Kysymys

Mobiili-laajakaista ja asiakaspalvelu

  • 24 helmikuu 2009
  • 27 kommenttia
  • 989 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

27 kommenttia

???
Itsellä ei pieniä katkoksia lukuunottamatta ole ollut isompia murheita mokkulan kanssa.
Asiakaspalvelu on ainoa huolenaihe. Mokkula- ja puhelinliittymä ovat määräaikaisia. Ohjeissa kehoitettiin laittamaan sähköpostia 4kk ennen liittymän päättymistä.
Itse laitoin n 6kk ennen pyynnön päättää liittymät sopimuksen päättymisajankohtaan.
En ole kuitenkaan saanut asiakaspalvelusta mitään palutetta asiasta.

edit korjaus asiaan . Viesti oli tullut oma saunalahteen. Jostakin syystä sähköpostiin ei ollut tullut ilmoitusta

Yksi tapa on valittaa asiasta ensin kuluttaja-asiamiehelle Helsinkiin, ei siis kuluttajaneuvontaan, ja vaatia kys. instanssia ryhmäkanteen nostamiseen HUIJAAVIA YHTIÖITÄ VASTAAN. Koska vain kuluttaja-asiamies voi ryhmäkanteen saattaa vireille, niin tuleetätä vaatia ja jos kohta ei mitään tapahdu voi asiamiehen toimista taasen valittaa seuraavaan portaaseen, mutta toivoisin, että tähän ei jouduta. Korvaukset voisivat mielestäni perustua yhtiöiden saamaan perusteettomaan hyötyyn, eli niihin rahoihin, joista ei ole annettu asiakkaalle vastinetta, joka on laskujeni mukaan miljoonia euroja ja jotka ei edes kuulu kys. yhtiölle.

Laittakaa vaikka tänne tieto, kuinka moni on valmis osallistumaan ryhmäkanteeseen ja mitä yhtiötä asia koskee.

Itselläni on kohteena Sonera.


Luulisin, että melko hyvä konsti on myös tarpeeksi monen pettyneen kuluttajan suora yhteydenotto Viestintävirastoon. Helppoa kuin kuin mikä suoraan vaikka tällä nettilomakkeella: http://www.ficora.fi/index/yhteystiedot/palaute.html.stx

Eiköhän ala Saunalahti/Elisa hätyytellä hiukan ponnekkaammin laitetoimittajaa laittamaan nopeudet asialliselle tasolle. Viestintävirastolla on kaikenlaisia konsteja laittaa operaattori ruotuun (toimilupa katkolle, kunnon uhkasakko jne.).

Osallistu keskusteluun