Vastattu

Mobiilidatan käyttö ei onnistu Suomen ulkopuolella?

  • 25 tammikuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 708 katselukerrat

Ongelmana on ollut useamman vuoden Elisan mobiiliverkon toimimattomuus ulkomailla ollessa. Kyse ei voi olla laitteesta, sillä Elisan liittymä on ollut käytössä useammassa omistamassani puhelimessa vuosien varrella. Välissä on ollut myös Telian liittymä, ja ongelmia ei sen kanssa ollut.
Käytössäni on siis Saunalahti huoleton premium -liittymä, jonka pitäisi sisältää kuukaudessa lisämaksutonta datasiirtomäärää 10Gt:tä. Olen tarkastanut oman liittymäni estot, eikä niitä ole tai ole koskaan ollutkaan. Onko kukaan törmännyt samaan ongelmaan, ja kuinka tämän voisi ratkaista? Tällä hetkellä tarve verkkoyhteydelle olisi välttämätön.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 25 tammikuu 2019, 20:34

Jos estoja ei ole päällä ja puhelimessa on verkkovierailut (roaming) sallittuna, kannattaa kokeilla manuaalista verkkohakua.

Joissain tapauksissa myös puhelimen käynnistäminen uudelleen voi auttaa.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Jos estoja ei ole päällä ja puhelimessa on verkkovierailut (roaming) sallittuna, kannattaa kokeilla manuaalista verkkohakua.

Joissain tapauksissa myös puhelimen käynnistäminen uudelleen voi auttaa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro @Elina17001 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Lisäätkö profiiliisi tuon puhelinnumeron niin vilkaisen mille se näyttää? 🙂

Osallistu keskusteluun