Vastattu

Linja päälle VÄLITTÖMÄSTI


  • Satunnainen osallistuja
  • 15 kommenttia
Hölmöläisetkö on ainoat joita Elisa nykyään palkkaa?

Annoin aikoineen useita vaihtoehtoja, JOISTA LUONNOLLISESTI PALVELUNTARJOAJA TEKEE PÄÄTÖKSEN tai niin luulisi?

Miksi ***** ette sano suoraan, jos haluatte päästä maksavasta asiakkaasta. Voisi kertoa myös syyn miksi, kenties.

Sekin oli siellä vaihtoehdoissa, että vaihdan operaattoria, mutta ainoa mitä "asiakaspalvelu" on kyennyt tarjoamaan on latteudet, suoranainen valehtelu [todennettu asentajan lausuntoihin verratessa" ja ympäripyöreä *****a!

Olen koko ajan ollut sovitteleva ja sanonut mielelläni jatkavani, ensin en edes vaatinut mitään korvauksia toimimattomasta palvelusta, mutta kun ei tule kuin valheita ja uhkauskirjeitä "maksamattomista laskuista", joista ilmoitin hyvissä ajoissa etten tietenkäöän maksa toimimatonta, no hölmöläiset ei kai tajua? Täh.

Ja sitten, miksi myyjänne myy minulle korvaavan liittymän, jos ette halua selvästikään että olen asiakkaanne, kun KIUSAATTE ihan selkeästi pitkäaikaista asiakastanne! En nyt väitä, että yksittäinen työntekijä on kiusannut tarkoituksella, mutta KOKONAISUUS ON SELKEÄ!

Se 4g heti toimintaan (näette asiakasnumeroni) tai tässähän aletaan puhumaan kokonaisuutena jo rikoksen mitat täyttävästä kokonaisuudesta! Kaiken lisäksi ette edes ilmoittaneet asiasta mitään,. vasta omaelisasta huomasin!

MINÄHÄN ILMOITIN ETUKÄTEEN ETTEN MAKSA, SELITIN MIKSI JNE KUN EI TOIMI! KAIKEN HUIPUKSI MAKSOIN KILTISTI 3G SIIHEN ASTI ETTÄ SAIN 4G, VAIKKEI NÄILLÄ TIEDOIN OLISI TARVINNUT JA TOSIN SEKIN MENI RIKKO, TIEDÄ MIKSI , AIKA KOVIA SATTUMIA!

HUOM: Tarvitsen sen netin nyt käyttööni, jos haluatte päästä asiakkaastanne eroon, lopettakaa se sovitusti eli seuraavan edit. 1kk (2kk laskutusaika ainakin tässä ekassa) päästä. tämä nykyinen toimintanne on täyttä *****ilua. 

Ellei homma ala toimitaan, on luonnollista etten jatka asiakkaananne (sehän tuntuu olevan missionne), mutta sen voi sanoa suoraan.

Tällä menolla ette saa enää senttiäkään eli se NETTI PÄÄLLE - HETI! EI HUOMENNA, VAAN TÄNÄÄN!

Anteeksti muille käyttäjille kiroilu, mutta ei Elisalle, olenhan hissutellut teidän kanssa jo 3kk, eikä mikään ole edennyt mihinkään,  PÄIN VASTOIN OLEN TAAS MENETTÄNYT LISÄÄ RAHAA, ja 8asiakaspalvelija ei tajua edes sitä, että TOTTA ***** SULJEN LIITTYMÄN, JOKA EI TOIMI, ITSEHÄN SIITÄ ILMOITIN, ETTÄ MAKSU LOPPUU NYT!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi AK11 10 elokuu 2015, 16:04

Tämä homma ratkesi, tiedoksi vielä kaikille uteliaille.

Nyt sain lähelle erinomaista palvelua Elisalta.

Ja yksi syy näihin kestäneisiin sekoiluihin voi olla se että hoisimme asiaa sähköpostein, jolloin nuo sekaantumiset ehkä luonnollisempia.

Ps. Tässähän ei puhuttu sinällään 4g:n toiminnasta, kuten jtkut lopussa, mutta joo selvillä on ja ihan hyvin meni lopulta.

