Vastattu

liittymä suljettu

  • 18 kesäkuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 936 katselukerrat

Suljitte sitten liittymäni ilman mitään ennakkovaroitusta. Ei viestiä tai mitään. Tarkistin verkkohäiriöt ja paikkakunnallani niitä oli ja luulin että kyse oli siitä. Liittymä auki nyt!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Vanillja 19 kesäkuu 2019, 09:13

Moikka @Fadeoit ja tervetuloa Omayhteisöön! Tuo Omaelisa kannattaa tosiaan ihan ensimmäisenä tarkistaa, löytyykö avoimia laskuja. Voit laittaa myös meille yksityisviestitse tietosi tätä kautta elisa.fi/omayhteisotiimi niin voidaan yhdessä selvitellä syytä siihe, miksi liittymä ei toimi ja onko se mahdollisesti meidän päässä suljettu .
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Ensimmäiseksi kannattaisi varmistaa OmaElisasta, että liittymällä ei ole avoimia laskuja. Etenkään sellaisia, jotka olisivat erääntyneet.

Ei Elisa sulje liittymää ihan tuosta noin vaan. Yleensä taustalla on jotain häikkää ja veikkaan, että valtaosassa tapauksia tuo häikkä on nimenomaan yhden tai useamman liittymän maksamattomat laskut.

Jos avoimia laskuja näkyy tuolla OmaElisassa, kannattaa ne myös maksaa sitä kautta. Näin liittymän avauspyyntö etenee käsittelyyn nopeammin kuin normaalisti verkkopankin kautta maksettaessa.

Jos ongelma liittyy verkkovikaan, kannattaa puhelin käynnistää uudelleen. Mikäli se ei auta, yhteys Elisan asiakaspalveluun ja vikailmoitus vetämään.
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Moikka @Fadeoit ja tervetuloa Omayhteisöön! Tuo Omaelisa kannattaa tosiaan ihan ensimmäisenä tarkistaa, löytyykö avoimia laskuja. Voit laittaa myös meille yksityisviestitse tietosi tätä kautta elisa.fi/omayhteisotiimi niin voidaan yhdessä selvitellä syytä siihe, miksi liittymä ei toimi ja onko se mahdollisesti meidän päässä suljettu .

Osallistu keskusteluun