Vastattu

Mobiililaajakaista ei toimi

  • 1 syyskuu 2018
  • 6 kommenttia
  • 796 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Sain netti kortin tänään 5 tuntia sitten. Myyjä kertoi, että aktivoituu eli on toimintakunnossa noin 0,5h kuluttua. Laitoin kortin jossain vaiheessa vanhaan Nokia Lumia 620 ja annoin PIN koodiksi ohjeen mukaisen 0000.
Router on edelleen täysin kuollut!
Mitä pitäisi tehdä?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rajatapaus 3 syyskuu 2018, 09:51

Hei Mattij ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Sim-kortilta kannattaa tosiaan ottaa pin-kysely pois käytöstä kokonaan. Mikäli pin-kyselyn poistaminen ei ratkaise ongelmaa, suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Saat yhteystiedot täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Sain netti kortin tänään 5 tuntia sitten. Myyjä kertoi, että aktivoituu eli on toimintakunnossa noin 0,5h kuluttua. Laitoin kortin jossain vaiheessa vanhaan Nokia Lumia 620 ja annoin PIN koodiksi ohjeen mukaisen 0000.
Router on edelleen täysin kuollut!
Mitä pitäisi tehdä?


https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/#hairioilmoitus-ota-yhteytta
Soita aspaan vikapalvelu on auki 24/7 joka päivä. Kuuntele robotin juttelut ensin niin lopuksi vastaa ihminen.
Käyttäjätaso 1
Laita simkortti uudelleen puhelimeen, ja ota pin-koodin kysely pois päältä. Laita se sen jälkeen kortti uudelleen routeriin ja kokeile toimiiko. Jos ei, voit joutua muuttamaan routerin asetuksia.
Käyttäjätaso 3
Joko sait Mattij tuon uuden SIM-kortin ja liittymän toimimaan? 🙂
Hei Mattij ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Sim-kortilta kannattaa tosiaan ottaa pin-kysely pois käytöstä kokonaan. Mikäli pin-kyselyn poistaminen ei ratkaise ongelmaa, suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Saat yhteystiedot täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Onko kyse itsenäisestä mobiililaajakaistasta vai lisäpalvelusta kiinteän laajakaistan yhteydessä? Ensin mainittu kuuluisi omalle mobiilialueelle, sillä tämä käsittelee kiinteää laajakaistaa.

Huomaa kyllä muutenkin tästä foorumista, että "Laajakaista"-osio on aika hiljainen verrattuna "Mobiililaajakaista"-foorumiin mikä kertoo vain sen että kiinteä toimii paremmin eivätkä ihmiset reklamoi siitä koko ajan Elisan yhteisöön toisin kuin mobiilissa aina jatkuvasti.

Toivottavasti sait ongelman kuntoon.
Käyttäjätaso 2
Siirrelty sopivammalle aihealueelle. 🙂

Osallistu keskusteluun