Kysymys

Mobiililaajakaista Nopsa -ongelma...

  • 30 tammikuu 2012
  • 3 kommenttia
  • 1796 katselukerrat



Ei jumal...  voi olla todellista. Asun 2km Kuopion keskustasta.
Hankin reilu vuosi sitten Nopsan, joka toimikin hyvin viime viikkoon asti.
On riittänyt tähän asti vallan mainiosti minulle surffailuun, asioiden hoitamiseen ja jopa pelailemiseenkin.

Viime viikolla ongelmat kuitenkin alkoivat. Nopeus on luokkaa vanhusten nainti, ei tahdo enää riittää maltti odotteluun.
Lataa sivua kun sivua (iltalehti, fb jne.) useita minuutteja, ja alkaa v*tutus hiipimään pikkuhiljaa hattuun.

Mikähän vikana?

Liittyyköhän jotenkin tähän? http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,20103.0.html ' TARGET='_blank

Pari päivää vian korjausta odoteltuani (sekä vikaa oman koneen päästä tuloksetta etsittyäni) otin yhteyttä asiakaspalveluun, josta vastattiin sanatarkkaan näin.

"Hei,
ilmoittamanne ongelmat johtuvat alueenne verkon ajoittaisesta ruuhkautumisesta. Pyrimme parantamaan alueen tilannetta mahdollisimman pian. Tarkempaa aikataulua ei ole valitettavasti tiedossa. Lisäsin asiakkuudelle 5 :n hyvityksen tulevalle laskulle. "

Odotan vielä pari päivää, ja jos vika ei korjaannu, jää tuo lasku hyvityksineen myös viimeiseksi Saunalahdelta. Heitän mokkulalla vesilintua ja käyn hakemassa alkon kautta DNA:n liikkeestä "kiinteän" laajakaistan.

Jos joku tietää, mistä kiikastaa, niin avatkoon sanaisen arkkunsa tähän lankaan. Kiitos ja (näillä näkymin) hyvästi!

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
MOBIILIverkon perusominaisuus. Toimii tai voi olla toimimattakin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Mahtuu vielä kivasti tyypilliseen nopeuden vaihteluväliin, joten et voi kuin äänestää jaloillasi  😉
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3


"Hei,
ilmoittamanne ongelmat johtuvat alueenne verkon ajoittaisesta ruuhkautumisesta. Pyrimme parantamaan alueen tilannetta mahdollisimman pian. Tarkempaa aikataulua ei ole valitettavasti tiedossa. Lisäsin asiakkuudelle 5 :n hyvityksen tulevalle laskulle. "

Odotan vielä pari päivää, ja jos vika ei korjaannu, jää tuo lasku hyvityksineen myös viimeiseksi Saunalahdelta. Heitän mokkulalla vesilintua ja käyn hakemassa alkon kautta DNA:n liikkeestä "kiinteän" laajakaistan.

Jos joku tietää, mistä kiikastaa, niin avatkoon sanaisen arkkunsa tähän lankaan. Kiitos ja (näillä näkymin) hyvästi!


Tuossa Asiakaspalvelun vastauksessa lukee, mistä kiikastaa. Voisit kuitenkin aluksi selvittää Teknisestä asiakaspalvelusta puhelin (09) 4243 0730 (eli sieltä minne häiriöilmoitukset tehdään), missä suunnassa olisi seuraava tukiasema. Voi siis olla, että vain se käyttämäsi tukiasema on tukkeutunut. Vaatii hieman tikun siirtelyä, jotta saisit yhteyden siihen toiseen tukiasemaan.

Osallistu keskusteluun