Vastattu

Mobiililaajakaista Nopsan hinta nousi ilmoittamatta 2 euroa kuussa

  • 14 maaliskuu 2016
  • 6 kommenttia
  • 632 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 8 kommenttia
Eli käytössä on ollut tuo Mobiililaajakaista Nopsa liittymä vuosia (otettu noin 2011-2012) koko ajan ilman määräaikaisuutta ja hinta on ollut 12,90 kuussa. Tänään sitten tuli lasku ja nyt hinta onkin 14,90 kuussa. Mitään ennakkoilmoitusta tästä ei ole tullut, että hinta nousisi. 

Mitäs tämmöinen toiminta nyt oikein on?

Laskun numero on 90205984072 jos sitä joku tarvitsee
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Bittis 17 maaliskuu 2016, 10:29

Mobiililaajakaistan hinta on tosiaan noussut 1.3.2016 alkaen 14,90 euroon. Muutoksesta on lähetetty kirjeet tammikuun loppupuolella 2016. 
Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Lisää profiilisi tietoihin asiakasnumerosi, niin moderaattorit voivat tarkistaa homman. 
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kaksi mahdollista paikkaa mistä sitä liittymän hinnankorotusta voi vielä koittaa etsiä ovat:

1) sähköpostiohjelman roskapostihakemisto.

2) e-laskun tapauksessa kannattaa avata verkkopankista muutaman viimeisimmän laskun erittely (PDF kopio) ja katsoa, onko niihin kirjoitettu asiasta mitään.
Käyttäjätaso 2
Mobiililaajakaistan hinta on tosiaan noussut 1.3.2016 alkaen 14,90 euroon. Muutoksesta on lähetetty kirjeet tammikuun loppupuolella 2016. 
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Ja puheliittymissä sama nopeus maksaa 17.90 € lähes saman ajan. On kyllä huonoa tiedottamista, jos eivät kirjeet tavoita.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
On kyllä huonoa tiedottamista, jos eivät kirjeet tavoita.

Aika ristiriitainen väite. Minusta se, että kirjeet ei tavoita joitakin, on ainoastaan huonoa kirjeiden avaamista niiltä vastaanottajilta.

Aina löytyy niitä, ketkä eivät avaa postiaan, lue sähköpostiaan tai vastaa puhelimeensa vieraiden numeroiden soittaessa. Ei "hyvä tiedottaminen" kuitenkaan voi aina pitää sisällään henkilökohtaista käyntiäkään jokaisen asiakkaan luona, vaikka nämä mainitut ihmisryhmät varmasti Elisallakin tiedetään.

Mikä sinusta, hpguru, olisi tässä tapauksessa ollut "hyvää tiedottamista", kun noin ehdottomasti tämän käytetyn tavan tyrmäsit huonona?
Kai se pitää sitten maksaa tuota korkeampaa kuukausimaksua jatkossa. Näköjään nykyään sama liittymä samalla nopeudelle maksaa sen verran, joten vanhojen asiakkaiden hintoja on vaan nostettu samaan tasoon.

Minusta se, että kirjeet ei tavoita joitakin, on ainoastaan huonoa kirjeiden avaamista niiltä vastaanottajilta.

Ja mitään kirjettä ei siis ole näkynyt Elisalta, koska kyllähän se olisi tullut avattua. Missään aikaisemmassa laskussa eikä niihin liittyvissä sähköposteissa ei myöskään ole ollut mainintaa asiasta. Kaikki ovat vielä tallella. Ne tulevat siis suoraan sähköpostiin, koska paperinen olisi maksanut extraa.

Osallistu keskusteluun