Vastattu

MobiililaajakaistaPaketti 4G kokeilu ja palautus

  • 9 heinäkuu 2012
  • 6 kommenttia
  • 3524 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
Tuli tossa kesäkuussa MobiililaajakaistaPaketti 4G:tä kokeiltua ja todettua että ei LTE eikä DC -verkoissa toimi, joten palautin sen postitse. Mitenköhän kauan yleensä kestää, jotta tiedoissa näkyy ettei tota liittymää enää ole? on nyt muutama viikko mennyt ja liittymä vielä näkyy itsellä oma.saunalahti-sivun kautta.

Ei mulla mikään kiire ole tosiaan, mutta en haluaisi maksaa turhia laskuja.

Puhelinmyyjä tota silloin kauppasi ja vaihdoin samalla Saunalahden puhelinliittymään. Mahtaakohan käyttäjätunnus oma.saunalahteen myös vaihtua kun se tuli MobiililaajakaistaPaketin uuden puhelinnumeron mukaan.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ilana 10 heinäkuu 2012, 07:31

Huomenia!

Käyttäjätunnus Oma Saunalahteen on asiakasnumerokohtainen. Eli mikäli uusi palvelu on tilattu uudelle asiakasnumerolle, tulee siihen olemaan omat erilliset tunnuksensa. Mikäli palvelu on tilattu samalle jo olemassa olevalle asiakasnumerolle, on käytössä edelleen vanhat tunnukset :)

Kun laitepalautus on käsitelty, tullaan sopimus perumaan ja mahdollinen muodostunut laskutus korjataan samalla. Muutama viikko voi mennä hyvinkin, ennen kuin palautus on käsitelty. Että ei huolta, asia on varmasti hoidossa ja sopimuksesi peruminen tehdään heti kuin mahdollista :)

Jos tunnusten kanssa on ongelmia, voi ne päivittää osoitteessa www.omasaunalahti.fi -> Tunnukset hukassa?

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
jaka_ kirjoitti:
Puhelinmyyjä tota silloin kauppasi ja vaihdoin samalla Saunalahden puhelinliittymään. Mahtaakohan käyttäjätunnus oma.saunalahteen myös vaihtua kun se tuli MobiililaajakaistaPaketin uuden puhelinnumeron mukaan.


Ei kai se vaihdu? Minulla on käyttäjätunnuksena vielä Saunalahden nettipuhelimesta peräisin oleva lankapuhelinnumero.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Huomenia!

Käyttäjätunnus Oma Saunalahteen on asiakasnumerokohtainen. Eli mikäli uusi palvelu on tilattu uudelle asiakasnumerolle, tulee siihen olemaan omat erilliset tunnuksensa. Mikäli palvelu on tilattu samalle jo olemassa olevalle asiakasnumerolle, on käytössä edelleen vanhat tunnukset :)

Kun laitepalautus on käsitelty, tullaan sopimus perumaan ja mahdollinen muodostunut laskutus korjataan samalla. Muutama viikko voi mennä hyvinkin, ennen kuin palautus on käsitelty. Että ei huolta, asia on varmasti hoidossa ja sopimuksesi peruminen tehdään heti kuin mahdollista :)

Jos tunnusten kanssa on ongelmia, voi ne päivittää osoitteessa www.omasaunalahti.fi -> Tunnukset hukassa?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Olisi hyvä, jos käyttäjätunnusta hallintaan olisi voinut vaihtaa.
Käyttäjätaso 2
Kyselisin vielä tällaista kun on nyt toi MobiililaajakaistaPaketti 4G peruttu ja siitä tuli miinus summainen hyvityslasku. Tätä ennen ehti jo tulla lasku. Pitääkö toi ensimmäinen lasku nyt maksaa ja hyvityslaskun summa hyvitetään tulevissa laskuissa, vai vähennänkö itse ensimmäisestä laskusta hyvityslaskun summan ja maksan vain erotuksen?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Asiasta kannattaa neuvotella asiakaspalvelun kanssa. Itse maksaisin hyvityksen erotuksena, jos kerta sellainen on annettu. Eli laskusta vähennät palauttamasi paketin osuus.

Tästä huolimatta olisin yhteydessä asiakaspalveluun vaikka Oma Saunalahden viestitoiminnolla, jotta Saunalahtikin saa tietää kuinka menettelit tilanteessa!
Käyttäjätaso 5
Käy Oma Saunalahdesta katsomassa paljonko sinulla on maksettavaa avoimena. Normaalisti hyvityslaskun summa voidaan vähentää alkuperäisestä laskusta, jos laskua ei ole vielä maksettu. Jos lasku taas ehditään maksaa, huomioidaan hyvitys tulevissa laskuissa.

Osallistu keskusteluun