Kysymys

mobiililaajakaista+?

  • 25 tammikuu 2009
  • 25 kommenttia
  • 4305 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 16 kommenttia
>:(

kohta 2kk olen odottanut mobiililaajakaista+ mukaan luvattua lisä sim korttia.

asiakaspalvelu loppui kun olin itselle ja vaimolle puhelimet ja liittymät avannut..

josko tähän joku jo vastaisi?

plehti? maximillian?

25 kommenttia


josko tähän joku jo vastaisi?


Profiilissasi ei ole henkilötietoja, joten sinun tapaustasi ei saa tutkittua.  Kannattaa lisäillä asiakasnumero.

- Kai / Saunalahti


josko tähän joku jo vastaisi?


Profiilissasi ei ole henkilötietoja, joten sinun tapaustasi ei saa tutkittua.  Kannattaa lisäillä asiakasnumero.

- Kai / Saunalahti

No nyt olis asiakasnumero profiilissa. Kiitos kuitenkin nyt nopeasta reagoinnista.
Itse olen kohta kuukauden odotellut...
Mokkula saapui jo viime viikolla, vielä kun sen SIMin saisi...
Täällä odotellaan tikkua, SIM-kortti on tullut eli miten pitkään täytyy NETTITIKKUA odotella
Eräs tuttuni ihmetteli samaa, että missäs se sim on, kunnes tajusi tutkia vähän tarkemmin SL:lta saapuneita papereita ja siellähän se oli kirjeessä papereiden seassa  😉

Eräs tuttuni ihmetteli samaa, että missäs se sim on, kunnes tajusi tutkia vähän tarkemmin SL:lta saapuneita papereita ja siellähän se oli kirjeessä papereiden seassa  ;D


Toivottavasti ei ollut noiden papereiden seassa, on nimittäin jo kierrätykseen menneet..  ::)
Tuskinpa kuitenkaan sopimusehtojen mukana tulee...
Hiukan kyllä tuntuu kestävän tuon toimitus, puhelimen saa parissa päivässä, mutta SIMin ilmeisesti parissa viikossa.... 😉
Käyttäjätaso 3

Toivottavasti ei ollut noiden papereiden seassa, on nimittäin jo kierrätykseen menneet..  ::)
Tuskinpa kuitenkaan sopimusehtojen mukana tulee...


Kortti (luottokortin kokoinen) tulee teipattuna sopimus A-neloseen kiinni.

-VJ-
Käyttäjätaso 2


Toivottavasti ei ollut noiden papereiden seassa, on nimittäin jo kierrätykseen menneet..  ::)
Tuskinpa kuitenkaan sopimusehtojen mukana tulee...


Kortti (luottokortin kokoinen) tulee teipattuna sopimus A-neloseen kiinni.

-VJ-


Jep niin tulee. Mulla meinasi mennä roskiin kun viimeksi liittymän tilasin 🙂
Kannattaa tarkoin katella mitä nakkaa roskiin. Ajattelepa jos roskisdyykkari löytää ja käyttää sun sim-korttia laskuusi...  :o  😎 😉 😉 😉
Käyttäjätaso 2

Kannattaa tarkoin katella mitä nakkaa roskiin. Ajattelepa jos roskisdyykkari löytää ja käyttää sun sim-korttia laskuusi...  :o  😎 😉 😉 ;D


Juuri tuon takia tarkastankin vielä kertaalleen ennen kuin vien paperit/lehdet keräyslaatikkoon ettei tarvitse jälkeenpäin katua 😃
ottaisiko joku saunalahdelta kantaa?
Itsekin tilasin tuon mobiililaajakaista plussan ennen joulukuun puoliväliä. Puhelin ja nettitikku tulivat viikossa, toista sim-korttia ei ole tullut vieläkään. Oma.saunalahti -sivulla lukee edelleen "tilauksessa". Mahtaakohan tulla koskaan?

Itsekin tilasin tuon mobiililaajakaista plussan ennen joulukuun puoliväliä. Puhelin ja nettitikku tulivat viikossa, toista sim-korttia ei ole tullut vieläkään. Oma.saunalahti -sivulla lukee edelleen "tilauksessa". Mahtaakohan tulla koskaan?


Sama juttu, "tilauksessa" lukee, eli tuskin on vielä saapunut...
Kyllä tuon sopimuspaperin luin kuitenkin sen verran, ettei siinä mitään korttia ollut mukana, ellei ollut jossain sopimusehtojen välissä sivulla 10 😉
Sama juttu täälläkin. Kohta kuukauden ollut liittymä tilauksessa, mutta toista SIM korttia ei ole tullut. Kohta menee hermot Saunalahden työskentelyyn. Ei pitäisi luvata sellasta mitä ei pysty toimittamaan.
Ongelma ratkesikin aika helposti. Saunalahden asiakaspalvelusta ohjasivat käymään Elisa Shopitissa. Sain sieltä kortin mukaan muutamassa minuutissa!
Perjantaina tuli sim, mutta kortin mukana lapussa lukee, että tämä on uusi sim, vanha lakkaa toimimasta,kun tämä on aktivoitu! :o
En siis uutta korttia ole tilannut, vaan multisimin, onko tämä taas sauniksen touhua???
En myöskään saa tällä uudella kortilla yhteyttä, valittaa vaan että "You can`t connect before register an available network"?
Ei anna myöskään manuaalisesti valita verkkoa...
Kyseessä siis Huawei E169 ja XP....

