-
-
Uusi OmaYhteisön jäsen
-
2 kommenttia
Itselläni ja äidilläni on molemmilla käytössä Saunalahden mobiililaajakaista (tikkuina molemmilla Huawei E1820), joka Helsingissä sijaitsevassa asuinrakennuksessa (tiiliverhoiltu rivarikämppä) pätkii jatkuvasti (pahimmillaan kymmeniä kertoja tunnissa) tai yhdistää vasta useamman yrityksen jälkeen. Oma koneeni on Mac (OS X v.10.6.8.) ja PC pyörittää Windowsin 7:aa. Päivitykset sun muut kikat (kokeiltu molemmissa koneissa eri USB-porteissa, ilman lisäjohtoa ja johdon kanssa, eri huoneissa, ikkunoiden läheisyydessä jne.) on kokeiltu, mutta pätkiminen ei lopu. Oma mokkulani toimii Kuopiossa huomattavasti paremmin, vaikka siellä on viimeisen viikon aikana esiinytynyt pätkimistä normaalia enemmän. Viime vuonna tein tästä samasta kohteesta vikailmoituksen ja tällöin yhteys mielestäni parani, mutta tilanne huononi kuitenkin ja nyt alkaa taas molemmilta menemään hermot pätkimiseen. Häiriökartan mukaan ei tällä alueella häiriötä pitäisi olla.
Olisin tehnyt vikailmoituksen verkossa, mutta mitään lomaketta en saa mistään auki vaikka sellaisesta puhutaankin "ilmoita toimintahäiriöstä" osiossa. On vain puhelinnumero, mutta kyllähän vikailmoitus on voitava tehdä sähköisesti kerryttämättä puhelinlaskua kirsikaksi kakun päälle! Miten siis tehdä vikailmoitus sähköisesti?
Tätä viestiä kirjoitettaessa yhteys on jo katkennut neljästi (ja aikaa kulunut max.15minuuttia...).
icon
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi aiccu 16 toukokuu 2012, 21:06
Kuulema pitkään jatkunut pätkiminen on merkki katvealueesta...ts. vaihtaa pitäisi lankojapitkin tulevaan laajakaistaan.
Katso alkuperäinen viesti