Kysymys

Miten elisa/saunalahteen saa viestin ettei tikku toimi

  • 3 joulukuu 2009
  • 1 kommentti
  • 446 katselukerrat

😠 😠 >:(
Olen uusi ja vihainen saunalahden mobiilitikun omistaja. Välillä yhteys toimii. Eilen minuutteja kerrallaan, sitten yhtäkkiä sivu hävisi (kymmeniä kertoja) ja näytössä lukee ettei saada yhteyttä www.sivustolle.

Netin kautta en päässyt tietenkään saunalahden asiakaspalveluun. Soittamalla pääsin monen vaiheen kautta jonkin naisen puheille joka sanoi että asiakaspalvelussa on nyt vapaata ja hän yhdistää ja siellä vastataan heti. Sinne meni harakoille 17 min soittoaikaa. Odotusmusiikkia jaksoin kuunnella tuon 17 min, sitten katkaisin.

Voisiko joku neuvoa, miten saan yhteyttä asiakaspalveluun? Olen yrittänyt nyt netinkin kautta. Kun valitsen asiakaspalvelun niin se heittää taas uudet nopat ja vaihtoehtoja, josko haluan vaihtaa liittymää tai tehdä muutoksia tai purkaa. Tein vuoden sopimuksen.

Miten saisin vain kysyttyä neuvoja?

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Mikäli tuo sama ilmoitus tulee vastaan useamman sivuston kohdalla, ongelma lienee verkon voimakkuudessa tai resursseissa/ruuhkaisuudessa.

Tuonne voit ottaa yhteyttä datasiirtoon liittyvissä ongelmissa liittyen kuuluvuusongelmiin:
http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/puhegprs.php

Vastausta odotellessa voisit kokeilla Tikkua hieman eri kohdassa. Eli väliin USB-johto. Merkkivalon värin perusteella voisi saada suuntaa, mikä olisi paras tikun paikka.

Onko sinulla muuten MobiililaajakaistaPaketti? Siinähän on 14 vuorokauden tyytyväisyystakuu.

Osallistu keskusteluun