Oli muuten melkoinen työ saada edes toimimaan, taisi mennä puolivahingossa... ::)
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Perjantaina tuli sim, mutta kortin mukana lapussa lukee, että tämä on uusi sim, vanha lakkaa toimimasta,kun tämä on aktivoitu! :o
En siis uutta korttia ole tilannut, vaan multisimin, onko tämä taas sauniksen touhua???
En myöskään saa tällä uudella kortilla yhteyttä, valittaa vaan että "You can`t connect before register an available network"?
Ei anna myöskään manuaalisesti valita verkkoa...
Kyseessä siis Huawei E169 ja XP....

Oli muuten melkoinen työ saada edes toimimaan, taisi mennä puolivahingossa... ::)


Tuo aktivointi suoritetaan olemalla yhteydessä Asiakaspalveluun puhelimitse.

HUOM: Vaikka kyseessä on MultiSIM ja vanha kortti jäisi voimaan, tuolla vanhalla kortilla käynnissä oleva puhelu todennäköisesti katkeaa aktivointihetkellä. Sen vuoksi on tärkeää varmistaa tuo vanhan voimaan jääminen ennen uuden kortin aktivointia.
Käyttäjätaso 2
Jaa pitääkös kortti nykyään aktivoida? Ei ainakaan viime kesänä tarvinnut, kun Mobiililaajakaista Plussan tilasi.
Juuri ennen mulsimmin poistoa tilasin mobiililaajakaista plussan ja multismmin. En kyllä soitellut minnekään erikseen. Toiminut hyvin tähän asti.


Tuo aktivointi suoritetaan olemalla yhteydessä Asiakaspalveluun puhelimitse.

HUOM: Vaikka kyseessä on MultiSIM ja vanha kortti jäisi voimaan, tuolla vanhalla kortilla käynnissä oleva puhelu todennäköisesti katkeaa aktivointihetkellä. Sen vuoksi on tärkeää varmistaa tuo vanhan voimaan jääminen ennen uuden kortin aktivointia.


No niinpä tietenkin, kun pääsisi aspaan läpi... Tuon kanssa saakin taas varmaankin tapella, että molemmat kortit toimivat...
Miksi ei sitä voisi vain aktivoida itse vaikka oma.sauniksen kautta...
Ei ei ei ja vielä kerran ei...  >:(
Soitin aspaan ja sieltä todettiin, että kortti on jo aktivoitu, kehoitti laittamaan kortin puhelimeen, jotta saa verkkoyhteyden toimimaan.
Edelleenkään ei verkkoa ja edelleenkin oma.sauniksessa lukee multisimin kohdalla "tilauksessa".
Pitääkö uudestaan soittaa aspaan ja kysyä asiasta, tuurilla vielä sama henkilö vastaa...  ;D
Eikö aspan henkilökunta osaa hommaansa???
Sinänsä tuolla ei niin kiire ole, mutta periaatteessa, kun palvelu on tilattu, niin saisihan se toimiakin...
Tänään taas soitto aspaan ja nyt toimii.. :D
Rekisteröinti oli eka kerralla mennyt jotenkin pieleen, mutta nyt kun kokeilin puhelun jälkeen mokkulalla, niin 365kb/sek nopeudellla data siirtyy..  :o
Kerrankin nopeus on mitä luvataan, soneran laajakaistalla tilattu 8mb ja kuitenkin data liikkuu 5,5mb vauhdilla jatkuvasti... Aiemmin 2mb oli oikeasti 1,6mb...
Saunis sentään yltää luvattuun vauhtiin, vaikka se ei päätä huimaava olekaan...  🙂
edelleen tilauksessa ja korttia ei ole minulle tullut.

voikohan tän perusteella unohtaa myös laskun maksun, vai onko operaattorilla oikeus antaa huonoa palvelua ilman sen kummempia selityksiä? alkaa näyttää katastrofilta tämä 2 vuoden kytky..

vastatkaa nyt edes jotain?
haha.. alkaa tulla itku tän naurun sijaan...

Kävin elisa shopitissa hakemassa tuota korttia kun saunalahdelta eivät vaivaudu edes tähän threadiin enää vastaamaan, MITÄÄN..

No, täti elisa shopitissa laittoi mielestään multi simin, vaan 10 min tuosta asennuksesta varsinainen korttini kuolee pois käytöstä. Eli nyt on edessä numeroiden kopiointi uuteen simiin ja reklamaatio elisa shopittiin.

Sanoisin, että vaikka hinta on kohtuullinen sauniksella niin tällä palvelulla alkaa olemaan valmis maksamaan paremmasta PALVELUSTA.
yksi sim meni roskiin kun elisa shopitin täti ei osannut tehdä multisimmiä..

Nyt homma siis pelittää, mutta reklamaatio vetää kohtsillään.. Olin kuitenkin 2kk ilman kakkos simiä eli käytännössä en voinut käyttää usb modeemia lainkaan.

Jos tätä palstaa mainostetaan asiakaspalvelun keinona niin miksi asiakaspalvelua ei täältä saa? Paitsi toki sain kun tilasin kaksi puhelinta ja liittymät, toinen maksoi 732euroa. Melko tylsä homma kyllä..

Ja en kauheasti jaksa nurista palvelusta jonka hinta on kohdallaan, yleensä, mutta tämä yhtäkkinen vaikeneminen on syvältä.

Osallistu keskusteluun