Katso alkuperäinen viesti

38 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Jos on asiat noin pahasti solmussa niin asiahan korjaantuu liittymän irtisanomisella ja siirtymällä toisen operaattorin asiakkaaksi.

Mutta jos on kysymys määräaikaisesta sopimuksesta niin sitä ei voi irtisanoa yksipuolisella ilmoituksella muuten kuin ettei palvelu ole palvelukuvauksen mukainen.

http://saunalahti.fi/attachment/content/Palvelukuvaus-Saunalahti-Mobiililaajakaista.pdf?_ga=1.260275657.515785120.1439121321
Niin asiat on pahasti solmussa teillä Elisalla.

Koska se linja on päällä? Onko täällä sellaista väkeä, asiakaspalveluunne on sähköpostikin lähetetty.

Itse lähetitte vielä 2kk laskun, jos suljettu laittomasti 1kk kohdalla, ette saa sitä yhtäkään kuukautta.

Kuka avaisi sen Elisan solmun?

Toimintaa.

Ja vielä kerran. Sopimus purkautui silloin, kun se meni rikki, ja asentajannehan on todennut, että päässänne oli vikaa, koska "korjasi vian".''

Nyt sitä toimintaa!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Asiakaspalvelumme on kiinni.

Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kai AK11 ymmärtää nyt meuhkaavansa julkisella keskustelupalstalla? Se, että tulee tänne kirjoittamaan sekavia sepustuksia sopimustilanteistaan ja asettamaan ukaaseja ,ei taida ajaa asiaansa tässä tilanteessa. Ei, vaikka käyttäisit kuinka "luovasti" punaista tekstiä ja CAPS LOCKIA.

Jos todella tarkoitit purkaa tilanteesi kaikelle kansalle, kannattaisi hieman kertoa myös siitä tilanteessasi. Äskeisestä aloituksestasi kun ei saa mitään selvää käsitystä oikein mistään, ellei omaa taustatietoja tapauksesta. Ja jos taas tarkoitit tuon keskustelunavaukseksi Elisan kanssa, niin miksi kirjoittaa se keskustelupalstalle?
Kuten sanoin, ei viestistäsi käy oikein selvästi selville muuta kuin se, että olet varsin vihainen. Koet Elisalla olevan ilmeisesti jotain suuria salaisia tavoitteita juuri Sinua kohtaan. Ja nyt oletkin siis ilmeisesti ladellut joitain erilaisia (vaihto-)ehtoja Elisalle, siitä kuinka haluat Elisan toimivan juuri Sinun tapauksessasi.
Minulla ei henkilökohtaisesti ole kiinnostusta edes kuulla tästä tarkempaa versiota, voin olettaa sen olevan hyvinkin pitkä ja kauan jatkunut tapaus. Mutta sitä ihmettelen, että miksi todellakin haluat Elisan avaavan sinulle yhteyden, jos ei se toimi/miellytä? Miksi ihmeessä tällainen taistelu palvelusta, joka on sinulle kaikkea muuta kuin mieluinen?
Minä ainakin otan palveluni sieltä, mistä parhaiten ja minulle sopivamman saa.
Toivottavasti saat asiasi kuntoon! Kaikin mahdollisin ja tarvitsemisin tavoin.
Piampi kirjoitti:
Kai AK11 ymmärtää nyt meuhkaavansa julkisella keskustelupalstalla? Se, että tulee tänne kirjoittamaan sekavia sepustuksia sopimustilanteistaan ja asettamaan ukaaseja ,ei taida ajaa asiaansa tässä tilanteessa. Ei, vaikka käyttäisit kuinka "luovasti" punaista tekstiä ja CAPS LOCKIA.

