Vastattu

Mobiililaajakistan irtisanominen

  • 20 January 2020
  • 1 kommentti
  • 509 katselukerrat

Olen epätoivoisesti yrittänyt irtisanoa mobiililaajakaistaa minkä liukaskielinen puhelinmyyjä sai minut hankkimaan huonon toimivuuden takia mutta applikaatio ei toimi vaan antaa seuraavan virheen: Onko muut törmänneet samaan

Järjestelmässä tapahtui virhe

Jos asiasi on kiireellinen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun

010 19 0240 (mpm/pvm). Avoinna ma-pe 8-18 la 10-16:30.

Voit myös kokeilla toimintoa myöhemmin uudelleen.

Aloitussivulle

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 21 January 2020, 12:55

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moro @PappaItse ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Jopas nyt :O Lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron niin vilkaistaan tilannetta vähän?