Vastattu

Miksi uusi tilaus ei aktivoidu?

  • 5 toukokuu 2018
  • 5 kommenttia
  • 477 katselukerrat

Tilasin eilen netistä (elisa.fi) paketin mihin kuuluu kuukauden netti,puhelut ja tekstarit,maksoi 24,90e mutta nyt tämänhetkinen tekstiviestipaketti loppuu tänäyönä niin tuli vaan tieto siitä ja ohjattiin tilaamaan uusi paketti ym..nettiviikkoni taas loppuu huomenna mutta kaiken tämän jutun ydin on siis se ettei uusi pakettini aloita toimintaansa vaikka tililtä maksu on veloitettu sekä viestinä tuli tilauksen jälkeen niinsanottu tilausvahvistus.mitä pitäisi tehdä? Vai alkaako paketti toimia kun huomenna edellinen nettipaketti loppuu? Onko tietoa? T;nina
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 5 toukokuu 2018, 12:22

Normaalisti uusi paketti aktivoituu vasta , kun vanha on kulunut loppuun. Odottelepa huomiseen asti ja jos silloin ei ala toimia , niin sitten yhteyttä aspaan.
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Normaalisti uusi paketti aktivoituu vasta , kun vanha on kulunut loppuun. Odottelepa huomiseen asti ja jos silloin ei ala toimia , niin sitten yhteyttä aspaan.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Jos aiempi nettipaketti on voimassa, alkaa uusi paketti edellisen loputtua. Kahta samanaikaista nettipakettia ei voi olla käytössä.

Muokkaus: Sokrates ehtikin jo.
Ok.odottelen ylihuomiseen niin sitten ainakin on kaikki entiset paketit loppuu niin toivottavasti sit jatkuu uudella.kiitos!! Terveisin;nina:)
Hei! Laitoin eilen viestiä siitä miksi uusi pakettini ei lähde toimimaan.laitoitte viestiä et odota huomiseen,no odotin ja tänään lähti nettikuukausi toimimaan mutta paketissa oli kuukauden netti,puhelut sekä tekstiviestit ja niistä puheluista ja tekstiviesteistä ei ole tullut viestiä eikä niitä ole.miksiköhän näin et osa toimii ja osa ei.nyt mulla on siis enää ainoastaan kuukauden netti käytössä mutta ei puheluita ,eikä tekstareita??? T;nina
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Jos laitat maksuttoman tekstiviestin TILI numeroon 18258 niin mitä tuo sanoo?

Osallistu keskusteluun