Ihan  nopeasti, yhteyshän toimii loistavasti, siksi se on KORVAAVA. Toimimattoman korvaava.
Eikä tässä ole tarkoitus käydä debattia sen enempää, TÄMÄ ON VIESTI ELISALLE, totta kai se on sekava, vain Elisa tietää mitä se meinaa - eli en antanut mitään erikoista tietoa mistään julki, paitsi tästä luokattomaksi kohonneesta palvelusta.
Edit. Niin ja siksi tänne, koska en keksi mistä muustakaan väkeä tavoittaisi sunnuntaina. 
Ediit2: Selvennän vielä, että totta kai asiakas päättää onko asiakas vai ei. Elisan viallisen palvelun takia minä annoin vaihtoehdot (vaihdan uuteen, lähden kävelemään...), eihän Elisa voi sanoa "maksa toimimatonta linjaa", vaikka toki niin yrittääkin. Elisan tehtävä olisi sitten päättää mitä se tekee, ei ole saanut 3kk mitään aikaiseksi ja siksi on tämä tilanne.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
4G / 3G ovat mobiilitekniikoita. Eli käyttävät siirtotienään radioaaltoja. Ei ole mitään linjaa jota pitkin data kulkisi sinun liittymästäsi tukiasemaan. 

Vikailmoituksia voit kyllä tehdä 24/7. Se on aina auki.
Saivarteletko vai hyväntahtoisesti?

Omaelisassa lukee siis punaisella ihan piloilla linjan katkaistun ja *****ilun multiihuipentumaksi vielä viikonloppua ennen.
Kyllä täällä varmasti elisan palkattuakin väkeä seikkailee, oli niin sunnuntai eittä, että nyt toimintaa.

Edellä keskustelleet eivät käsittääkseni ole Elisan väkeä!
Käyttäjätaso 7
AK11 kirjoitti:
Kyllä täällä varmasti elisan palkattuakin väkeä seikkailee, oli niin sunnuntai eittä, että nyt toimintaa.

Edellä keskustelleet eivät käsittääkseni ole Elisan väkeä!

Palstatiimi ei ole töissä sunnuntaina ja muut mahdolliset elisalaiset eivät hoida asiakkaiden ongelmia , vaan surffaavat täällä yksityisesti.

http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tiedotteet/Moderaattorit-palstatiimi/m-p/451762#U451762

PS. Vikapalvelu päivystää 24/7.

Asiakaspalvelumme on kiinni.

Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.

Vastaanotamme häiriöilmoituksia, PUK-kyselyitä ja ilmoituksia  kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.

Puh. 01019 0240 (mpm/pvm)
Olethan laittanut asiakasnumerosi Omien asetuksien  Henkilökohtaisen profiilin Henkiökohtaisiin tietoihin, jotta palstatiimiläiset voivat nähdä mistä yhteydestä on kysymys.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Onkohan taas joku antanu ittensä höynäyttää määräaikaiseen sopimukseen ja nyt potuttaa :smileycool:.

Mullakin olis paljon laskuja joista haluaisin eroon vain sanomalla että EN MAKSA,mutta kun se maailma ei ny vaan sillai toimi 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Nämä ovat kuitenkin aina yhtä käsittämättömiä, ketkä tänne tulevat meuhkaamaan, että pitää milloin mitäkin palvelua, päivitystä, hyvitystä ymv. saada välittömästi.

Ja aloittajalle esitän yhä jatkoihmettelyni; miksi kirjoittaa tänne hyvin sekava viesti, joka kuitenkin tarkoitettu Elisalle, eikä "ulkopuolisille". Miksi ei ottaa sitten yhteyttä suoraan Elisaan/tahoon joka tietää tilanteesi? Tai sitten jos välttis tänne haluaa kirjoittaa, niin sitten kannattaa kirjoittaa niin, että lukijakunnalla on edes jotain mahiksia pysyä mukana ajatuksenkulussasi. Pelkkää vaatimista, kiroilua, uhkailua, sekä paljon erikokoisia ja -värisiä kirjaimia oli nyt se, mikä jäi käteen ainakin minulle viestistäsi. Päällimmäinen ajatus on, ettei ole ihme, ettei Elisa asioita kanssasi ole pystynyt ratkomaan. Mutta tämä pitkälti johtuu siitä, ettet oikein mitään ongelmaa esittänytkään viestissä. Muuta kuin sen, että Elisa ihan vain kiusallaan ja järjestelmällisesti sinua ****aa, ********ta ja vielä kaiken lisäksi *****lle!
Jos et halua kertoa julkisella keskustelupalstalla asiaasi, ei kannata kirjoittaa julkiselle keskustelupalstalle. Ole ennemmin yhteydessä suoraan Elisaan.
Ja jos tämä sinun kiusaaminen on jatkunut jo noin pitkään, eikä ole mikään akuutti ja uusi juttu, niin kannattanee olla virka-aikaan liikenteessä. Sunnuntai-iltapäivänä keskustelupalstalle kirjoitettu aggressiivinen ja turhautunut kirjoitus ei ole se tehokkain tapa pyytää palvelua. Soita aspaan tai vikapäivystykseen, kumpaa tilanteesi sitten vaatiikin. Tuntojasi voit sitten muuten purkaa jollain siihen sopivalla foorumilla.
Sokrates kirjoitti:
AK11 kirjoitti:
Kyllä täällä varmasti elisan palkattuakin väkeä seikkailee, oli niin sunnuntai eittä, että nyt toimintaa.

