Vastattu

Mobiililaajakaistaliittymän päivitys/vaihto

  • 7 tammikuu 2018
  • 3 kommenttia
  • 463 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 6 kommenttia
Moi!

Teinpä tuossa typerän tempun, kun piti vaihtaa kännyliittymätyyppiä ja erehdyin tilaamaan mobiililaajakaistan vaihdon 4G Superliittymään, joka on minulle täysin tarpeeton tällä hetkellä.

Miten mahtaa onnistua peruminen, kun tulee tilausvahvistus, niin toivon mukaan siinä yhteydessä...huh!
Pitäisipä olla näppiensä kanssa hieman tarkempi...

IIMEILI
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LapinJuntti 7 tammikuu 2018, 15:27

Varmaan tässäkin tapauksessa on helpoin ja nopein kun otat yhteyttä asiakaspalveluun heti kun arki alkaa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Varmaan tässäkin tapauksessa on helpoin ja nopein kun otat yhteyttä asiakaspalveluun heti kun arki alkaa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Asiakaspalvelu hoiti asian kuntoon!
Opin tästä, että ihan hiukan pitää harkita, mihin sormensa tökkää😜
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Hienoa, että hommat toimii! 🙂

Osallistu keskusteluun