Vastattu

Mobiililaajakistan irtisanominen

  • 20 tammikuu 2020
  • 1 kommentti
  • 448 katselukerrat

Olen epätoivoisesti yrittänyt irtisanoa mobiililaajakaistaa minkä liukaskielinen puhelinmyyjä sai minut hankkimaan huonon toimivuuden takia mutta applikaatio ei toimi vaan antaa seuraavan virheen: Onko muut törmänneet samaan

Järjestelmässä tapahtui virhe

Jos asiasi on kiireellinen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun

010 19 0240 (mpm/pvm). Avoinna ma-pe 8-18 la 10-16:30.

Voit myös kokeilla toimintoa myöhemmin uudelleen.

Aloitussivulle

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 21 tammikuu 2020, 12:55

Moro @PappaItse ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Jopas nyt 😮 Lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron niin vilkaistaan tilannetta vähän? 

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moro @PappaItse ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Jopas nyt :O Lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron niin vilkaistaan tilannetta vähän? 

Osallistu keskusteluun