Edellä keskustelleet eivät käsittääkseni ole Elisan väkeä!

Palstatiimi ei ole töissä sunnuntaina ja muut mahdolliset elisalaiset eivät hoida asiakkaiden ongelmia , vaan surffaavat täällä yksityisesti.

http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tiedotteet/Moderaattorit-palstatiimi/m-p/451762#U451762

PS. Vikapalvelu päivystää 24/7.

Asiakaspalvelumme on kiinni.

Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.

Vastaanotamme häiriöilmoituksia, PUK-kyselyitä ja ilmoituksia  kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.

Puh. 01019 0240 (mpm/pvm)

Voiko vikapalvelu palauttaa linjan ja tehdä tuollaisen ratkaisun? Yleensä ne tuntuu olevan jotain omassa kodissaan olevia, joilla ei ole sellaisia mahdollisuuksia? Vai.
Veccu kirjoitti:
Onkohan taas joku antanu ittensä höynäyttää määräaikaiseen sopimukseen ja nyt potuttaa :smileycool:.

Mullakin olis paljon laskuja joista haluaisin eroon vain sanomalla että EN MAKSA,mutta kun se maailma ei ny vaan sillai toimi :)

Maksat siis esim. sähköstä, jota et saa vai?

Vai etkö lukenut avausta, se kyllä selviää siitä.
antero kirjoitti:
Olethan laittanut asiakasnumerosi Omien asetuksien  Henkilökohtaisen profiilin Henkiökohtaisiin tietoihin, jotta palstatiimiläiset voivat nähdä mistä yhteydestä on kysymys.

Juu lisäsin tämän yhteydessä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
  • ?  Vikapalvelu voi tehdä liittymälle "perustemput", eli esim. dslam-portin resetoinnin tai liittymän uudelleenprovisioinnin. Jos liittymä ei sillä lähde toimimaan, voivat he avata häiriötiketin ja siirtää sen kentällä operoivan urakoitsijan työjonoon, josta se sitten huomenna otetaan työn alle.

    Eli jos tuonne tänään on sinulla itselläsi mahdollisuus soitella, saat hommaa kenties jo tänään "vireille", mutta et välttämättä kuntoon asti, jos hommaan tarvitaan jotain tekemistä kentällä (maastossa) asti.
  • Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    AK11 kirjoitti:

    Voiko vikapalvelu palauttaa linjan ja tehdä tuollaisen ratkaisun? Yleensä ne tuntuu olevan jotain omassa kodissaan olevia, joilla ei ole sellaisia mahdollisuuksia? Vai.

    Eihän tässä ole lainkaan selvinnyt millaisia ratkaisuja sinä nyt olet edes vailla, muuta kuin että haluat linjan auki VÄLITTÖMÄSTI. Ja että Elisa lakkaisi kiusaamasta sinua. Neuvo vikapäivystykseen soitosta tuli nyt sen takia, että sulla selkeästi on jotain vikaa ja halusit saada jonkun elisalainen kiinni vielä näin sunnuntaina. Tuo on ainoa tapa saada.

    Paha kenenkään täällä mitään sen kummemmin käydä neuvomaan, kun et halua täällä jakaa ongelmiesi yksityiskohtia. Tai edes joitain kohtia..

