kun tilaan puhelinta, ja mietin myös, että se ei vaikuta asialliselta. Ja kai jossakin vaiheessa sitten epähuomiossa ja ärsytystilassa vahvistin tuon tilauksen, jota luulin mainokseksi.
Ja pyydän huomioimaan, että olen kokenut ja innokas netin käyttäjä ja verkkokauppaostaja, kokemusta netistä jo vuodesta 1995. Joten kokemattomuudesta ei ole kyse. Mutta nyt kävi tällainen vahinko konkarille.
Toivottavasti saan asian korjatuksi ilman kustannuksia.
Aivan älyttömän nopea asiakaspalvelu!
Minulle soitettiin juuri, ja peruttiin se tilaus ilman kuluja. Olihan minulla 14 päivän oikeuskin siihen.
En olisi uskonut, että palvelu olisi noin nopeaa, reilusti alle tunti yhteydenottolomakkeen täyttämisestä soitettiin.
Mukava kuulla että asia saatiin jo ratkottua ja vielä noinkin nopsaan :)
Noniin, ei tämä ongelma olekaan vielä ohi.
Sain laskun, ja siinä on tämäkin tilaus, joka on peruttu, ja peruminen on ilmoitettu minulle puhelimitse! Ja se liittymä oli vieläpä hinnakkaampi, kuin se tarjouksessa oli! Mitä ihmettä?
Minullehan soitettiin, ja sanottiin, että tilaus perutaan, koska minulla ei ole tarvetta siihen, ja olin ilmeisestikin tilannut sen epähuomiossa, kun se mainos oli niin päälle käyvä, ja kuvittelin, että olen tilaamassa sitä kännykkää.
Nyt meinaa kyllä harmittaa ja suututtaa ihan vietävästi!
Kehuinkin vielä! En kyllä maksa laskun sitä osuutta, maksan eräpäivänä kyllä muut, olen aina maksanut säntillisesti, enkä aio nytkään poiketa siitä muuten kuin sen väärän tilauksen osalta.
Voi ei. Kuulostaa siltä, että laskutuksessa on tosiaan virhe käynyt, tämä totta kai korjataan! Laitatko meille yksityisviestillä tarkemmat tietosi, niin hoidetaan asia kuntoon pikimmiten!
Miksihän näyttää siltä, etten olisi lähettänyt yksityisviestiä, vaikka lähetin sen?
Minusta sivusto on muutenkin hankala ja epäselvä ja on vaikea löytää eri juttuja. Olen erittäin kokenut netin käyttäjä, jo vuodesta 1995, jolloin Internet oli vasta lapsenkengissään, joten ei liene kokemattomuuden puutteesta kysymys. Olen oikeastaan ihan nettinörtti!
Ja vaikka olen sisäänkirjautuneena, yläoikealla lukee "kirjaudu".
Ilmoitatko
Ei tullut kyllä nyt perille Laitanpa sinullepäin viestiä, niin voit siihen vastailla!
Ja vaikka olen sisäänkirjautuneena, yläoikealla lukee "kirjaudu".
Vaikka oletkin sisäänkirjautuneena, niin siellä se on aina ja sielltä pääsee kirjautumaan muihin Elisan sivuille.
Jos et ole kirjautuneena OmaYhteisöön, niin tuon oikealle olevan kirjautumis alasvetovalikon lisäksi etusivulla on: Kirjaudu Elisa OmaYhteisöön linkki.
Olen testannut sitä ja kaikkea muutakin mahdollista.
Ja vaikka olen sisäänkirjautuneena, yläoikealla lukee "kirjaudu".
Vaikka oletkin sisäänkirjautuneena, niin siellä se on aina ja sielltä pääsee kirjautumaan muihin Elisan sivuille.
Hmmmm….
Eipä minulla lue mitään kirjautumisesta silloin , kun olen Yhteisöön kirjautuneena. Silläkin lienee merkitystä kirjautuuko Elisa-tunnuksella vai erillisellä OmaYhteisö-tunnuksella.
Joo, kun tänne OmaYhteisö-tunnuksella kirjautuu niin siinä vähän yläpuolella on toinen “Kirjaudu” nappi, jonka tapauksessa on siis kyse nimenomaan OmaElisaan kirjautumisesta.
Joo, kun tänne OmaYhteisö-tunnuksella kirjautuu niin siinä vähän yläpuolella on toinen “Kirjaudu” nappi, jonka tapauksessa on siis kyse nimenomaan OmaElisaan kirjautumisesta.
Hmmmm.
Siis kyllä minullakin siellä oikeassa yläkulmassa on kuvake , josta aukeaa pudotusvalikko Elisan palveluihin , mutta ei siinä kuvakkeen vieressä mitään lue.
Tänne Yhteisöön kirkautuminen on sitten erikseen em. alapuolella. Tällainen on yläkulma kirjauneena Yhteisöön:
Olen kirjautuneena sekä OmaElisaan että OmaYhteisöön tälläkin hetkellä, eli olen kyllä osannut mennä oikeaan paikkaan.
Mutta nyt saan yksityistä apua täältä, joten asia on kunnossa siltä osin, vaikka olen edelleenkin sitä mieltä, että tämä on sekava saitti
Ja hyvää pääsiäistä kaikille! Kuvassa ottamani valokuva vähän photoshopattuna.
Olen kirjautuneena sekä OmaElisaan että OmaYhteisöön tälläkin hetkellä, eli olen kyllä osannut mennä oikeaan paikkaan.
Mutta nyt saan yksityistä apua täältä, joten asia on kunnossa siltä osin, vaikka olen edelleenkin sitä mieltä, että tämä on sekava saitti
Ja hyvää pääsiäistä kaikille! Kuvassa ottamani valokuva vähän photoshopattuna.
No kappas vaan.
En ole Oma Elisaan kirjautuneena ja käytän Yhteisöä erillisellä tunnuksella.
Muuttelin vähän ikkunan kokoa ja kyllä se teksti sieltä pullahti minullakin esille. Oli siis vähän väärä hälytys.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Elisalaisten sisäänkirjautuminen Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi