Vastattu

Laajakaista

  • 29 maaliskuu 2018
  • 1 kommentti
  • 225 katselukerrat

Sain eilen uuden sim-kortin,mutta en saa sitä toimimaan.onnistuin hävittämään siihen liittyvän asetusviestin puhelimestani.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 29 maaliskuu 2018, 10:22

Moro Pikkismummu ja tervetuloa Palstalle! 🙂 Minkälaista ongelmaa tuon liittymän kanssa siis ilmenee? Eikö se nouse lainkaan verkkoon (eli näytöllä ei lue Elisa tai Saunalahti) vai onko ongelmana vain mobiilidatan toimivuus? Nopeiten tuota asiaa päästään selvittämään häiriöilmoitusten puolelta asiakaspalvelusta 010190240 (mpm/pvm) mikäli ongelma on itsessään liittymässä, mutta jos tuo on vain laitteen asetuksista kiinni niin voidaan toki täälläkin neuvoa 🙂 Kerrotko vielä laitteen merkin ja mallin missä tuo SIM-kortti on sisässä? 🙂
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro Pikkismummu ja tervetuloa Palstalle! 🙂 Minkälaista ongelmaa tuon liittymän kanssa siis ilmenee? Eikö se nouse lainkaan verkkoon (eli näytöllä ei lue Elisa tai Saunalahti) vai onko ongelmana vain mobiilidatan toimivuus? Nopeiten tuota asiaa päästään selvittämään häiriöilmoitusten puolelta asiakaspalvelusta 010190240 (mpm/pvm) mikäli ongelma on itsessään liittymässä, mutta jos tuo on vain laitteen asetuksista kiinni niin voidaan toki täälläkin neuvoa 🙂 Kerrotko vielä laitteen merkin ja mallin missä tuo SIM-kortti on sisässä? 🙂

Osallistu keskusteluun