    Mutta luulenpa, että jos sun linjat olis mahdollista avata, ne olisi jo avattu. Ja koska näin ei ilmeisestikään ole käynyt, niin siinä on joku syy, miksi näin ei ole käynyt. Ja sitä syytä sun nyt kannattaa selvittää ja hoitaa. Yksinkertaista ja loogista. Eikö totta!
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +2
    Muuten varmaan joo näin, mutta jos nyt oikein tämän kovasti tuohtuneen asiakkaan tilanteesta ymmärsin niin kyse on 4G yhteydestä. Mitäs se dslamin napittaminen semmoisessa auttaisi? Vaikka hän nyt tässä "linjaan" viittaakin. Hän on myös tehnyt tämän vuodatuksensa mobiililaajakaistat keskusteluryhmään.

    "Se 4g heti toimintaan (näette asiakasnumeroni) tai tässähän aletaan puhumaan kokonaisuutena jo rikoksen mitat täyttävästä kokonaisuudesta! Kaiken lisäksi ette edes ilmoittaneet asiasta mitään,. vasta omaelisasta huomasin!"

    Rationaalinen ja fiksu ihminen hoitaisi tämän asian näin:

    1) soitto numeroon 01019 024

    2) vikailmoitus, jossa kertoisin mikä on ongelma ja mitä olen jo tehnyt itse vian selvittämisessä

    3) odottaisin kärsivällisesti, että vika korjataan n. 3 työpäivän kuluessa vikailmoitukseni jättämisestä

    4) odotellessani kävisin lähimmältä R-kioskilta ostamassa toisen operaattorin prepaid-liittymän, jolla surffailisin tuon viankorjauksen ajan.

    Mutta kun näin ei toimi, niin tulos on sitten tällainen hässäkkä. Eipä minulla muuta tällä kertaa.
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    kimppikoo kirjoitti:
    Muuten varmaan joo näin, mutta jos nyt oikein tämän kovasti tuohtuneen asiakkaan tilanteesta ymmärsin niin kyse on 4G yhteydestä. 

    Taitaa olla käytössä sekä mobiiliyhteys, ainakin ketjusta http://yhteiso.elisa.fi/t5/Laajakaistaliittym%C3%A4t/adsl-virhe-ja-miten-otan-yhteytt%C3%A4-ei-puhelin/m-p/448718 päätellen arvelisin niin.

    3G/4G-liittymille harvoin on mitään "taikatemppuja" tarjolla, ainakaan sunnuntaisin, sen sijaan ADSL:iä voidaan "herätellä" dslam-portteja/tilaajakortteja resetoimalla.
    Hässäkkä tässä on siksi, että tätä on 3kk selvitetty ja kärjistäen sanottuna siis minulta on katkaistu linja, koska:

    A. olen maksanut 9v asiakkaana kaiken.
    B. aiempi linjani, adsl, ei toiminut, ja minulle mm. valehdeltiin siitä [asiakaspalvelu vrt. asentaja] ja luonnollisesti, kun olin jo maksanut paltiarallaa 200 euroa toimimattomasta linjasta ilmoitin, ETUKÄTEEN, että nyt loppuu maksaminen
    C. Tyhmänä tarjouduin kuitenkin vielä jatkamaan Elisalla, ajattelin, että maksava asiakas kelpaa
    D. Myivät uuden paketin, kerroin ostaessa vielä tilanteen, ei ongelmaa.
    F. Katkaisivat yhtäakkiä, kun en ole maksanut karhumaksuja adsl:stä, mitä en luonnollisesti maksa ja luulin sen olevan jo hallussa.

    Kaiken huippu, nyt ne kyselee "haluatko purkaa liittymäsi"?

    Jos Elisa haluaa pakottaa minut ulosottouhkauksillaan järäempiin toimiin näillä todennetuin faktoin, sitten se kai niin on.

    Itse olisin vain koko ajan halunnut saada toimivan internetythteyden ja nyt ne *****et meni ja katkaisi sen.

    Siksi piti tulla tänne, koska haluan sen päälle nyt enkä viidestoista päivä.
    Käyttäjätaso 7
    AK11 kirjoitti:
    olin jo maksanut paltiarallaa 200 euroa toimimattomasta linjasta ilmoitin, ETUKÄTEEN, että nyt loppuu maksaminen

    F. Katkaisivat yhtäakkiä, kun en ole maksanut karhumaksuja adsl:stä, mitä en luonnollisesti maksa ja luulin sen olevan jo hallussa.

