Kysymys

Mobiililaajakaista+

  • 12 maaliskuu 2009
  • 3 kommenttia
  • 1390 katselukerrat

Jälleen täytyy ottaa asia esille, joskin tästä asiasta on kyllä keskusteltu useaan otteeseen jo ennenkin!!!
Missähän mahtaa viipyä tuohon mobiililaajakaistaan kuuluva nettitikku!!! Kuukausi sitten on tilattu liittymä ja multisimmi tuli viikossa vaan tikku puuttuu edelleen. Olen ollut eräänkin kerran asiakaspalveluun yhteydessä ja lähettänyt viestiä vaan mitään ei tapahdu. Kohtuudella pitkäksi alkaa venymään yhden tikun toimitusaika!!!

3 kommenttia

kai muistat pyytää hyvitystäkin....?  😉 ::)
Ilman muuta pyydän hyvitystä ja nyt jopa mietin, että kun olen joutunut itse ostamaan tuon tikun, kun sitä ei kuulu, niin lähetän vielä nettitikusta laskunkin Saunalahdelle korvattavaksi.
Se on ikävää kun tavallisissa sopimusasioissa pitää aina käyttää kaikki mahdolliset keinot ennenkuin alkaa tapahtua vaan kun tuo viimeisen viestin laitoin asiakaspalveluun, jossa kysyin, että minnekä osoitteeseen voi lähettää laskun itse ostamastani tikusta niin kappas vaan, kaksi päivää siitä vastasi asiakaspalvelu viestillä, että tikku on noudettavissa postitoimipaikasta!!!! Tuli niin nopea toimitus viimein ettei edes oma.saunalahti.fi sivun seurantasivulle kerinnyt tuo tikun postitus päivittymään!!  😉

Osallistu keskusteluun