    "En maksa" -ilmoitus ei ole mikään virallinen irtisanominen. Jos liittymän haluaa lopettaa, sopimus pitää irtisanoa, tai tässä tapauksessa sen olisi voinut todennäköisesti myös purkaa päättymään välittömästi.
    Kiitos vastauksesta Sakari, tässä tilanteessa ei siis vikapalvelu ilmeisesti auta, mutta mitä pitäisi tehdä.

    On täysin selvää, että olen tässä asiassa oikeassa (vaikka itse sanonkin) eli minulla kuuluu olla liittymä AUKI, ei ole kyse mistään maksamattomista laskuista, joita lain puitteissa pitäisi maksaa!

    Minulla menee tässä koko ajan rahaa, kun joudun olemaan varayhteyksillä sen vaan sanon, että Elisan on turha kuvitella että asia jää tähän ellei se linja aukene ja joku saa selvittää minulle miten sen saan tehtyä! Ellei täällä auta"

    Asiakaspalvelunne kanssa minulla ei ole pahemmin mielenkiintoa puhua mistään, oikeastaan yhtään kunnon vastausta en ole sieltä saanut, kai teillä on siellä jotain päättäjiäkin paikalla?

    Se on sitten ihan eri asia, jos minä tai Elisa haluaa sulkea linjan sen jälkeen.

    Minulle on toimitettu lasku 4G:Stä elokuun loppuun asti ja sinne asti se tulkoon ainakin auki olemaan!

    On se nyt ihan tosi kumma, että tällaisesta asiasta tehdään tällainen ongelma, Elisan päässä. Siksi käytän sanaa "hölmöläinen", kun ihmettelen eikö mene jakeluun  oikeasti vai onko tässä joku salaliitto takana?

    Niinhän se juttelu muuttui nopeasti, kun ilmeni, että asentajan ja asiakaspalvelun jutut on aivan erilaisia!
    kv36 kirjoitti:
    AK11 kirjoitti:
    olin jo maksanut paltiarallaa 200 euroa toimimattomasta linjasta ilmoitin, ETUKÄTEEN, että nyt loppuu maksaminen

    F. Katkaisivat yhtäakkiä, kun en ole maksanut karhumaksuja adsl:stä, mitä en luonnollisesti maksa ja luulin sen olevan jo hallussa.

    "En maksa" -ilmoitus ei ole mikään virallinen irtisanominen. Jos liittymän haluaa lopettaa, sopimus pitää irtisanoa, tai tässä tapauksessa sen olisi voinut todennäköisesti myös purkaa päättymään välittömästi.

    Se että Elisan päässä on vika, eikä liittymä toimi, on Elisan ongelma ei minun. Se purkautui silloin.

    Huom. Tässä ei tarvitse debattia kuin Elisan väki, kiitos.

    Ja useasti sanoin, että tietysti irtisanotaan, kun selvitätte homman. Ainoa selvitys oli valehtelu.
    Käyttäjätaso 7
    AK11 kirjoitti:
    Se että Elisan päässä on vika, eikä liittymä toimi, on Elisan ongelma ei minun. Se purkautui silloin.
    Ei sopimus itsestään purkaudu, se pitää purkaa. Siis se on sellainen aktiivinen toimenpide, joka vaatii vähän enemmän kuin "mä en haluu" -parkumisen.
    kv36 kirjoitti:
    AK11 kirjoitti:
    Se että Elisan päässä on vika, eikä liittymä toimi, on Elisan ongelma ei minun. Se purkautui silloin.
    Ei sopimus itsestään purkaudu, se pitää purkaa. Siis se on sellainen aktiivinen toimenpide, joka vaatii vähän enemmän kuin "mä en haluu" -parkumisen.

    Sinä, kun olet niin innokas maksamaan tyhjästä noiden "mielipiteitesi" perusteella, sinähän voit ratkaista helposti kaiken ja maksaa nämäkin "ongelmarahat".

    Sopimus purkautuu, kun palveluntarjoaja ei kykene sitä toimittamaan ja kaiken lisäksi huijaa ja tekee muuta jota tässä nyt ei sen enempää, sano sinä mitä tahansa. 

    Osallistu keskusteluun